Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

Home Forums Medlemsbilder Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 137 total)
  • Author

Detta är nog det mest inspirerande jag har sett på länge!

Fyfan vad kul att se när folk får viljan att kunna göra en sådan otrolig förändring..
    Har själv gått ner ca 25kg soffpotatis till nuvarande form, men har fortfarande en lång väg att gå..Det är då sånna här inlägg ger en ytterligare en push i rätt riktning att vilja köra ännu hårdare.

Du är en inspiration!!

GRYMT!

Nykropp wrote:
    Kör på bara, och starta en träningsdagbok. Ju mer saker du för statistik över ju mer saker kommer trigga dig när du tycker du står still och inget händer. Ta bilder också. :)

Japp jag kör på, det är kul igen! Jag är dock inte så mycket för en dagbok, men jag för statistik på viktpejl.nu

Nu har inte jag läst igenom den här tråden men antar att den här frågan har ställts 100 gånger om men ställer den iallfall.

Vad åt du ? Slutade du helt med kolhydrater och bara käkade protein ? Hur stort kcal underskott låg du på ? Hur tränade du ? Gick du mycket promenade/sprang och kombinerade med gym ?

Somsagt den här frågan har säkert ställts 100 gånger men orkar tyvärr inte läsa igenom hela tråden. :)

Vilken enorm jävla förändring! Starkt som fan!
    Men… kan man bli i sån form på så kort tid utan några preparat?
    Dvs, bra kost och mkt träning. – isf, sjukt bra inspirationskälla!

Rojne wrote:
    Vilken enorm jävla förändring! Starkt som fan!
    Men… kan man bli i sån form på så kort tid utan några preparat?
    Dvs, bra kost och mkt träning. – isf, sjukt bra inspirationskälla!

Kort tid? Det är 2,5 års träning bakom? Det kallar jag inte kort tid om man kör seriöst hela vägen. Tror nog vilken människa som helst som sköter sin kost och tränar ordentligt kan nå liknande resultat på 2,5 år. Frågan är bara hur många som har orken att kämpa, det är det som skiljer. ;)

Nykropp wrote:
    Kort tid? Det är 2,5 års träning bakom? Det kallar jag inte kort tid om man kör seriöst hela vägen. Tror nog vilken människa som helst som sköter sin kost och tränar ordentligt kan nå liknande resultat på 2,5 år. Frågan är bara hur många som har orken att kämpa, det är det som skiljer. ;)

2,5 år låter inte speciellt länge i mina öron när det gäller träning eftersom att det just är ett sånt långsiktigt projekt.
    Men lite därför jag frågar, hoppas det är fullt möjligt utan preps.
    Tänder gnistan lite ;)
    Blir lite lättare att hålla sig till kyckling o kvarg hela dagarna!

Nykropp wrote:
    Rojne wrote:
    2,5 år låter inte speciellt länge i mina öron när det gäller träning eftersom att det just är ett sånt långsiktigt projekt.
    Men lite därför jag frågar, hoppas det är fullt möjligt utan preps.
    Tänder gnistan lite ;)
    Blir lite lättare att hålla sig till kyckling o kvarg hela dagarna!

Håller med Rojne, det är snarare mycket kort tid för så stora förändringar. Tror inte att det är många som har viljestyrkan, förutsättningarna och orken till att genomföra en sån stor förändring på endast 2,5 år. Det tar tid att bygga muskler.

Sant kanske. Fast man kan ju plussa på ett år till där väl. För sista är från 2008 och det allra sista är ju från 2010.

Genetik gör ju sin del rätt fint när det gäller träning generellt. Men har läst att man kan räkna på CA 1-2 kg muskler per år. Med förutsättningarna att man äter rätt och tränar hårt.

Hur som haver – starkt jobbat – oavsätt metoder.

Ser massa bra ut!

jag har dock gått från andra hållet från att vara smal som en pinne o boostat mig uppåt!

men som folk säger.. awsome insperation ^_^

Rojne wrote:
    Genetik gör ju sin del rätt fint när det gäller träning generellt. Men har läst att man kan räkna på CA 1-2 kg muskler per år. Med förutsättningarna att man äter rätt och tränar hårt.

Hur som haver – starkt jobbat – oavsätt metoder.

nible wrote:
    Håller med Rojne, det är snarare mycket kort tid för så stora förändringar. Tror inte att det är många som har viljestyrkan, förutsättningarna och orken till att genomföra en sån stor förändring på endast 2,5 år. Det tar tid att bygga muskler.

Den stora skillnaden mellan dom som lyckas och dom som inte gör det är att dom som lyckas inte sitter hemma framför datorn och ifrågasätter andras resultat, utan går ut och gör något åt sina problem!
    Hur långt det räcker och hur fort det går beror på hur mycke man vill det och hur hårt man jobbar för det!!

Kaxen har jobbat väldigt hårt för sina resultat!!

Du bra kämpad! =)

vilken kropp du har fått ;)

måste ju vara enklare att hålla kost och form när man inser vad man har och vad man inte vill återvända till =)

WOW!!!!!!! :emo-thumb

J.v.K wrote:
    Helt klart, kan jag iaf tala utifrån mina erfarenheter. som tjock kille i grundskolan & början på gymnasiet.

saknar inte hur man mådde, blickarna man fick och kläderna som vägrade sitta snyggt

:worship:

Som att den tiden inte var jobbig nog ändå liksom…

imponerande!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 137 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.