Vad tycks? nu funkar bilderna

Home Forums Medlemsbilder Vad tycks? nu funkar bilderna

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #690178

    Hur använder du dig av tillskotten då om jag får fråga? Tar du alla fyra samtidigt eller varierar du dem i perioder? Vad har du för mål med träningen?

    #690179
    noooc wrote:
    jag är 16,5 år, och min morsa betalar ju endå så why not?

    Nej, du har rätt. Det gör ingen skada, om inte hennes utgift som sådan kliar den i ryggen – och varför skulle den det? När man är 16 bast har man annat att tänka på än ens effekt på morsans privatekonomi. Däremot tror jag att din mamma skulle bli betydligt gladare om du sa att hon istället för att betala 1000kr per månad på kosttillskott kunde se till att lägga pengarna på speciell kost och t.ex. se till att du kan äta högkvalitets kycklingfilé tre dagar i veckan eller något åt det hållet.

    Jag tror att det skulle hjälpa dig mer, men gillar du tillskotten så kör på. Jag tror inte att någon som tagit upp ämnet bryr sig personligen heller, dock reagerar nog många på att du redan efter tre månaders kostar lika mycket pengar på tillskott som vissa av oss gör på ett år, trots att vår träningserfarenhet sträcker sig flera år tillbaka och det går lika bra för oss ändå. Men det är upp till dig, som sagt. För t.ex. min del spelar det ju ingen roll vad du gör, jag var mest nyfiken. :)

    #690180
    LinusH wrote:
    Jo, det är klart att rage påverkar prestationen i gymmet och ”gör” att man kanske kan träna hårdare. Men personen i fråga har bara tränat 3 månader i gymmet än så länge och då bör man enligt mig kunna träna relativt hårt utan rage eller liknande produkter:| Eller kan man helt plötsligt inte träna hårt utan prestationshöjande kostillskott? Jag får känslan av att många unga som börjar träna tror att det är olika kostillskottet som bygger muskler i första hand.

    Det är ju bra att du kanske tror att rage påverkar prestationen. Om han nu använder rage regelbundet så känner han nog att produkten påverkar hans prestation.. så om man enligt dig bör kunna träna hårt är väl whatever.
    Varför skulle man inte kunna träna hårt utan prestationshöjande tillskott? :
    Många unga kanske fattar direkt att tillskott kan hjälpa.

    #690181
    Alec wrote:
    Det är ju bra att du kanske tror att rage påverkar prestationen. Om han nu använder rage regelbundet så känner han nog att produkten påverkar hans prestation.. så om man enligt dig bör kunna träna hårt är väl whatever.
    Varför skulle man inte kunna träna hårt utan prestationshöjande tillskott? :
    Många unga kanske fattar direkt att tillskott kan hjälpa.

    Omöjligt, det går inte att träna hårt utan prestationshöjande.

    #690182
    MaxxN wrote:
    Omöjligt, det går inte att träna hårt utan prestationshöjande.

    Det var frågor & svar till Linus, bubben ;)

    #690183

    Jag har inte påstått nått annat heller eller? ;)

    #690184

    Noooc, säg till om du vill ha tråden rensad från snack om dina tillskott. Jag tar bort alltihopa isf, inklusive mitt eget.

    #690185
    MaxxN wrote:
    Jag har inte påstått nått annat heller eller? ;)

    Jo, typ.

    #690186
    Alec wrote:
    Jo, typ.

    Knäböjstävling ikv? vågaruu ?

    #690187
    MaxxN wrote:
    Knäböjstävling ikv? vågaruu ?

    hahah.. serre? ANYTIME.

    #690188

    Nej nu ska vi hålla oss till ämnet så inte syvertsen kommer med yxan :P

    #690189
    MaxxN wrote:
    Omöjligt, det går inte att träna hårt utan prestationshöjande.

    Nu är det kanske jag som inte riktigt hänger med i ironisvängen på Internet men, menar du allvar?

    #690190
    Alec wrote:
    Det är ju bra att du kanske tror att rage påverkar prestationen.

    Om han nu använder rage regelbundet så känner han nog att produkten påverkar hans prestation.. så om man enligt dig bör kunna träna hårt är väl whatever.

    Varför skulle man inte kunna träna hårt utan prestationshöjande tillskott? :

    Många unga kanske fattar direkt att tillskott kan hjälpa.

    För det första är jag kluven till hur rage fungerar (allafall för mig) och detta beror på att jag själv har testat produkten och inte märkte någon större skillnad mot när jag inte använder någon produkt vid träning. Jag har även provat V12 med samma resultat. Alltså ingen större påverkan på min prestationen men detta varierar med största sannolikhet från person till person. Detta är bara min personliga erfarenhet och åsikt:)

    Jag har inte skrivit något om att produkten inte påverkar hans prestation. Däremot har jag skrivit att jag tycker det är onödigt att lägga en massa pengar på rage med mera i hans ålder då han istället borde fokusera på lära sig rätt övningsutförande, träna regelbundet och hårt samt äta bra mat. Med tanke på den träningsnivå han befinner sig på är jag ganska säker på att han inte tränar så pass tungt att det krävs en prestationshöjande produkt ännu:emo-thumb

    På dig verkade det som om att rage var ett måste för att träna hårt. Det var därför jag undrade om du anser att man inte kan träna hårt utan ett prestationshöjande tillskott?!

    Många unga glömmer nog att det viktigaste för muskelutveckling är smart träning och en bra kosthållning. Kunskap är nyckeln till utveckling.
    När du väl har lärt dig rätt övningsutförande och hur du ska äta för att få ett bra resultat av din träning, då kan du börja fundera på kostillskott.
    Alltså anser jag att 16,5 år och 3 månader i gymmet är alldeles för kort tid för att börja använda prestationshöjande tillskott. Ge istället styrketräningen och kosten en ärlig chans så kommer resultaten att komma, det lovar jag dig.

    Skulle en nybörjare oavsett ålder fråga en erfaren kroppsbyggare eller personlig tränare om hur man bäst bygger muskler så tror jag ytterst få skulle svara att det är genom kostillskott.

    Men precis som Markus skrev tidigare så bryr jag mig inte ett skit om hur du eller han tränar, äter eller vilka kostillskott ni använder utan jag reagerade bara på att han är så pass ung och oerfaren och trots detta använder 4 relativt dyra tillskott.

    Lycka till med träning och fortsätt träna hårt!

    #690191
    LinusH wrote:
    Hur använder du dig av tillskotten då om jag får fråga? Tar du alla fyra samtidigt eller varierar du dem i perioder? Vad har du för mål med träningen?

    Rage och gainer de kör jag på konstant, creatinet kör jag med 10veckors intervaller 10v med 4 v utan. och animal kör jag en kur på 21 dagar sen uppehåll 2v

    Marcus Syvertsen wrote:
    Noooc, säg till om du vill ha tråden rensad från snack om dina tillskott. Jag tar bort alltihopa isf, inklusive mitt eget.

    Nej de e lungt(:, tycker de e kul att folk intresserar sej å diskuterar för då får ju jag en större bild på hur de hela funkar och så(: så fortsätt diskutera(:

    tipsa gärna på andra bra kosttilskott som jag kan byta ut osv.

    Sen de här med ragen, jag märker stor skillnad med uthålligheten och tyngder, sen jag började med de. är även mer målmedveten på gymmet

    #690192
    noooc wrote:
    Rage och gainer de kör jag på konstant, creatinet kör jag med 10veckors intervaller 10v med 4 v utan. och animal kör jag en kur på 21 dagar sen uppehåll 2v

    Rage innehåller mycket kreatin. Sen började jag med koffien vid tidig ålder, mycket koffien. Nu är jag väldigt tolerant känner inget/väldigt lite på 200mg. Sen får jag ont i huvudet och får abstinens när jag inte får i mig koffien under en dag, inte så kul.

    Iallafall det jag vill komma till är att jag rekommenderar inte dig att köra rage ”konstant”. Sen om du inte visste ¨så finns det studier som säger att man blir tolerant mot NO-produkter och skall därför inte köra det ”konstant”.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.