Visa biceps, tjejer!

Home Forums Medlemsbilder Visa biceps, tjejer!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 233 total)
  • Author
    Sessan wrote:
    Underhållande! :pop:

Tänker inte ens bemöta huruvida jag skulle vara avis eller inte – tror faktiskt inte att jag har någon anledning (inte i det här fallet i alla fall).

Det finns andra skäl till varför jag postade det jag gjorde och det är verkligen inte för att vara elak mot Madde på något sätt. Skulle hon konsultera läkare kontinuerligt som kunde bekräfta att hon mår bra, både fysiskt och psykiskt – så skulle jag inte heller bry mig. Men att ryggdunka i det här fallet och EVENTUELLT bidra till att någon far illa – no way!

Visa bilder = räkna med kritik. Klarar man inte det? Skit i att visa bilderna. Punkt.

Skapar bilder diskussioner – superroligt! Me like. :up:

Nä, nu måste jag gå och köra lite biccar….är ju så avis. :p

Om du nu är så uppriktigt orolig för hennes hälsa, och skriver att du hänger på hennes blogg, då undrar jag varför du inte uttrycker din oro i bloggen eller alternativt skickar ett PM till henne. Sen hur mycket tid du lägger i soffan med godis och choklad är knappast relevant, eller du var kanske sarkastisk?

Lotta12 wrote:
    Om du nu är så uppriktigt orolig för hennes hälsa, och skriver att du hänger på hennes blogg, då undrar jag varför du inte uttrycker din oro i bloggen eller alternativt skickar ett PM till henne. Sen hur mycket tid du lägger i soffan med godis och choklad är knappast relevant, eller du var kanske sarkastisk?

:emo-thumb

xsmall wrote:
    Jag har mens och har ALDRIG haft några problem med den!?!

Får man fråga om du äter p-piller?

xsmall wrote:
    Formen är nog dock inte riktigt så bra som en del tror, bra ljus gör mycket:p , och sen så är väl inte armarna det första stället jag lagrar fett på direkt.

Upp med bilder nu istället tjejer:bb:

Vad är då idealet?

Nu slänger jag in en bild på mig när jag kör en bicepsövning.

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/trningen001.jpg]

Inte tränat på 5dagar pga förkylning! Så tråkigt men men, det är när man vilar då man växer ”sägs det” ;) Så här kommer ett nytaget foto, tyvärr inte bästa kvaliten.. Men får duga =) Ska nog ta lite nya kort till helgen! Ha en bra dag alla!

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=505&pictureid=4483]

Blev en kort promenad Grötis, mohahaha! Fet bicce, tur man bor långt ifrån den så man inte får smaka på den *skakar av rädsla*….

Grötis!! passa dig fjollan ;)
    Ja där hade du tur att du bor där du bor :ph34r: haha*

biffen669 wrote:
    Blev en kort promenad Grötis, mohahaha! Fet bicce, tur man bor långt ifrån den så man inte får smaka på den *skakar av rädsla*….

Theres: Grymma armar, ser kanon ut!

Grym form Xsmall. Lite väl grym.

Hur små överskott kör du för att behålla den formen? Tror inte jag sett dig i dålig form en ända gång, minns dig sen förra året.

Eller aa kör du byggperioder? Jag menar du är ändå rätt stark med? Typ 20kg hantelcurl. Eller aa jävligt stark :D

Theres wrote:
    Inte tränat på 5dagar pga förkylning! Så tråkigt men men, det är när man vilar då man växer ”sägs det” ;) Så här kommer ett nytaget foto, tyvärr inte bästa kvaliten.. Men får duga =) Ska nog ta lite nya kort till helgen! Ha en bra dag alla!

[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=505&pictureid=4483]

Skapligt bra armar! får ju inte glömma axlarna heller :buttrock:

theycallmejones wrote:
    Skapligt bra armar! får ju inte glömma axlarna heller :buttrock:

Thnx :)

xsmall wrote:
    Tack så mycket för alla kommentarer:)

Formen är nog dock inte riktigt så bra som en del tror, bra ljus gör mycket:p , och sen så är väl inte armarna det första stället jag lagrar fett på direkt.

Upp med bilder nu istället tjejer:bb:

Kollar in din blogg ibland och även den omtalade bilden.
    Formen är mycket bra, men inte så överdjävlig som folk verkar vilja tro.
    Bra form och bra ljus ger ju det extrema utseendet på armen på den bilden.

På bilder i din blogg ser du knappast sönderdeffad ut.

Visst kan det slita på kroppen att vara i för bra form jämt, men mår du bra så är det nog ingen fara med den form du håller.

Kör hårt

Jojjep91 wrote:
    Grym form Xsmall. Lite väl grym.

Hur små överskott kör du för att behålla den formen? Tror inte jag sett dig i dålig form en ända gång, minns dig sen förra året.

Eller aa kör du byggperioder? Jag menar du är ändå rätt stark med? Typ 20kg hantelcurl. Eller aa jävligt stark :D

Tack=)
    Försöker väl ligga på runt 500kcal överskott, vilket blir en jäkla massa mat då jag har väldigt hög förbränning.
    Har haft byggperiod ända sen jag tävlade sist för lite över ett år sen, och gått upp 12kg totalt från tävlingsvikten. Lägger dock in nån vecka ibland då jag ligger på kaloribalans, jobbigt att käka så mycket hela tiden
    Liten men stark:p

Vincent Qvarfordt wrote:
    Kollar in din blogg ibland och även den omtalade bilden.
    Formen är mycket bra, men inte så överdjävlig som folk verkar vilja tro.
    Bra form och bra ljus ger ju det extrema utseendet på armen på den bilden.

På bilder i din blogg ser du knappast sönderdeffad ut.

Visst kan det slita på kroppen att vara i för bra form jämt, men mår du bra så är det nog ingen fara med den form du håller.

Kör hårt

Kul att du kollar in bloggen=)
    Ja man blir lite lurad av bilden, skulle jag tagit en bild utan pump med mjukt ljus hade jag nog fått en helt annan respons.
    Yes, nu kör vi gärnet:up:

Här kommer en [/b]fet[/b] liten tjej med biceps för… 10min sen.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.