Vilken bild är nyast?

Home Forums Medlemsbilder Vilken bild är nyast?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • Author

Med tanke på att du inte kunnat tränar bröst axlar etc det senaste så tror jag stenhårt på B. fast A har ju bättre fysik på överkroppen iallafall:)

Min åsikt.

jag gissar på b. för att på bild a ser det ut som en bild på fredrik ljungberg i bakgrunden så jag tänker att om det gått ett år betyder det att bild b är den nya.

nå vad är svaret ?

Tada!

Bild nummer B är nyast!

Skrev kanske lite dålig förklaring då jag skrev att bröst/axel träning blivit lidande. För det är nästan hela överkroppen som blivit lidande. Ben har därimot tränats flitigt så även fast poseringen är annorlunda känner jag själv att benen blivit bättre.

Varför jag ens la upp denna tråd var för att jag ville se hur folk reagerade/tyckte då jag själv och min sambo inte kunde avgöra om/hur mycket jag tappat. Det brukar vara mycket undanflykter och ursäkter på detta forum men när man inte tränar bröst och axlar alls på 8 månader så borde det ske en viss negativ förändring. Men mina egna åsikter och tankar stämde ganska bra överens med kommentarerna som dök upp här så man har väl en hyffsad självdistans i alla fall.:P

Kul att så många tog sig tid att svara. Sen känner jag att jag måste förklara bilderna på Fredrik Ljungberg också, den första bilden är tagen i min flickväns gamla rum innan vi flyttade ihop. Så nej, jag har inte bilder på Fredrik Ljungberg i mitt rum:whistle:

Nu ser jag frammåt och har tagit tag i träningen och kosten igen, gick ner 17kg i våras och sen flyttade man hemifrån och blev bästa kompis med Ali på pizzerian i huset bredvid. 10kg upp utan någon träning som helst under sommaren satte sina spår men nu är jag tillbaka och har tappat 7kg av dessa. Satsar på att väga strax under 80kg 1 Juni och den riktiga dieten drar igång i början av februari. Nu går jag i ide ett tag till och återkommer förhoppningsvis med en liknande tråd 1 Juni och då ska ni alla gissa rätt hoppas jag :D

Viewing 4 posts - 16 through 19 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.