Vanni, en superkvinna!

Home Forums Medlemsbilder Vanni, en superkvinna!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 122 total)
  • Author

Grymt Marcus!

Bilden vi skickade in som tävlingsbidrag (foto av Dessan):

En sak jag märkte med Vanni under fotosessioner var att ju mer hon slappnade av och ”kom in i det” ju farligare blev hennes blick!
    Sexig och het blick som får mig i trance;)

David Frykman wrote:
    En sak jag märkte med Vanni under fotosessioner var att ju mer hon slappnade av och ”kom in i det” ju farligare blev hennes blick!

Sexig och het blick som får mig i trance.

Vanessa var inte riktigt medveten om sin form och sitt utseende, vilket är en självklarhet när man inte är van att bli fotograferad eller visa upp sig på det sättet. Det tog henne en stund och ett par försök att inse att hon inte såg löjlig ut osv. när hon poserade.

Det blev ju i början att vi fick gå fram och vrida till någon höft här och där, peta ut en arm och sånt då och då, men hon verkade ju tycka att det var väldigt roligt iaf och efter ett tag behövde man som du säger inte göra någonting – det blev bra ändå.

Rolig dag, som sagt. :)

camilla wrote:
    Riktigt fint resultat. Jag kan dock tycka att hon har gjort ett underligt val av coach om hon är emot doping…

okej?!….. så du menar att en person som ev använder aas skulle va sämre på kost och näringslära?

e man myndig så tar man ansvar för sina egna handlingar, och att ge sig in i en diskussion nu slutar bara med en massa varningar och det e det ju ingen som vill.. listan på folk som har använt, använder eller kommer använda aas kan nog göras hur lång som helst och jag tror inte det kommer drabba dig på något sätt…. som sagt…. låt folk göra som dom vill… alla har olika mål och förutsättningar.

alla vet vad som sker men ingen pratar om det. och det e just för att översittar förståsigpåare inte ska komma med en massa påhopp om att den eller den har gjort si eller så.

johan, vanni mfl har gjort enorma utvecklingar och kommer gå hur långt som helst….. men inte utan duktiga människor som tex PA runt sig.

basic wrote:
    okej?!….. så du menar att en person som ev använder aas skulle va sämre på kost och näringslära?

Det menar jag såklart inte. Jag har tagit diskussionen med David via PM så du kan va lugn.

Jag tycker att vi fortsättningsvis låter den här tråden vara det den ursprungligen var tänkt att vara: En hyllningstråd till Vanessa och hennes framsteg. :)

Dopingdiskussioner undanbedes vänligt men bestämt.

David Frykman wrote:
    Älskar dessa bilder!

Den första bilden där gillar jag, eftersom den mer antyder att hon är jävligt vältränad, än skriker det rakt ut. Man får bara se en vad och en hamstring tydligt, och sen är det liksom upp till fantasin att lista ut att om de där relativt obskyra musklelgrupperna är så pass välutvecklade, hur ser det då inte ut när den pösiga tröjan åker av? Om ni fattar vad jag menar. :) Good one!

henkebenke wrote:
    Den första bilden där gillar jag, eftersom den mer antyder att hon är jävligt vältränad, än skriker det rakt ut. Man får bara se en vad och en hamstring tydligt, och sen är det liksom upp till fantasin att lista ut att om de där relativt obskyra musklelgrupperna är så pass välutvecklade, hur ser det då inte ut när den pösiga tröjan åker av? Om ni fattar vad jag menar. :) Good one!

Kul att du gillade bilden :)

Mycket mycket bra jobbat!!!:up:emo-thumb

Pretty lady. :up:

Du är otroligt duktig Marcus (tåls att upprepas)! Dessan också för den delen, finns bilder i Vannis blogg för den som skulle missat det…

Av bilderna jag sett så tillhör nog denna favoriten :P

Jag är otroligt stolt över Vanni och känner mig riktigt nöjd över att det ser så bra ut nu. Visste inte riktigt vad man kunde förvänta sig när vi gjorde en formkoll med Coacherna för mer än 7 månader sedan.

;)

Foto Marcus Syvertsen

Så imponerande

Riktigt snygga bilder på en sexy lady! :emo-thumb
    Får jag skriva så David?

måste instämma med resten av alla som har skrivit har: JÄKLIGT BRA JOBBAT!!!!
    Man blir lite avis… Starkt av dig att ha dietat sen April är nog inte många som klarar av det och inte många som har familj (3barn), eget företag +ett hem som ska skötas:worship:

Ska komma till FF och heja på dig, det ser hur grymt ut som helst!
    Du med David av bilder jag sett, mycket imponerande och måste mycket stolt över frugan;)

Kör hårt den sista tiden, det är inte långt kvar!! HEJA HEJA HEJA!!!!

Det ser riktigt bra ut! Fina bilder också!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 122 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.