Vincent mitt i dieten

Home Forums Medlemsbilder Vincent mitt i dieten

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • Author
    Nicklas@ON wrote:
    SCAMMER:evil:

:up:

Hobbybyggaren wrote:
    Fan vad 10 kg fett gör stor skillnad på hur man ser ut.
    Men du har ju en bit kvar var tänkte du landa ?

Hoppas runt 90 kg

Tjenis!
    Formen ser bra ut. Men det är en rejäl deff du kör om du började i december… ETT ÅR?!? Hade jag aldrig pallat…
    Jag är också sugen på att tävla i december…. Vi kanske möts på scenen :) Blir ju då antingen cbb/lucia eller AF/Dc beroende på form.

Lycka till med allt!

Dan_The_Man wrote:
    Tjenis!
    Formen ser bra ut. Men det är en rejäl deff du kör om du började i december… ETT ÅR?!? Hade jag aldrig pallat…
    Jag är också sugen på att tävla i december…. Vi kanske möts på scenen :) Blir ju då antingen cbb/lucia eller AF/Dc beroende på form.

Lycka till med allt!

Fördelen med lång diet är många.
    Jag slipper dra ner mig så fort vilket gör att jag ständigt ökat muskelmassan trots diet.
    Jag har utrymme för skador, sjukdomar och annat strul.
    Det har jag behövt då jag bland annat fått navelbråck som ska opereras nu på Torsdag, kommer ta ca 8 veckor innan jag kan träna hårt igen.
    För drygt 2 år sedan vägde jag 124 kg utan att tränat på 2 år, hade ett midjemått på 125 cm och en överarm på 43:p
    Det har gett mig överflödigt skinn på magen. Därför måste jag gå ner till skaplig form och stanna där så skinnet hinner dra ihop sig.

Kul att du är på G igen, längesen man såg dig nu. Själv har jag kört några månader efter 4års vila men jag hade 40cm klubbor med mycket fett att starta med :D

Lycka till i höst. Mvh Jimma.

Vincent Qvarfordt wrote:
    Fördelen med lång diet är många.
    Jag slipper dra ner mig så fort vilket gör att jag ständigt ökat muskelmassan trots diet.
    Jag har utrymme för skador, sjukdomar och annat strul.
    Det har jag behövt då jag bland annat fått navelbråck som ska opereras nu på Torsdag, kommer ta ca 8 veckor innan jag kan träna hårt igen.
    För drygt 2 år sedan vägde jag 124 kg utan att tränat på 2 år, hade ett midjemått på 125 cm och en överarm på 43:p
    Det har gett mig överflödigt skinn på magen. Därför måste jag gå ner till skaplig form och stanna där så skinnet hinner dra ihop sig.
    Pecman wrote:
    Kul att du är på G igen, längesen man såg dig nu. Själv har jag kört några månader efter 4års vila men jag hade 40cm klubbor med mycket fett att starta med :D

Lycka till i höst. Mvh Jimma.

Spelar ju ingen roll för dig, du är ju stor och stenhård på 3 månader:p

Hur går det för dig???

Pecman wrote:
    Hur går det för dig???

Tja, vad ska man säga. Ca 1 vecka efter operationen dog min svärmor endast 57 år gammal. Började på nytt jobb med knepiga arbetstider, dessutom har jag jobbat mer en övertid i drygt 2 månader. Båda barnen har varit lite småsjuka vid flera tillfällen, och frugan oxå. Har varit lite sjuk själv och dessutom haft en envis nackspärr sista 2 veckorna som lagom börjar släppa. Har tappat lite muskler och ökat lite fett, men nu kör jag på igen:emo-thumb

Själv då?

Fan vad biffig du blivit =)

Spam. Glöm.

Ha det fint.

Lennyhagberg wrote:
    Fan vad biffig du blivit =)

Är gamla bilder.
    Har växt lite till sen dess. Väger drygt 10 kg mer nu

Vincent Qvarfordt wrote:
    Är gamla bilder.
    Har växt lite till sen dess. Väger drygt 10 kg mer nu

Upp med lite nya bilder vettja!

Japp byggarn upp med bilder nu. jag som sett skillnaden på detta år är mer än nöjd mannen.Du har haft ett tufft år med tanke på allt runt omkring.

mvh skadesjuka flugviktarn

Magnus Kemppi wrote:
    Japp byggarn upp med bilder nu. jag som sett skillnaden på detta år är mer än nöjd mannen.Du har haft ett tufft år med tanke på allt runt omkring.

mvh skadesjuka flugviktarn

Du är just den person som inte får snacka om att någon haft det tufft.
    Fick fan dåligt samvete när jag gnällde om magsjuka till dig igår.
    Ska ligga i nu när jag blir frisk och kanske posta en bild om någon månad.

Bra jobbat, men några 7% är det inte. En optimistisk gissning, 12-13%.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 48 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.