Vilken bild är nyast?

Home Forums Medlemsbilder Vilken bild är nyast?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author

Här nedan följer 2 bilder på mig. Ena bilden är tagen för 2 veckor sen med en dagsvikt på 89kg och den andra bilden är tagen någon gång i början av detta år, ungefär samma vikt.
    Ingen vidare utveckling tänker ni. Jag tänker ” fan jag har ju inte tappat så mycket ”. Sanningen är att jag har varit skadad i stort sett hela året och missat bröst/axelträning i stort sett hela året.

Kan ni gissa vilken bild som är gammal resp. ny och vilken bild ser bäst ut? :)
    (övriga kommentarer av hur kass fysik jag är och hur fet jag är undanbedes vänligen:D)

[img=http://i35.tinypic.com/2wmqupw.jpg]Ser ni ingen skillnad alls blir jag bara glad[/b]

Gustaf Lindberg wrote:
    Här nedan följer 2 bilder på mig. Ena bilden är tagen för 2 veckor sen med en dagsvikt på 89kg och den andra bilden är tagen någon gång i början av detta år, ungefär samma vikt.
    Ingen vidare utveckling tänker ni. Jag tänker ” fan jag har ju inte tappat så mycket ”. Sanningen är att jag har varit skadad i stort sett hela året och missat bröst/axelträning i stort sett hela året.

Kan ni gissa vilken bild som är gammal resp. ny och vilken bild ser bäst ut? :)
    (övriga kommentarer av hur kass fysik jag är och hur fet jag är undanbedes vänligen:D)

[img=http://i35.tinypic.com/2wmqupw.jpg]Ser ni ingen skillnad alls blir jag bara glad[/b]

Tycker A ser bäst ut , ser latsen mera + mkt mera biceps ser det ut som. På bild B ser det ut som du har bättre ben men det kan antaligen vara att du böjjer lätt på dig och på den andra står du spikrakt. :)

A utan tvekan är den bästa och är då förhoppningvis nyare :P

Jag tycker helt klart du har större biceps och framsida axlar på A. I övrigt ser jag inte någon nämnvärd skillnad, så jag säger att A är nyast.

henkebenke wrote:
    Jag tycker helt klart du har större biceps och framsida axlar på A. I övrigt ser jag inte någon nämnvärd skillnad, så jag säger att A är nyast.

Jag håller med Henri le bench här. A, helt klart.

Tala nu om huruvida vi gissade rätt eller käpprätt åt helsicke.

Jag tänkte att det skulle få gå 24h innan jag avslöjar svaret. Kul med lite kommentarer =)

Gissar på B

jag tror B, först för att benen ser ut att vara större samt att rummet som är på bild A ser inte ut att passa på din ålder. men sen kan det ju inte vara flera år mellan bilderna!? så vetifan men B tror jag på!

Edit: kanske försöker lura mig med att gå in i brorsans rum !!! lurifax!

Emil Lundberg wrote:
    jag tror B, först för att benen ser ut att vara större samt att rummet som är på bild A ser inte ut att passa på din ålder. men sen kan det ju inte vara flera år mellan bilderna!? så vetifan men B tror jag på!

Edit: kanske försöker lura mig med att gå in i brorsans rum !!! lurifax!

Håller med, sen också att bild A är tagen liiite underifrån gör att biceps ser lite större ut. Sen ser du ut att ha lite lägre fett % på B, och benen ser mycket saftigare ut. Gissar alltså på B

B?

ELLER så är Gustaf så lurig, så att bilderna är tagna vid samma tillfälle :p

B utan tvekan! :P

Ljus och vinkel är lite olika men naveln gör att jag gissar på A.

B gissar jag på. Benen ser lite större ut där eller så är det hur du står.

Du skulle lagt in så man kunde rösta.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.