Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

Home Forums Medlemsbilder Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 137 total)
  • Author

Grymt snygg rygg! Riktigt härlig förändring som visar att det går om man verkligen vill!

Om du ska ha någon kritik så skulle de vara för brösten, ser ut som att dom släpar gentemot resten av kroppen, det kan mycket väl vara poserna också. Annars så är det ju grymt, riktigt fin fysik!

Tackar,, Ja brösten verkar aldrig bli riktigt bra, har väl kört för mycket bänkpress. Börjar bli lite lite bättre när jag kört mer hantelpressar

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=665&pictureid=4596]

Respekt!!:)

Sanslöst bra. Både viktnedgången och muskeluppbyggnaden är ju fruktansvärt snabb. Du måste ha grymma gener och skött dig exemplariskt :)

As bra!

Två klipp från idag

[youtube=]

[youtube=]

Satan i gatan! Helt otrolig förändring mannen!

kaxen wrote:
    Två klipp från idag

[youtube=]

[youtube=]

Grymt!!!

Var tvungen att pröva några singellyft i smalbänken idag. Kanske inte världens snyggaste lyft men…

[youtube=]

kaxen wrote:
    Filmer

Grymt!! Stången bara flög upp

kaxen wrote:
    Var tvungen att pröva några singellyft i smalbänken idag. Kanske inte världens snyggaste lyft men…

[youtube=]

Du fortsätter att imponera!! Bra jobbat!!:emo-thumb

Jävlar! Själv har man tränat i 2 år och har bara ökat en bråkdel av vad du har gjort. Att ta 170kg i bänk är inte dåligt, och 100kg i militärpress efter 2.5år. Själv ökar de sakta uppåt.

Riktigt jävla bra jobbat fan vad nice förändring på första sidan!

Jag tror inte att jag har sett någon lyckats så bra som du har gjort med styrketräningen! Jag blir helt mållös av att se dina framsteg, och att med viljan och rätt träning går det att nå stora förändringar på rätt kort tid!

Hade varit roligt och se hur du tränar.. en journal kanske? ;)

Som vanligt när man kommer ner till gymmet är ”Kaxen” där o kör för fullt!
    Hade med min kamera så det blev några kort!
    Lite dagsfärska veins:emo-thumb

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 137 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.