Vad tycker ni ? :)

Home Forums Medlemsbilder Vad tycker ni ? :)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • Author

Hej, Jag heter David och är 18 år! Har tränat lite drygt 13 månader nu och vill nu se vad ni tycker om min fysik ? :)

Maric___ wrote:
    Yeah .. De är riktigt bra på 13 månader :) Längd vikt?

Tack :) :) Tror jag är en liten bit över 1.75, 1.76 tror jag.
    Vikten varierar lite mellan 70-73 kg väger jag.

Sjysst, det som syns. Axlarna behövs det mer på.

Hur är benen?

bra rygg ochbra bröst.det ser bra ut för 13 månader.ben,vader hur se dem ut? matchar dem resten??

Ser riktigt schysst ut! Bild på benen?:O

Väldigt bra struktur får jag säga! Sen vad det är med långt hår och er ungdomar vet jag inte :D, men det ser bra ut i vilket fall :emo-thumb

Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:
    Väldigt bra struktur får jag säga! Sen vad det är med långt hår och er ungdomar vet jag inte :D, men det ser bra ut i vilket fall :emo-thumb

Mvh Calle Sirén

Du är bara avundsjuk. :p

Tack Allihopa :) haha benen vill nog inte se, inte kommit igång ordentligt med benträningen nån gång, tränat dom lite då och då.

Mer kommentarer :D

Calle Sirén wrote:

Mvh Calle Sirén

Haha ja men nu är det sommar och då ska nog peruken väck ;)

dabits wrote:
    Hej, Jag heter David och är 18 år! Har tränat lite drygt 13 månader nu och vill nu se vad ni tycker om min fysik ? :)

För att vara 18 år så har du en lysande fysik. Fortsätt i samma tempo och mer så kommer du nog få riktigt bra resultat.

Arnold_Jr wrote:
    För att vara 18 år så har du en lysande fysik. Fortsätt i samma tempo och mer så kommer du nog få riktigt bra resultat.

Tack Arnold ;) jag tränar så mycket jag orkar, fast har tappat lite motivation så inte blivit jätteseriös träning dom senaste 3 veckorna :( men ska försöka komma tillbaka snart igen :)

Mer Kommentarer snälla! :)

dabits wrote:
    Mer Kommentarer snälla! :)

Rätt dåligt tycker jag.

Nee skoja ju bara… Ser riktigt bra ut :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 41 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.