Vanni, en superkvinna!

Home Forums Medlemsbilder Vanni, en superkvinna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Amen to that David har gjort otroliga framsteg sedan sommaren 2006 och hans fysik är sjukt bra . Ska bli kul att kunna ge honom stödet tebax när jag är klar .

okej det var ju inte 2006 vi sågs på flex snarare nu i sommras och då hade han lite mer hull än nu ;)

Ja Vanni, du har verkligen forvandlat din kropp, OTROLIGT vilka forandringar, samt maste jag ge cred till David ocksa for sina framsteg som jag sett honom gora. Onskar dig allt lycka till nu nar du kliver upp pa scenen, du har verkligen slitit som en varg och gett allt. keep it up in i det sista tjejen. MVH cesse :)

Ja, han är säkert väldigt kunnig och bra. Jag tycker iaf att det är dubbelmoral, men hela den här branchen bygger ju på det så…

Riktigt bra resultat Vanessa! Kör så det ryker och lycka till!
    En fråga bara…
    Läste att du deffat i nära 200 dagar och ska fortsätta. Är det för att du ska kunna ta det lugnt och inte tokdeffa eller är det av andra orsaker? Hur mycket har din viktnedgång veckovis varit under den tiden?

Så bra gjort , kämpa vidare nu gumman du ger mkt inspiration till oss andra we loooove your god work:emo-thumb

kämpa på nu superwoman så ska det här bli riktigt grymt!

Ser grymt bra ut kampa pa :up:

camilla wrote:
    Ja, han är säkert väldigt kunnig och bra. Jag tycker iaf att det är dubbelmoral, men hela den här branchen bygger ju på det så…

Skit du i det. Vilken tur att du slipper ha PA som coach då

Fattar inte hur du pallat så lång diet och i stort sett utan ätardagar, STARKT! SKa inte plåga dig med fler mms hemmabakat.

:up:Hörru tjejen! Kämpa tusan, det är som när Växjö Lakers spelar och jag för fulla muggar skriker ”Vi hejar på VLH, vi hejar på VLH, vi hejar på VLH, VLH är bäst.. VLH.. VLH…VLHHHHHHHHHH”:yahoo:

((Växjö Lakers = är det bästa hockeylaget))

Så i ställer för VLH så ersätter jag det med Vanni… och istället för ”vi” så ersätter jag det till ett ”jag” och då blir det följande:

”Jag hejar på Vanni, jag hejar på Vanni, jag hejar på Vanni, Vanni är bäst.. Vanni.. Vanni…Vanniiiiiiiiiiiiiiiii”:D:wazzup:

Vanni på Body´s fotografering för omslagstävlingen :pop:

(Skall jag vara helt opartisk så tyckte jag Vanni var den bästa tjejmodellen och Johan Malm / Christer Hammerin bästa killmodellen :up:)

Ett par till:

Mästerfotografen Marcus Syvertsen in action på Haninge Hälsostudio:

Älskar dessa bilder!

David Frykman wrote:
    Mästerfotografen Marcus Syvertsen in action på Haninge Hälsostudio:

Såhär såg det ut från andra sidan kameran. :)

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.