Visa biceps, tjejer!

Home Forums Medlemsbilder Visa biceps, tjejer!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 233 total)
  • Author

Jag har väl knappt några. :P

Nytt idag , ser för jävligt ut förövrigt

Tjejer, ni måste vara lite mer positiva. Lägg inte ut bilder och skriv ner er själva på det här viset. Ni har säkerligen kört hårt, så var stolta och träna vidare. Biccarna syns tydligt, och lite kanske handlar om att ”hitta” muskeln då man spänner armen.

Jag håller med föregående skribent.

Att vara driven och målinriktad är ett måste för att utvecklas och komma ”långt” (utifrån ens egna förutsättningar och ambitioner), men det är en ganska fin balans till att bli för självkritisk. Det kan döda glädjen och i värsta fall bli destruktivt. Jag säger inte att det gäller er, men sådana tendenser är ju inte direkt ovanliga inom fitness-/byggarkulturen.

Att bygga muskler och styrka, eller vad man nu vill göra, är en lång resa. Oftast utan slut då målet har en tendens att hela tiden flyttas fram. :) Men en del av målet, iaf för mig, är att ha roligt och må bra under resans gång.

Ah well, jag tycker att ni ska ge er själva mer cred. Man blir lätt blind för sin egen utveckling, men era armar ser redan nu tio gånger grymmare ut än 99 procent av alla tjejers (och en hel del killars också för den delen :D). Så keep it up och njut av era starka, friska och muskulösa kroppar!

Ny bild från idag!

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/ggghggg-1.jpg]

Jag vill vara med här och flexa
    vill att den fortare ska växa!!!

Inget mot många av de andra tjejerna här, men bidrar med det jag har :p

MotToppformen wrote:
    Inget mot många av de andra tjejerna här, men bidrar med det jag har :p

Mycket bra arm där! keep on fighting ! :emo-thumb

theycallmejones wrote:
    Mycket bra arm där! keep on fighting ! :emo-thumb

Tack! Givet är att fighta vid varje träningspass..speciellt som lillasyster Blobas (se bild några rader upp) är min träningskompis och vi ”tävlar” så gott som varja pass :p Och vi har sååå kul på gymmet!!:emo-thumb

Får önska dig och blobas lycka till, Måste säga att blobas har rediga armar också!:P

Das bicce

[img=http://i47.tinypic.com/2ut2jpk.jpg]

Ser bra ut Hella… :)

Höhö, passar på att skryta lite från dagen också…! ;)

Såg grymt ut idag pixi! grattis till andra platsen

Jockefarmer wrote:
    Såg grymt ut idag pixi! grattis till andra platsen

Tackar så mkt! :D

Viewing 15 posts - 166 through 180 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.