Vad tycks?? let me hear ;)

Home Forums Medlemsbilder Vad tycks?? let me hear ;)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author

2 st bilder tagna för nån månad sedan. Undrar vad ni tycker, jag kan ta kritik så va inte rädd att kasta ur er något negativt. OOOOCH innan någon säger det så, jaaaa det finns inga bilder på benen o inte syns dom på dom där 2 bilderna heller. Har varit ”slarvig” :whistle: med att träna dom så d känns som att det inte e lönt o ta en bild o lägga upp för jag vet redan SÄKERT att dom måste byggas på. Men det andra kan ni ju vräka ur er hur mycke ni vill på :nod , blir bara glad av lite tips o förbättring.

Kör hårt alla där ute ;)

ser bra ut,
    som sagt lägg mer krut på armar och trapz :emo-thumb
    hur länge har du tränat?

Ok, jo du har rätt men har faktiskt nyligen börjat träna trapsen. Haha tänd stickor ja :P så tragiskt är det faktiskt inte, men dom e inte direkt passande till överkroppen, men får ta o göra nån ändring på det.

Men kul o höra att d ser bra ut iaf :)

Hmm.. ja hur länge har jag tränat, snart ett år ungefär, tror jag. Fast va lite på latsidan runt jul o nyår o strax efter :P (kanske många som är:) ) men har precis kommit igång riktigt igen.

inte mykke bf där inte ! :p

Ser ut att ha bra anlag. Bra symmetri, inget ser ut att släpa på överkroppen. Nu är det ”bara” att lägga på dig muskelmassa, det kommer att se ruggigt bra ut om ett par år om allt vill sig väl. Kör hårt!

mvh Boven

Upp med en dubbel biceps. Jag tror du har större armar än vad som syns på bilderna du postat.

Toftaformen är där… Bara att fortsätta enligt dina planer.

Sjukt bra resultat på ett års träning tycker då jag i.a.f!!:emo-thumb
    Är bara att fortsätta på den inslagna vägen!

Ett års träning och nått dit du är idag.. Ja, jag blir avis i alla fall! Bra jobbat, kämpa på med resten av kroppen med då bara, så blir det här toppen, hör du du!

det du visar ser ju bra ut men när du menar med slarvat med benen menar du att du har varit lat?
    Det tar ju på ”krafterna” att träna ben, det är bara att bita ihop där.

Olivia wrote:
    det du visar ser ju bra ut men när du menar med slarvat med benen menar du att du har varit lat?
    Det tar ju på ”krafterna” att träna ben, det är bara att bita ihop där.

Det vet han nog mycket väl om :)

Jag tycker det ser ut som skit!!!!!

SKämt åsido… bra form där, tror att du kanske skulle prioritera vidden på latsen, men det kan oxå bero lite på din pose… tror att både rygg och armar skulle se bättre ut i en regelrätt pose.. ta en ny, så vårt e d inte ;) o släng up!

Ser bra ut ju! Vad ligger måtten på?

En bra grund finns där att bygga på, men du är alldeles för spinkig.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.