Home › Forums › Medlemsbilder › Vill växa.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 mars, 2008 at 22:03 #738946Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Version-91;502142 wrote:Tränar du på gymmet 2-4 timmar :what:
alltså.. när jag e på gymmet i 3-4 så tar jag inte i som en upp pumpad gorilla.
hjälper mina kompisar å snackar lite me dom. dom kommer alltid efter när jag e klar.
annars tränar bara 2 timmar25 mars, 2008 at 22:04 #738947Anonym anvandareMemberVersion-91 wrote:Oggelit0;502145 wrote:alltså.. när jag e på gymmet i 3-4 så tar jag inte i som en upp pumpad gorilla.
hjälper mina kompisar å snackar lite me dom. dom kommer alltid efter när jag e klar.
annars tränar bara 2 timmarSnacka med polarna kan man göra efter man har tränat.
25 mars, 2008 at 22:05 #738948Anonym anvandareMemberFörsök köra runt 1-1.5h max. Annars håller du alldeles för dåligt tempo.
sedan efter du tränat ska du ha i dig mat eller någon gainer (protein+kolhydratsdrink).Finns lite grundregler som folk brukar snacka om.
Få i dig någon mat var tredje timme för att hålla kroppen anabol ( så du växer ), annars blir du katabol (musklerna försvinner).Du kan bli övertränad = no good. Visa gärna hur du tränar din kropp varje vecka så ska vi försöka hjälpa dig så mycket du vill och kan bli hjälpt
25 mars, 2008 at 22:05 #738949Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Tränar du så mycket varje dag så tränar du för mycket om du nu inte har något jätte speciellt träningsschema som gör så att det skulle vara produktivt..När ska du bygga muskler då tänkte du?
jag tränar normal 2 timmar men mina kompisar kommer alltid när jag e klar så vill dom att jag ska stanna å snacka lite me dom å så.
25 mars, 2008 at 22:08 #738950Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Försök köra runt 1-1.5h max. Annars håller du alldeles för dåligt tempo.
sedan efter du tränat ska du ha i dig mat eller någon gainer (protein+kolhydratsdrink).Finns lite grundregler som folk brukar snacka om.
Få i dig någon mat var tredje timme för att hålla kroppen anabol ( så du växer ), annars blir du katabol (musklerna försvinner).Du kan bli övertränad = no good. Visa gärna hur du tränar din kropp varje vecka så ska vi försöka hjälpa dig så mycket du vill och kan bli hjälpt
jag har mer mig ca 3 stycken kexchoklad å jag tar en när det har gått en timme å ta resten när jag e klar.
25 mars, 2008 at 22:10 #738951Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Lyssna på kattmannen, han säger bra saker.Släng upp en journal istället för en bildtråd där du skriver upp hur du tränar, när du har tränat och vad du har ätit så ska du se att du får input på allt du behöver hjälp med.
ska lyssna på han:P
vill inte starta en ny tråd.
25 mars, 2008 at 22:12 #738952Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Oggelit0;502153 wrote:Var ju det han sa att han gjorde. :paha lite seg i skallen
25 mars, 2008 at 22:17 #738953Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Mycket du inte vill du, men bra att du väljer att lyssna på honom iaf.hehe.. jag tänkte att folk kanske tänker att jag vill ha uppmärksamhet när jag har så många trådar. man vet aldrig me folk å det har jag lärt mig.
25 mars, 2008 at 22:22 #738954Anonym anvandareMembernär började ni å tränade på gym och hur länge har ni tränat å så.
vad tar ni för pulver vad det nu heter.. ska testa, har aldrig tagit det förut alltså pulver. e lite efter25 mars, 2008 at 22:26 #738955Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Finns lite grundregler som folk brukar snacka om.
Få i dig någon mat var tredje timme för att hålla kroppen anabol ( så du växer ), annars blir du katabol (musklerna försvinner).
hjälptAlltså är inte det där lite bluff och båg?
Har det verkligen roll, drygt att gå och äta var 3’e timme när folk förespråkar frukost, lunch och middag.Huvudsaken är väl att man hamnar på kcal överskott så musklerna har nåt att ta av
25 mars, 2008 at 22:37 #738956Anonym anvandareMemberFritiof Gure wrote:Jag har tränat i 3½ år. Jag tar Esa pro före träning tillsammans med 30g snabba kolhydrater, och 60g kolhydrater samt 20g protein efter träning men detta är bara nu när jag deffar, annars brukar jag dra i mig bra mycket större mängder kolhydrater innan och efter träning.Utöver det så dricker jag Pro FX från Gymvaruhuset ca 2 st shakes per dag..
Mitt råd till dig är dock att du ska äta en jävla massa mat, och addera smarta energirika saker som avocado, linfröolja och så vidare till din kost. Dvs bra fett. Gainer kan du införskaffa dig att dricka före/efter träning också om du tröttnar på att lägga ner onödigt mkt pengar på kexchoklad.
okey:D
25 mars, 2008 at 22:42 #738957Anonym anvandareMemberHåller med om vad som har sagts.. Du har en bra grund ! Helt klart. Men du kan ju skriva upp en träningsvecka för dig, vilka muskelgrupper du kör och på vilka dagar Glöm inte att du behöver vila MKT :p
Lycka till :emo-thumb
25 mars, 2008 at 22:44 #738958Anonym anvandareMemberDet är bara en sak som gäller om du vill växa & det är mer mat.
Börkja ät mer & större portioner så kommer du växa, pizza & dylikt är inga problem bara du får i dej det du behöver också.
Träna MAX 1,5h, efter det skall du få i dej snabba kolhydrater & sen ytterligare ett par mål, innan kvällen. När du står & snackar på gymmet äter kroppen muskelmassa ist! Ha med dej köttbullemackor, matlådor eller proteindrink & frukt om du absolut vill vara social efter passet.
Att bli fet kommer inte vara lätt för dej ,på nått decennium iaf, så bara ät så växer du. & kom ihåg att hålla passen intensiva.
Kör hårt!
25 mars, 2008 at 22:44 #738959Anonym anvandareMemberhoolge wrote:Håller med om vad som har sagts.. Du har en bra grund ! Helt klart. Men du kan ju skriva upp en träningsvecka för dig, vilka muskelgrupper du kör och på vilka dagar Glöm inte att du behöver vila MKT :pLycka till :emo-thumb
har sömn problem, sover ca 4 timmar å så.
ska skriva upp hur mina dagar ser ut imorgon.25 mars, 2008 at 22:46 #738960Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Det är bara en sak som gäller om du vill växa & det är mer mat.Börkja ät mer & större portioner så kommer du växa, pizza & dylikt är inga problem bara du får i dej det du behöver också.
Träna MAX 1,5h, efter det skall du få i dej snabba kolhydrater & sen ytterligare ett par mål, innan kvällen. När du står & snackar på gymmet äter kroppen muskelmassa ist! Ha med dej köttbullemackor, matlådor eller proteindrink & frukt om du absolut vill vara social efter passet.
Att bli fet kommer inte vara lätt för dej ,på nått decennium iaf, så bara ät så växer du. & kom ihåg att hålla passen intensiva.
Kör hårt!
ska tänka på det:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.