Vighetsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Vighetsbilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 60 total)
  • Author
    Dessan wrote:
    en gammal bild..

That’s the stuff8)

Grymt Calle

Dessan wrote:
    en gammal bild..

Den är bra! Tre såna och ett par flickflack-rondate-salto så är man igång för ännu en dag i solen!:emo-thumb

Janpeter Sangborn wrote:
    Den är bra! Tre såna och ett par flickflack-rondate-salto så är man igång för ännu en dag i solen!:emo-thumb

Du som är domare borde ju veta att det heter rondat-flickis-salto ;)

Dessan wrote:
    Du som är domare borde ju veta att det heter rondat-flickis-salto ;)

Heterdetvälinteallsdet! Flickis är nåt sånt där förflackat ungdomstugg. Rondate är väl den korrekta stavningen senast jag kollade och i vilken ordning jag gör min morgongymnastik ska du minsann inte lägga dig i! Mopsa sig mer och det blir en klockren sistaplats!:D

Janpeter Sangborn wrote:
    Heterdetvälinteallsdet! Flickis är nåt sånt där förflackat ungdomstugg. Rondate är väl den korrekta stavningen senast jag kollade och i vilken ordning jag gör min morgongymnastik ska du minsann inte lägga dig i! Mopsa sig mer och det blir en klockren sistaplats!:D

Videobevis….?:ph34r:

MickeGBG wrote:
    Videobevis….?:ph34r:

Snart på en stor biograf nära dej.

Calle Sirén wrote:
    Som gammal kampsports-nörd lägger jag in en poseringsspark :emo-thumb

Som taget ur Karate Kid 1.
    Var är Mr Myagi? Är det han som plåtar??
    :emo-thumb

Dan_The_Man wrote:
    Haha käft :p Det e ju bara tröjan som hänger :|

Jo lite off kanske man e… Men men, deffen närmar sig!

Homan wrote:
    Här kommer en bild från semestern. Apade mig lite på stranden.8)

Capoera ala Homan :up:

Elofsson wrote:
    Som taget ur Karate Kid 1.
    Var är Mr Myagi? Är det han som plåtar??

Va fan? Du menar alltså att min tjej liknar Mr Myagi!!? :D

Janpeter Sangborn wrote:

Du menar att du inte gör bättre än så? :D Rondat flickis salto gör ju 12åriga tjejer. En riktig karl gör rondat flickis dubbelsalto eller möjligtvis bara en salto om han har ont i ryggen men den skall självklart vara sträckt.:nod
    ;)

Janpeter Sangborn wrote:

Du menar att du börjar med att springa baklänges, göra en flickis, vrider dig som en ål i landningen så att du hamnar framåt igen, på något sätt undviker att snubbla på dina egna fötter eller bryta ryggen, gör en rondat och sedan lyckas med en salto? Det var nog svårare än jag först trodde. Du får gärna visa på sm i oktober hur du gör. Du kanske till och med kan ställa upp i KFUMs herrlag nästa gymnastiksm. Visar du upp den rutinen för dem så är du nästan garanterad plats.:D

Grymt Dessan! :)
    Du borde ta en eller två danskurser :)

Mantus wrote:
    Du menar att du börjar med att springa baklänges, göra en flickis, vrider dig som en ål i landningen så att du hamnar framåt igen, på något sätt undviker att snubbla på dina egna fötter eller bryta ryggen, gör en rondat och sedan lyckas med en salto? Det var nog svårare än jag först trodde. Du får gärna visa på sm i oktober hur du gör. Du kanske till och med kan ställa upp i KFUMs herrlag nästa gymnastiksm. Visar du upp den rutinen för dem så är du nästan garanterad plats.:D

Nåt sånt ja. Numer håller jag mig med ålderns rätt på den här lite lägre nivån. Annat var det förr.:D

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 60 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.