Vem har äldsta träningsbilden på sig själv

Home Forums Medlemsbilder Vem har äldsta träningsbilden på sig själv

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

Själv har jag en från start, när man började i garaget …här vilar man just , kör sittande axelpress :) 1979

Poseringsträning e träning det med =)

Har ju bara tränat sen 03 så inga direkt gamla bilder här …
    Denna är nog från mitten/sent 80-tal

Samir wrote:
    Poseringsträning e träning det med =)

Har ju bara tränat sen 03 så inga direkt gamla bilder här …
    Denna är nog från mitten/sent 80-tal

Du visste va du ville iaf.. :)

Inte igår iaf :p

[img=http://i251.photobucket.com/albums/gg290/Fisan/Traning/IMG_0008.jpg]

Jag har ett pappersfoto på när jag är 12 och står och flexar magen i badrumsspegeln. Men med tanke på att det bara var 8 år sedan så lär jag knappast kriga om titeln. :D

ohh gud man känner sig rätt ung när man såg den första bilden :P

Jag håller mig gärna borta från kameran men ska se om det finns ngt kul liggandes

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag har ett pappersfoto på när jag är 12 och står och flexar magen i badrumsspegeln. Men med tanke på att det bara var 8 år sedan så lär jag knappast kriga om titeln. :D

Du får återkomma om sisodär 23 år med den bilden :)

Men vaf… ta bort eländet. Dessutom verkar skiten dyka upp lite varstans just nu.

Gettodachoppa wrote:
    Men vaf… ta bort eländet. Dessutom verkar skiten dyka upp lite varstans just nu.

När man ser spam är det effektivast att använda rapportera-knappen på inlägget (triangeln nere till höger) så moderatorer underrättas. De plockar bort.

Gettodachoppa wrote:

haha vi kanske skulle plocka bort dig istället … ??

Gettodachoppa wrote:

Föresten kan du säga var den menade skiten skulle dykt upp nånstans här inne ?? kanske bara på dina egna inlägg !!

Stefan Gasslander wrote:
    Föresten kan du säga var den menade skiten skulle dykt upp nånstans här inne ?? kanske bara på dina egna inlägg !!

Hehe lugna sig nu :D det var ett reklamkonto som gick in på din tråd och skrev reklam för någon annan sida, säkert full med virus och skit, var det som Gettodachoppa syftade på, moderator gick in och tog bort det reklaminlägget sedan. ;)

Inte lätt för dig att veta när inlägget försvann dock, hehe =)

mvh

stenis wrote:
    Hehe lugna sig nu :D det var ett reklamkonto som gick in på din tråd och skrev reklam för någon annan sida, säkert full med virus och skit, var det som Gettodachoppa syftade på, moderator gick in och tog bort det reklaminlägget sedan. ;)

Inte lätt för dig att veta när inlägget försvann dock, hehe =)

mvh

Ja det lura mig totalt … ber om ursäkt då för dom svaren . såg ju väldigt konstigt ut …

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.