Visa biceps, tjejer!

Home Forums Medlemsbilder Visa biceps, tjejer!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 233 total)
  • Author
    LyftarBruden wrote:
    Här kommer en [/b]fet[/b] liten tjej med biceps för… 10min sen.

Ser bra ut, men du har nog ett helt gäng kilon tills du får titulera dig ”fet”. :)

Albin wrote:
    Ser bra ut, men du har nog ett helt gäng kilon tills du får titulera dig ”fet”. :)

nja de va mest ett ironi skämt, till en person här på body som kallat mig för fet.
    Jo jag e ju ca 4-5kg underviktig å målet e väl upp 10kg till, dock sakta nu. :up:

LyftarBruden wrote:
    Här kommer en [/b]fet[/b] liten tjej med biceps för… 10min sen.

Bra jobbat de börjar synas nu=)

LyftarBruden wrote:
    nja de va mest ett ironi skämt, till en person här på body som kallat mig för fet.
    Jo jag e ju ca 4-5kg underviktig å målet e väl upp 10kg till, dock sakta nu. :up:

Förstod allt det… :)

Albin wrote:
    Förstod allt det… :)

hehe tack iaf ;)

Blobas wrote:
    Bra jobbat de börjar synas nu=)

Den enda bicepsbilden jag har till hands i datorn nu är daterad 2007 och är dessutom rätt dålig. Kanske dags att plocka fram kameran och dokumentera utvecklingen. Men för att hålla tråden vid liv, aight!? ;)

[img=http://img132.imageshack.us/img132/6066/bic07.jpg]

Glimma wrote:
    Den enda bicepsbilden jag har till hands i datorn nu är daterad 2007 och är dessutom rätt dålig. Kanske dags att plocka fram kameran och dokumentera utvecklingen. Men för att hålla tråden vid liv, aight!? ;)

Vill också ha :(

Glimma wrote:

Vilken j.vla biCEPS!!!!!!!!!!!! ;) vill också ha :(

LyftarBruden wrote:
    Vill också ha :(
    theycallmejones wrote:
    Vilken j.vla biCEPS!!!!!!!!!!!! ;) vill också ha :(

Ursäkta mig, inte meningen att göra er ledsna. ;)

Glimma wrote:
    Ursäkta mig, inte meningen att göra er ledsna. ;)

Det är lugnt d-bollarn :)

suck

Glimma wrote:

Det där är vad jag kallas biceps! har du några speciella trixs för att få till den sådär? Lägg ut ny bild så man får se om de blivit nån förändring!! :up:

Glimma: Båda grym axel och biceps, hade du inte postat i ”visa biceps, tjejer!”-tråden kunde man tagit dig för en tränad kille. Ur en hemskt positiv bemärkelse!

norrbottenstjej wrote:
    Det där är vad jag kallas biceps! har du några speciella trixs för att få till den sådär? Lägg ut ny bild så man får se om de blivit nån förändring!! :up:

Tack! Inget speciellt trix utöver det ”vanliga” antar jag. Tid är en viktig och avgörande faktor som många verkar glömma lite. Sedan har jag väl blivit genetiskt välsignad med ganska bra toppar på biceps, men det ligger såklart massor med hårt arbete bakom i första hand.

Ny bild efter lite viktdropp. :)

Albin wrote:
    Glimma: Båda grym axel och biceps, hade du inte postat i ”visa biceps, tjejer!”-tråden kunde man tagit dig för en tränad kille. Ur en hemskt positiv bemärkelse!

Haha, tack Albin!

Det är ju svårt att avgöra storlek på bilder utan referensramar. Jag är långt ifrån någon tungviktare (som du vet om jag avslöjar vem jag är :p).

Alla tjejer här inne har ju rejält stora biceps, ni e störtcoola hela bunten!! :D
    Lägger in en bild på min lilla arm också, hoppas man får lägga ut bild på nått större om några månader :p

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.