Vad tycks? nu funkar bilderna

Home Forums Medlemsbilder Vad tycks? nu funkar bilderna

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #690163

    3 månader är ingenting. men det ser faktiskt bra ut.. kämpa på :).

    #690164
    Marcus Syvertsen wrote:
    Men…

    Jaja, omformulerar väl frågan då. Hur mycket pengar går åt till dina kosttillskott, oavsett vems plånbok de är ur? Även om det så är grannens kära trädgårdsmästare som är där och chippar in emellanåt.

    hmm just nu ligger jag väll på runt 800-900 nått sånt^^ men ska utöka mitt lilla sortiment betydligt mer nu till slutet av månaden.

    Tack för de trevliga kommentarerna de glädjer mej att höra(:

    Äter ca 4 gånger om dan + 2 gainer

    #690165

    Det e bra att du käkar på!!

    #690166

    Tror ni jag kan lyckas få fram fina magrutor till sommaren utan att deffa? utan att genom bara träna och så som jag gör nu?

    #690167
    noooc wrote:
    Tror ni jag kan lyckas få fram fina magrutor till sommaren utan att deffa? utan att genom bara träna och så som jag gör nu?

    Ja, de ser ju bra ut nu ju. Bara du inte lägger på dig fett är det ju lugnt.

    #690168
    Marcus Syvertsen wrote:
    Animal pak, Rage, Monohydrat (Why god, why?) och gainer… Hur mycket lägger du ut på tillskott varje månad?

    Vad är det du menar makkan?

    #690169
    Alec wrote:
    Vad är det du menar makkan?

    För det första vill jag säga att det ser bra ut noooc men tanke på den korta tid du har tränat. Bara att fortsätta kämpa på i samma anda:emo-thumb

    För det andra vet jag inte om Markus och jag tänker i samma banor angående kostillskottsfrågan. Men jag tycker inte att du ser speciellt gammal ut. Är du möjligt att du ligger någonstans runt 15-17år?! Är det verkligen värt att använda sig av 4 olika kostillskott i din ålder?! Ät istället mycket mat och träna hårt. Då kommer resultaten. Eventuellt kan du använda gainer och proteinpulver.

    Men att använda sig av en prestationshöjande produkt som rage i din ålder tycker jag verkar vara bortkastade pengar:|

    Samma sak gällande animal stak som du dessutom bör vara 18 för att använda.

    Men jag bygger detta på antagandet att du är under 18 år. Annars får du rätta mig.

    Lycka till i framtiden:)

    #690170
    LinusH wrote:
    Men att använda sig av en prestationshöjande produkt som rage i din ålder tycker jag verkar vara bortkastade pengar:|

    Okej. Varför skulle det vara bortkastade pengar?

    #690171
    Alec wrote:
    Okej. Varför skulle det vara bortkastade pengar?

    Han kommer växa tillräckligt som det är, om han tränar på och sköter den vanliga kosten hyffsat ok. Ganska onödigt att börja slänga ut pengar på en massa tillskott han egentligen inte behöver i dagsläget. Kom igång med grunden och se till att det sitter, sedan kan man börja fundera i andra banor beroende på vad för mål man har med sin träning.

    #690172
    Alec wrote:
    Okej. Varför skulle det vara bortkastade pengar?

    Precis som The dude skriver så kommer han växa som bara den med tanke på den ålder han är i (antar fortfarande att han är under 18år). Bara han äter ordentligt och tränar hårt. Jag ser iallafall ingen nytta i att lägga pengar på sådana tillskott i dagsläget. De allra flesta ökar ju som mest de första åren i gymmet. Enligt mig är det bättre att lägga pengar på tex rage med mera när man blir äldre och börjar få svårare att lägga på sig muskler:) Men detta är bara min åsikt. Jag säger inte att jag har rätt eller fel. Hur ser du själv på frågan alec??

    The Dude wrote:
    Han kommer växa tillräckligt som det är, om han tränar på och sköter den vanliga kosten hyffsat ok. Ganska onödigt att börja slänga ut pengar på en massa tillskott han egentligen inte behöver i dagsläget. Kom igång med grunden och se till att det sitter, sedan kan man börja fundera i andra banor beroende på vad för mål man har med sin träning.

    Precis:emo-thumb

    #690173

    Det skulle kunna vara världens sämsta poser också.

    :D

    #690174

    Ni båda säger att han att han ska träna hårt osv. Rage t.ex. kommer att hjälpa honom att träna hårt. Så jag ser ingen anledning att vänta med just den iaf. :)

    #690175
    Alec wrote:
    Ni båda säger att han att han ska träna hårt osv. Rage t.ex. kommer att hjälpa honom att träna hårt. Så jag ser ingen anledning att vänta med just den iaf. :)

    Jo, det är klart att rage påverkar prestationen i gymmet och ”gör” att man kanske kan träna hårdare. Men personen i fråga har bara tränat 3 månader i gymmet än så länge och då bör man enligt mig kunna träna relativt hårt utan rage eller liknande produkter:| Eller kan man helt plötsligt inte träna hårt utan prestationshöjande kostillskott? Jag får känslan av att många unga som börjar träna tror att det är olika kostillskottet som bygger muskler i första hand. Det verkar som om tänket är ”ju mer desto bättre”.

    Om det nu är som han skriver att hans mamma betalar hans kostillskott så tycker allafall jag att han bör lägga pengarna på bra mat istället Eventuellt någon form av gainer och proteinpulver.

    Träna hårt och ät bra så kommer musklerna i din ålder:emo-thumb

    #690176

    jag är 16,5 år, och min morsa betalar ju endå så why not?

    #690177
    Alec wrote:
    Ni båda säger att han att han ska träna hårt osv. Rage t.ex. kommer att hjälpa honom att träna hårt. Så jag ser ingen anledning att vänta med just den iaf. :)

    Joo alec nu har du fel här, han har tränat i 3 månader?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.