Vanni, en superkvinna!

Home Forums Medlemsbilder Vanni, en superkvinna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 122 total)
  • Author

Jag skapar denna tråd för min fru Vanessa Frykman. Som de flesta här på forumet vet så har hon dietat sedan april 2008 med utgångsläget tjock och uttöjd hud som haft våra tre barn i säkert förvar under totalt 27 månader.

Kroppsförvandlingen är otrolig och det är bara att titta på bilderna. Hon har avstått från prep vilket jag respekterar stort. Inte nog med att hon har kommit i en superform så har hon kommit i så bra form att hon kan ge topptjejer i bodyfitness en bra match. Efter att själv dietat i 7 veckor så vet jag vilket slit det är att få mindre kroppsfett och ändå försöka träna hårt för att behålla så mycket muskelmassa som möjligt. Jag avbryter min diet så att jag kan ge mer stöd till Vanni och satsar på Swedish Grand Prix -2009 istället.

Nu är det inte långt kvar till FF-08… men, när man dietat så länge så kan varje dag kännas som en evighet. Mat-tankarna blir mer påtagliga. Dagar av orklöshet och få kcal kan få en på dåligt humör.

Jag skulle vilja att alla som sett utvecklingen här peppar henne hela vägen i mål! Hon behöver det som mest nu. Skriv i bloggen, på forumet, skicka sms mm. Hon kommer vara evigt tacksam till allt stöd hon får och hon är verkligen värd det efter allt slit.

Tack,

/David

bra resultat …. herren på bilden var ju lite smårund han med =)

Vad kan man säga..Hatten av och riktigt grymt jobbat!!:up:

Helt sinnessjukt bra jobbat!
    Vilken otrolig förvandling ni gjort bägge två:worship:

Mycket imponerande!

Riktigt jä*la bra jobbat! kör hårt sista biten!

Mvh

Kör på nu in i det sista Vanessa. Jag och Heidi är riktigt imponerade.
    Du får en svullen man vilja dieta här

Ja, det är en sjuk förvandling du har gjort!

Now that is transformation! Starkt jobbat, lycka till med de sista veckorna :up:

Otroligt bra jobbat, har följt din tråd här på body.
    Håller tummarna….. o kommer och hejjar i december :)
    Mvh
    Pia

Jättebra kämpat! :up:
    Ryggbilden ser grym ut, men som fysik dåre så vill man gärna se helkroppsbilder.
    Hur många kilo har du gått ner Vanessa?

Ja det är fantastiskt Vanessa!
    Mycket imponerande, du är verkligen en stålkvinna!
    Vi ses bakom backstage på Lucia, så nu kör vi hårt des sista veckorna! :dance:

:worship:

Suveränt :up:

Oavsett hur det går för Vanni på hennes debut är hon en vinnare. Det samma gäller dig, David. Du har gjort ett riktigt bra jobb, på kort tid dessutom!

En stor :emo-thumb till er båda!

Mvh Calle

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.