vet ej hur man posar!!

Home Forums Medlemsbilder vet ej hur man posar!!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • Author

grym skillnad Chulle girl . Mkt bra jobbat .

Vanessa Frykman wrote:
    grym skillnad Chulle girl . Mkt bra jobbat .

Thanks.. snart har jag en ”sexy back” som alla andra.. *hahaha* :P

sh0w wrote:
    😮 Lite kääss kvalité på sista bilden, tog med självutlösaren (mobilen)
    [http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=26346&stc=1&d=1178185927]
    [http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=26347&stc=1&d=1178185934]

Håller med Vanessa: Grym Skillnad:up:

coolt

Yes, stor skillnad. Fräckt!

thetruth wrote:
    hur kan ni säga ni ser en STOR skillnad när det man ser är att ryggen har blivit lite vidare , kan också va vinkeln..

försöker inte va dum. du har en bra kropp.

Jag var lite inne på samma spår faktiskt, gick till och med så långt att jag dimensionerade om bilderna i photoshop och lade dem ovanför varandra, och det jag lade märke till var att latsen kommit ut en bit på varje sida.

Annars såg jag inte heller så mycket. Vilket dock inte är särskilt förvånansvärt, då det till att börja med rör sig om en flicka, och dessa brukar i regel inte öka särskilt fort, och dessutom är det inte lång tid emellan bilderna.

Så det är inget negativt menat, mest en konstatering att jag inte ser särskilt mycket utveckling förutom vidden!

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag var lite inne på samma spår faktiskt, gick till och med så långt att jag dimensionerade om bilderna i photoshop och lade dem ovanför varandra, och det jag lade märke till var att latsen kommit ut en bit på varje sida.

Annars såg jag inte heller så mycket. Vilket dock inte är särskilt förvånansvärt, då det till att börja med rör sig om en flicka, och dessa brukar i regel inte öka särskilt fort, och dessutom är det inte lång tid emellan bilderna.

Så det är inget negativt menat, mest en konstatering att jag inte ser särskilt mycket utveckling förutom vidden!

Jag tar inte åt mig utan att uppskattar ärligheten ;)! :emo-thumb

De är bara att kolla på Arnold i ”pumpin Iron” så lär du dig att posa ;) Lycka till

Viewing 8 posts - 46 through 53 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.