Vanni, en superkvinna!

Home Forums Medlemsbilder Vanni, en superkvinna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 122 total)
  • Author

mycket bra! och kul att ni båda ska tävla…kör på nu, vad är 7 veckor till när du är uppe i 200+ dietdagar redan nu ,O)

RIKTIGT sjukt bra jobbat!! Se till att fixa hela vägen så man får se dig på FF!! Kör hårt! ;D

Bara att stämma in i hyllningskören. Kananförvandling. Lycka till! :)

snyggt! bra jobbat!

Van the woman! Hell yeah!
    Du har gått långt redan, det ska bli kul att följa dina sista veckor innan tävlingen =)
    Ser skitbra ut!

Mirre wrote:
    Imponerande! Att dieta, ta hand om familjen och jobba (sköta ett eget företag) samtidigt under så lång period med så bra framgång är en enastående prestation. Att dessutom hinna blogga och uppvisa ett ständigt gott humör bevisar att du förtjänar uttrycket ”superkvinna”. Jag tar av mig hatten och visar min respekt :worship:och önskar dig all lycka med det sista nu som även är det roligaste! :emo-thumb

Kram
    Mirre

Kan inget annat än att hålla med Mirre. Hatten av, bara att vara tre barnsförälder och sköta ett företag och ett hus är mycket. Underbart att se hur ni stöttar varandra. Kör hårt nu Vanessa, du är grym!!!:emo-thumb

Grattis och lycka till :)

Du vet att jag håller på dig Vanessa! Du har redan gjort en fantastisk förvanling, fortsätt kämpa!!!

Shit pommes fritz va snälla ni är ;)

Tack för ert stöd det betyder mycket. 90 min avklarade och frullen i magen Nu är det bara att ta sig igenom denna dag med dock kommer jag ta lite halv ledigt och fira min 200e diet dag :pop:

Imorgon är det form koll dessutom *gahhhhhhhhhhhh*

Sjuuukt jävla bra från topp till tå…!!!

grym fysik

Du har blivit riktigt hård, snygg och vilken vacker rumpa! Fortsätt kriga!!!! (kämpa) Inga bakslag nu inte:nono:

Lycka till girl

:up::up:

David Frykman wrote:
    Jag skapar denna tråd för min fru Vanessa Frykman. Som de flesta här på forumet vet så har hon dietat sedan april 2008 med utgångsläget tjock och uttöjd hud som haft våra tre barn i säkert förvar under totalt 27 månader.

Kroppsförvandlingen är otrolig och det är bara att titta på bilderna. Hon har avstått från prep vilket jag respekterar stort. Inte nog med att hon har kommit i en superform så har hon kommit i så bra form att hon kan ge topptjejer i bodyfitness en bra match. Efter att själv dietat i 7 veckor så vet jag vilket slit det är att få mindre kroppsfett och ändå försöka träna hårt för att behålla så mycket muskelmassa som möjligt. Jag avbryter min diet så att jag kan ge mer stöd till Vanni och satsar på Swedish Grand Prix -2009 istället.

Nu är det inte långt kvar till FF-08… men, när man dietat så länge så kan varje dag kännas som en evighet. Mat-tankarna blir mer påtagliga. Dagar av orklöshet och få kcal kan få en på dåligt humör.

Jag skulle vilja att alla som sett utvecklingen här peppar henne hela vägen i mål! Hon behöver det som mest nu. Skriv i bloggen, på forumet, skicka sms mm. Hon kommer vara evigt tacksam till allt stöd hon får och hon är verkligen värd det efter allt slit.

Tack,

/David

Den rumpan skulle ju passa bra i bootytråden:P
    I övrigt mkt bra jobbat av Vanessa, kul att ni stöttar varandra.

Det här har du gjort så himla bra Vanni, och nu är det inte långt kvar! Bit ihop och kämpa hela vägen in i mål, sen ska vi ha så sjukt jäkla roligt hela tävlingshelgen!!!

Njut av din 200:e dag! :fun::yikes:

Stor kram!

-16kg;)…….damn:up:

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.