Vad tycks? nu funkar bilderna

Home Forums Medlemsbilder Vad tycks? nu funkar bilderna

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • Author
    Posts
  • #690193
    Tjoohej wrote:
    Rage innehåller mycket kreatin. Sen började jag med koffien vid tidig ålder, mycket koffien. Nu är jag väldigt tolerant känner inget/väldigt lite på 200mg. Sen får jag ont i huvudet och får abstinens när jag inte får i mig koffien under en dag, inte så kul.

    Iallafall det jag vill komma till är att jag rekommenderar inte dig att köra rage ”konstant”. Sen om du inte visste ¨så finns det studier som säger att man blir tolerant mot NO-produkter och skall därför inte köra det ”konstant”.

    oki, mjo har märkt att de inte ger lika mycke tryck på rekomendationerna längre tar runt en skopa på ragen lr mer nu för tin, men dricker väldigt mycke burn/redbull oxå och har gjort ett bra tag

    #690194
    noooc wrote:
    oki, mjo har märkt att de inte ger lika mycke tryck på rekomendationerna längre tar runt en skopa på ragen lr mer nu för tin, men dricker väldigt mycke burn/redbull oxå och har gjort ett bra tag

    Gör ett uppehåll från rage, redbull, burn och liknande produkter under några veckor så kommer du säkerligen få ut den effekt du vill ha igen:)

    #690195

    Aa fan.. håller med dig Linus.. :emo-thumb

    #690196
    Alec wrote:
    Aa fan.. håller med dig Linus.. :emo-thumb

    Får bara för mig att nooc och Alec är samma personer, dock att Alec inte vågar offra sitt rykte. Rätta mig om jag har fel.

    Jag ser bara som så att börjar man tidigt med prestationshöjande produkter och sedan inte får ut nån effekt då man redan bara är 18år så väntar ett annat preparat. Mamma betalar?
    Den som har mycket vill ha mer.

    Men lycka till ändå, du verkar veta va du vill.

    #690197
    Pontus Stridh wrote:
    Får bara för mig att nooc och Alec är samma personer, dock att Alec inte vågar offra sitt rykte. Rätta mig om jag har fel.

    Hahah va? :D Nej, vi är inte samma personer. Vad menar du med att jag inte vågar offra mitt rykte?

    #690198
    Pontus Stridh wrote:
    Får bara för mig att nooc och Alec är samma personer, dock att Alec inte vågar offra sitt rykte. Rätta mig om jag har fel.

    Det är inte samma snubbar. Kollat. :)

    #690199
    noooc wrote:
    hmm just nu ligger jag väll på runt 800-900 nått sånt^^ men ska utöka mitt lilla sortiment betydligt mer nu till slutet av månaden.

    Tack för de trevliga kommentarerna de glädjer mej att höra(:

    Äter ca 4 gånger om dan + 2 gainer

    Du behöver inte ta en massa olika prestationshöjande… Det räcker med 1 eller högst 2…. Onödiga pengar för mor..

    Sen kan du shotta järnet med gainers och proteindrinkar för att få massa =) Och ät ofta. Då ska du få se att det kommer hända grejer! :up:

    #690200
    Marcus Syvertsen wrote:
    Det är inte samma snubbar. Kollat. :)

    Ok, fick det bara i skallen.

    #690201

    Ja Pontus, Du lever upp till din medlemstitel helt enkelt.

    #690202

    Fokusera mera på Maten, än kosttillskotten..med tanke på din unga ålder.
    over and out!

    #690203

    Här får du receptet på min egen prestationshöjare – T-Björn’s kraftgröt!

    Blötlägg 50g gula ärtor per två portioner ett dygn. Koka sedan i rikligt med vatten utan salt i 45 minuter. Häll av kokvattnet. Tillsätt sedan 6dl vatten och 2 krm salt och koka ytterligare 10 minuter. Därefter 100g 4-kornskross, 40g torkade aprikoser, 12g solroskärnor och 8g kokosflingor. Koka 15 minuter, Rör koka ytterligare 5 minuter. KLART!!! Servera med en apelsin, ett kryddmått linfröolja och 2 dl lättfil.

    Lång koktid men man kan koka en stor sats ärtor i 45 minuter och frysa in i portionspåsar, så är koktiden 30 minuer. Länge det med. Men gröten innehåller en massa godsaker, bl.a. Folater, vilket är ett tillväxtbefrämjande B-vitamin som finns i för låga halter i vanlig mat.

Viewing 11 posts - 46 through 56 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.