Home › Forums › Medlemsbilder › Vanni, en superkvinna!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2008 at 16:06 #705545Anonym anvandareMemberholma82 wrote:Den rumpan skulle ju passa bra i bootytråden:P
I övrigt mkt bra jobbat av Vanessa, kul att ni stöttar varandra.den dök upp på bloggen samma dag som regeln att inte posta andra forumrumpor kom… annars hade den varit där och regerat.
bara jag som tycker att rubriken på topic kan ändras till Vanni, en superrumpa? (resten är minst lika imponerande såklart, inte minst viljan och kämparglöden!)
17 oktober, 2008 at 16:54 #705546Anonym anvandareMemberSer bra ut, kämpa på!
17 oktober, 2008 at 22:35 #705547Anonym anvandareMemberKöksformen Pannkakor med protein i:P
17 oktober, 2008 at 22:40 #705548Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Köksformen Pannkakor med protein i:PFörstöra goda pannkakor… Förbannade kroppsbyggare.
18 oktober, 2008 at 12:36 #705549Anonym anvandareMemberholma82 wrote:Den rumpan skulle ju passa bra i bootytråden:P
I övrigt mkt bra jobbat av Vanessa, kul att ni stöttar varandra.+1 !
18 oktober, 2008 at 17:17 #705550Anonym anvandareMemberRiktigt fint resultat. Jag kan dock tycka att hon har gjort ett underligt val av coach om hon är emot doping…
18 oktober, 2008 at 20:27 #705551Anonym anvandareMembercamilla wrote:Riktigt fint resultat. Jag kan dock tycka att hon har gjort ett underligt val av coach om hon är emot doping…Hej Camilla visst har hon. Hon körde poseringsträning idag med P-A och Petra och det ser riktigt bra ut!
Jag vill inte vara oförskämd men hur kopplar du hennes coach med doping? Han vare sig använder, råder att använda eller har något med doping att göra.
Hon sliter som ett djur just nu trots låg fettprocent och ligger på bristningsgränsen. Jag ägnade denna tråd till henne för att hon kunde få möjligheten att bli peppad, vilket hon har nu och det hjälper henne i mål. Så om du har fler frågor eller synpunkter ang P-A är du välkommen att kontakta honom, dock inte i den här tråden.Mvh David Frykman
18 oktober, 2008 at 21:18 #705552Anonym anvandareMembercamilla wrote:Riktigt fint resultat. Jag kan dock tycka att hon har gjort ett underligt val av coach om hon är emot doping…Inte så konstigt val av coach, han är ju trots allt en av de som kan mest om kost, träning och allt runt tävling med all erfarenhet han besitter. Dessutom en otroligt trevlig människa på alla sätt.
Fröken V! Du är helt otroligt grym! Ditt slit har verkligen gett resultat, och rumpan vågar jag inte ens titta på.. blir så otrevligt här hemma då
Kör på det sista nu och sedan kör du slowpose´och blåser alla av scenen!
18 oktober, 2008 at 21:25 #705553Anonym anvandareMemberFyfan va bra !!
18 oktober, 2008 at 21:40 #705554Anonym anvandareMemberKörde inte Johan Ederer med PA också? Tyckte jag läst det i hans blogg iaf, tänkte bara han gick väll också ner X antal kg?
Jävligt roligt måste de vara med sånna resultat är trottsallt inte några 2-3kg vi snackar om!
David du måste ju iaf vara stolt! :up:
18 oktober, 2008 at 21:44 #705555Anonym anvandareMembercamilla wrote:Riktigt fint resultat. Jag kan dock tycka att hon har gjort ett underligt val av coach om hon är emot doping…Bara jag som inte förstår vad du vill komma fram till?
Här pratar vi väll om Vanessa? Sen om dom har skulder eller 1 hål i husväggen är väll inte relevant?Jag vet ingenting om saken men förstår inte varför man lyfter fram sånt hära!?
GJ vanni iaf , imponerande!
18 oktober, 2008 at 21:54 #705556Anonym anvandareMemberZynter wrote:Körde inte Johan Ederer med PA också? Tyckte jag läst det i hans blogg iaf, tänkte bara han gick väll också ner X antal kg?Jävligt roligt måste de vara med sånna resultat är trottsallt inte några 2-3kg vi snackar om!
David du måste ju iaf vara stolt! :up:
Stämmer alldeles utmärkt att jag har P-A som både vän och coach… Är både stolt och glad att jag fått äran att lära känna P-A med familj , varmare och mer omtänksamma människor har jag nog aldrig träffat…
vad gäller coach biten så törs jag utan omsvep säga att han är en av landets allra bästa vad gäller diet och kostbiten, har kännt honom i ca två år och har hittills inte lyckats ställa en fråga som han inte har ett hundra procentigt svar på!!!
Så mitt val av coach till årets tävling och alla andra tävlingar jag kommer göra i framtiden är för mig solklart:up::up:
( Till camilla…. Som vuxen människa fattar man sina egna beslut… om jag personligen inte gillar att äta torsk så kan ingen annan heller få mig att göra det, upp till varje enskild vuxen individ att tänka till och välja den väg man vill gå:up: )
18 oktober, 2008 at 21:55 #705557Anonym anvandareMembervisst Vanessa har kommit bra form
Men sen när jag såg dig på flex så har du verkligen förvandlats
så tråden borde vara för dig. Grattis David !!!18 oktober, 2008 at 21:59 #705558Anonym anvandareMember4works wrote:visst Vanessa har kommit bra formMen sen när jag såg dig på flex så har du verkligen förvandlats
så tråden borde vara för dig. Grattis David !!!Amen to that David har gjort otroliga framsteg sedan sommaren 2006 och hans fysik är sjukt bra . Ska bli kul att kunna ge honom stödet tebax när jag är klar .
18 oktober, 2008 at 22:31 #705559Anonym anvandareMemberEn sak som jag tycker är riktig viktig här som jag vill få kommunicerat är att människor har lätt att döma andra utan att ha lärt känna personen i fråga .
Min coach P-A förtjäner bra cred för det han har åstadkommit . Alla fattar sina egna beslut i livet . Likaså som jag har fattat min beslut att ha den bästa hjälp jag kunde få mot min debut . Vi är många som sliter hårt på gymet och vill hålla vår sport levande och detta är något P-A gör hel hjärtat .
Min resa har varit tufft , spännande och otroligt lärorikt . Den är inte över än men utan P-A kunskaper hade jag nog inte varit i så pass bra form . Han vet vad han pratar om .
Johan Ederer och många andra sm P-A har coachat har kommit in i kanon bra form . Ederer gick ner tror det var 30 kg första dieten om inte jag minns fel och lärde sig mkt om kost och träning . Jag personligen som Johan skrev i sin inlägg får alltid svar å alla frågor jag ställer med en utförlig förklaring.
Jag har insett att det är lätt att vara kaxig när man är mätt på en tävling och döma en annan persons fysik och säga äh han skulle ha blivit hårdare mm och det är något jag idag skäms för att ha gjort själv efter att själv testat och fått uppleva hur hårt man sliter för att komma i bra form. Jag respekterar alla tävlande och dömer ingen länge innan jag har lärt känna personen .
Jag är stolt över min coach val och jag är stolt över mig själv.
Jag vill även passa på att tacka alla för ert stöd här i tråden min resa slutar om 7 veckor så det är ju 50 dagar kvar och sedan kn jag säga bye bye till torsk för ett tag
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.