Vill växa.

Home Forums Medlemsbilder Vill växa.

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • Author

Bra förutsättningar utan tvekan. Ser bra ut med linjerna och låg kroppsfett.

kör på lillen;);)

;)

Version-91 wrote:
    ja.. fast det va värre när jag va yngre. när jag va 15 så vägde jag 34 kg
    Samquente wrote:
    Bra förutsättningar utan tvekan. Ser bra ut med linjerna och låg kroppsfett.

+1

Richard B wrote:
    Version-91: Starta en träningsjournal eller PM’a(skicka privata meddelande) de du tycker verkar vettiga om de frågor och tankar du har. Så slipper du en massa gnabb.

Det är bara att vänja dig, forum är såhär. Visar du en bild på dig utan benen, då kommenterar dem ”var är benen?” osv. Finns alltid dem som klagar och det är trist, för jag är den bästa av dem, muhaha. Men bara skicka meddelande till folk med frågor, de flesta är riktigt hjälpsamma här inne!

nää.. jag vill inte.

Misfits wrote:
    men alla ökningar är inte linjära ökningar och har killen ökat 23 kg på 1.5 år med den fettprocenten han har är det ingen av de som skriver som slår honnom.. så sluta gnälla !

håller med.

byt avatarbild

ftw82 wrote:
    byt avatarbild

Det är ju lite Günther över den tycker jag. :D

ftw82 wrote:
    byt avatarbild innan jag kommer i brallan

Ta sånt där i pm istället, pelizzzzzz :yikes:

:D

TS tränar du någon sport? Eller är det bara gym som gäller?

Version-91 wrote:
    nää.. jag vill inte.

Låter som en pubertetsgnällande fjortis ”nää.jag vill inte”

Du verkar inte direkt vara mottaglig för informationen folk är villiga att ge dig.

Chrillee wrote:
    Alltså är inte det där lite bluff och båg?
    Har det verkligen roll, drygt att gå och äta var 3’e timme när folk förespråkar frukost, lunch och middag.

Huvudsaken är väl att man hamnar på kcal överskott så musklerna har nåt att ta av =)

Nej verkligen inte, genom att äta vart tredje timma så håller du insulinkurvan på som jämn nivå som möjligt.
    OM du tex väljer att äta bara 2gånger per dag så ställer kroppen in sig på svält och du tappar vikt i muskler och inte i fett. Detta är farligt eftersom det då lagras mycket fett i ditt blod som kan leda till hjärtinfarkt/hjärtattack.
    Ett vanligt fenomen bland äldre som väljer att chockbanta i några månader och sen börja äta igen.

version91, träna på käka nyttigt muskler kommer med tiden, dom kommer inte på ett pass precis ;) som sagt träna hardcore och träna rätt, ser puckon på gymmet som står där och ser ut som någon som trasslat in sig i fiskelina, så se till att träna rätt ochså!

Lycka till!

Viewing 14 posts - 46 through 59 (of 59 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.