Vincent mitt i dieten

Home Forums Medlemsbilder Vincent mitt i dieten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 48 total)
  • Author

Väger på bilden ca 100 kg.
    Dagarna innan vägde jag 101.7 och mätte 7.36% fett enligt Parillo 9 site.
    Har gått på Diet sen mitten av December och satsar på Lucia Classic Bodybuilding.

Ta gärna några bilder utan linne med..

Ekman_ wrote:
    Ta gärna några bilder utan linne med..

Gud, nej.
    För fet:D
    Skämt åsido, ska försöka få till bra bilder någon dag.
    Är dock svårt med ljus, vill att dom ska spegla verkligheten.
    Kanske knäpper några hos Fredrik nästa vecka, han har bra ljus

tror inte för många sekunder att det är 7% bara. Som sagts på alla brädor du lagt upp de här bilderna på. 7% kan man inte vara fet på, så av med kläderna!

Richard B wrote:
    tror inte för många sekunder att det är 7% bara. Som sagts på alla brädor du lagt upp de här bilderna på. 7% kan man inte vara fet på, så av med kläderna!

Som sagt, beror på vilken mätning man använder.
    Parillo mäter på 9 punkter, den klassiska kalipermätningen mäts på 4 punker och använder en annan formula.
    Antar Parillo ger värde på underhudsfett eftersom tävlingsform uppnås runt 2.5%
    Men som tidigare sagt: Jag ser en mätning på 9 punkter som mer givande än 4 punkter, dessutom är siffrorna rätt ointressanta, är förändringen från mätning till mätning som är intressant

Det där nyllet känner jag igen:D Men är det inte en sån där O-vakt från Stänkan.
    Det blir bättre o bättre. bara fortsätta i samma anda. Hoppas att jag kan börja köra på hårt jag med framöver. Alltid roligare när det är några som satsar på att tävla samtidigt.
    Sätt in korten från starten på dieten, så folket får se på en väldigt bra förändring.:emo-thumb
    Kemppi

Din most muscular ser verkligen inte bra ut jämfört med sidechesten, du har mycket mycket mer muskler än du lyckas presentera på sista bilden.

Det som syns ser riktigt bra ut, men 7% låter konstigt. Hur som helst, oavsett vad vågen säger, så ser det bra ut och det är det enda som spelar någon roll.

Tummen upp!

Magnus Kemppi wrote:
    Det där nyllet känner jag igen:D Men är det inte en sån där O-vakt från Stänkan.
    Det blir bättre o bättre. bara fortsätta i samma anda. Hoppas att jag kan börja köra på hårt jag med framöver. Alltid roligare när det är några som satsar på att tävla samtidigt.
    Sätt in korten från starten på dieten, så folket får se på en väldigt bra förändring.:emo-thumb
    Kemppi

Nej fy fan, dom går inte att publicera:o

Vincent Qvarfordt wrote:
    Nej fy fan, dom går inte att publicera:o

Det tycker jag du ska göra,kommer att tappas ett par hakor i forumet.
    Man ska inte skämmas här inte, du släng upp dom vetja .

Hejsan ang fett % med kaliper så är inte procenten särskilt viktig!!!

Den är personlig och 7% på denna kille som Vincent är = med ca 10-15 kg fettvikt till att ta bort!

finns de som naturligt har tunn hud bara där tappar du ett x antal mm.

Och det är underhudsfett man mäter med kaliper inte total fettvikt!

MVH

Fredrik Carlsson wrote:
    Hejsan ang fett % med kaliper så är inte procenten särskilt viktig!!!

Den är personlig och 7% på denna kille som Vincent är = med ca 10-15 kg fettvikt till att ta bort!

finns de som naturligt har tunn hud bara där tappar du ett x antal mm.

Och det är underhudsfett man mäter med kaliper inte total fettvikt!

MVH

Bra info! ;)

Marcus Syvertsen wrote:
    Din most muscular ser verkligen inte bra ut jämfört med sidechesten, du har mycket mycket mer muskler än du lyckas presentera på sista bilden.

Det som syns ser riktigt bra ut, men 7% låter konstigt. Hur som helst, oavsett vad vågen säger, så ser det bra ut och det är det enda som spelar någon roll.

Tummen upp!

Jag vet, ser riktigt tunn ut i min most. Dock gjorde jag den utan spegel eller hjälp och har inte börjat träna poseringen ordentligt än. Ska sätta den bättre till nästa gång:emo-thumb

Skönt och se att der blir en till på CBB
    kämpa på så ses vi på scenen

tycker det börjar likna något
    kämpa på så kanske vi ses på scenen

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.