Vill ha konstruktiv kritik !

Home Forums Medlemsbilder Vill ha konstruktiv kritik !

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Hej på er !

Jag vill ha lite konstruktiv kritik om min fysik. Berätta vad ni tycker är bra och vad ni tycker är dåligt. Vad jag borde förbättra osv.
    Poserar som en kråka, det vet jag redan. Och JA, jag tränar ben regelbundet, men dom släpar efter så tycker inte det var nån mening att lägga ut bilder på dom.

Jag är 34 år gammal och väger in på 80 kilo i dagsläget.

Bröst och baksida axlar

kort och gott, armarna ligger före resterande, bröst och baksida axlar som vincent skrev skulle jag nog lägga lite prio på.

Inga fler som vill kommentera något ??

Vad är det du kommer göra annorlunda efter den här tråden? :)

Axlarna skulle du behöva kötta på ordentligt. Bröstet är svårt att avgöra.

En deff vore även på sin plats.

Armarna ser bra ut.

Bröst, axlar (mitt och främre), sedan baksida axlar, sedan underarmar och mage!

Alec wrote:
    Vad är det du kommer göra annorlunda efter den här tråden? :)

Ska åka bort och jobba i ett halvår, och kommer inte att ha tillgång till vare sig riktig spegel eller kamera. Dock kommer jag att kunna träna och äta mycket bra ! Så vill veta vad jag ska prioritera framöver !

Bengthans wrote:
    Ska åka bort och jobba i ett halvår, och kommer inte att ha tillgång till vare sig riktig spegel eller kamera. Dock kommer jag att kunna träna och äta mycket bra ! Så vill veta vad jag ska prioritera framöver !

Vad tycker du själv behövs prioriteras?

Andreaz Engström wrote:
    Vad tycker du själv behövs prioriteras?

Axlar, bröst och ben tycker jag själv. Men blir ju lite ”blind” på sig själv så var bra att få lite feedback från andra också !

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.