Vill gärna ha feedback/Kritik

Home Forums Medlemsbilder Vill gärna ha feedback/Kritik

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Helst då konstruktiv kritik. På posering, symmetri allt är till hjälp.

Följer

Jag tycker att det ser jäkligt bra ut! Bara fortsätta träna som du gör! Tycker att du har bra balans mellan överkropp/ben och väldigt jämn fysik! Det är bara fortsätta som du gör tycker jag!

(snygga poseringbyxor btw ;) )

Wathier wrote:
    Jag tycker att det ser jäkligt bra ut! Bara fortsätta träna som du gör! Tycker att du har bra balans mellan överkropp/ben och väldigt jämn fysik! Det är bara fortsätta som du gör tycker jag!

(snygga poseringbyxor btw ;) )

Bugar och tackar, ja man måste hedra body.se ju.

Bilderna är ju ganska små.. Men, benen är skitbra. Jag tycker att allting ser ganska symmetriskt ut, förutom ryggen. Du skulle behöva lite mer vidd där, eller så kanske det beror på poseringen. Hursomhelst, riktigt bra jobbat :up:

Niclas Holgersson wrote:
    Bilderna är ju ganska små.. Men, benen är skitbra. Jag tycker att allting ser ganska symmetriskt ut, förutom ryggen. Du skulle behöva lite mer vidd där, eller så kanske det beror på poseringen. Hursomhelst, riktigt bra jobbat :up:

Ok ska tänka på det med vid. Ja ljuset kommer från sidan oturligt nog.
    Men just lats/vidd är piro 1 nu. tackar

Kom igen snälla ös på ni som kan det här med posering och symmetri.

N3M3SiS wrote:
    Helst då konstruktiv kritik. På posering, symmetri allt är till hjälp.

Försök att trycka det bakre bröstet i side tric. samt sidechest. Samt flexa dina sneda magmuskler i dessa poseringar.

Symmetrin ser bra ut i övrigt. Lite mer vidd på ryggen skulle som sagt var inte skada. Lite mer axelvidd önskas i poseringarna framifrån. Tror inte att du har för lite muskler på axlarna då de ser skarpa ut bakifrån. Handlar nog mer om att få ut dem ordentligt. Mvh Andreas Bergman.

Andreas_Bergman wrote:
    Försök att trycka det bakre bröstet i side tric. samt sidechest. Samt flexa dina sneda magmuskler i dessa poseringar.

Symmetrin ser bra ut i övrigt. Lite mer vidd på ryggen skulle som sagt var inte skada. Lite mer axelvidd önskas i poseringarna framifrån. Tror inte att du har för lite muskler på axlarna då de ser skarpa ut bakifrån. Handlar nog mer om att få ut dem ordentligt. Mvh Andreas Bergman.

Tackar och bugar nej håller som sagt med om att ryggvid är prio. Dock tycker jag själv att mina axlar är något av det bättre jag har.
    Tipps på hur man bättre får ut lats och visar massa på axlarna?

Quote:
    Tipps på hur man bättre får ut lats och visar massa på axlarna?

Axlarna/axelbredden kommer att framträda mer när du får en vidare rygg att flexa ut. Kommer du ner ytterligare i fettprocent kommer givetvis axlarnas konturer på utsidan att skärpas.

Andreas_Bergman wrote:
    Axlarna/axelbredden kommer att framträda mer när du får en vidare rygg att flexa ut. Kommer du ner ytterligare i fettprocent kommer givetvis axlarnas konturer på utsidan att skärpas.

Ser jag fram emot, jag ligger troligen lite väl lågt i fettprocent för att bygga maximalt. Men gillar att se tränad ut. Deffen rullar igång 1 juni
    så man ska nog va rätt vass till lucia.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.