Home › Forums › Medlemsbilder › Visa biceps, tjejer!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 mars, 2010 at 10:36 #270333Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Fin form,
Indeed!
8 april, 2010 at 00:18 #270334Anonym anvandareMemberNy på bissen=)
8 april, 2010 at 00:35 #270335Anonym anvandareMemberXS: Vilken tävling är det du skall köra i helgen?
8 april, 2010 at 10:50 #270336Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Ny på bissen=)Helt seriöst Madde…det finns ingenting imponerande eller snyggt med det där. Bara sjukt läskigt och så långt ifrån sunt eller hälsosamt som det bara kan bli.
Sedan kan du hävda att alla som kritiserar dig är feta osv som du brukar, då är jag i så fall fet – men jag skulle aldrig i livet utsätta mig för det du gör mot din kropp.
Ät upp dig till tävlingsform åtminstone.
8 april, 2010 at 11:07 #270337Anonym anvandareMemberKan vi inte lägga ner skitsnack som ovan?
Om det nu inte skulle vara sunt så kommer du inte att kunna påverka henne med sådana påhopp.
Än en gång, postar killar bilder när de ser ut så.. ja då får de grattisrop och presenter, när tjejer postar sådana bilder så är det häxjakt på g.
8 april, 2010 at 11:18 #270338Anonym anvandareMemberDementis wrote:Kan vi inte lägga ner skitsnack som ovan?Om det nu inte skulle vara sunt så kommer du inte att kunna påverka henne med sådana påhopp.
Än en gång, postar killar bilder när de ser ut så.. ja då får de grattisrop och presenter, när tjejer postar sådana bilder så är det häxjakt på g.
Det är rätt stor skillnad på tjejer och killars kroppar. Att en så pass låg bf under så pass lång tid påverkar en tjejs kropp mer än en killes är knappast någon rocket-science!
Men absolut – jag håller med dig om att det knappast kommer kunna påverka något. Så jag har definitivt lagt ner.
8 april, 2010 at 11:49 #270339Anonym anvandareMemberDementis wrote:Kan vi inte lägga ner skitsnack som ovan?Om det nu inte skulle vara sunt så kommer du inte att kunna påverka henne med sådana påhopp.
Vi kan ju i vilket fall konstatera att det blir svårt att göra framsteg om man skall hålla sån form, och oavsett man eller kvinna så lär det inte vara förknippat med sundhet.
8 april, 2010 at 18:14 #270340Anonym anvandareMemberSessan wrote:Helt seriöst Madde…det finns ingenting imponerande eller snyggt med det där. Bara sjukt läskigt och så långt ifrån sunt eller hälsosamt som det bara kan bli.Sedan kan du hävda att alla som kritiserar dig är feta osv som du brukar, då är jag i så fall fet – men jag skulle aldrig i livet utsätta mig för det du gör mot din kropp.
Hensiktet med denne tråden er vel å vise bicepsene? Hva er vitsen med å kritisere alt annet?
Om det ikke finnes noe positivt å si så er det bedre å holde munn!8 april, 2010 at 18:34 #270341Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Ny på bissen=)grym form :up:
8 april, 2010 at 20:16 #270342Anonym anvandareMemberOphidia wrote:Hensiktet med denne tråden er vel å vise bicepsene? Hva er vitsen med å kritisere alt annet?
Om det ikke finnes noe positivt å si så er det bedre å holde munn!Så det är bättre att hylla något uppenbart osunt?
8 april, 2010 at 20:24 #270343Anonym anvandareMemberOphidia wrote:Hensiktet med denne tråden er vel å vise bicepsene? Hva er vitsen med å kritisere alt annet?
Om det ikke finnes noe positivt å si så er det bedre å holde munn!”Medlemsbilder – Här kan du posta bilder för bedömning av din fysik”
Så står det högst upp som beskrivning av denna forumdel – så det är just precis det jag har gjort. Det var heller absolut inte med avsikt att vara elak, då hade jag formulerat mig annorlunda.
Tack Ophidia för att du engagerar dig. :emo-thumb
9 april, 2010 at 09:16 #270344Anonym anvandareMemberSen lägger man upp en bild i medlemsbilder får man vara beredd att bemöta både ris och ros på den.
Detta borde vara underförstått.
9 april, 2010 at 23:31 #270345Anonym anvandareMemberSessan wrote:Helt seriöst Madde…det finns ingenting imponerande eller snyggt med det där. Bara sjukt läskigt och så långt ifrån sunt eller hälsosamt som det bara kan bli.Sedan kan du hävda att alla som kritiserar dig är feta osv som du brukar, då är jag i så fall fet – men jag skulle aldrig i livet utsätta mig för det du gör mot din kropp.
Avundsjuk jag är så aaaaavundsjuk:D
9 april, 2010 at 23:45 #270346Anonym anvandareMemberMike_s wrote:Avundsjuk jag är så aaaaavundsjuk:DHaha! Dagens skämt. Har du ens sett Sessans biceps? Hon dwarfar majoriteten av alla killar här på gymmet.
10 april, 2010 at 00:28 #270347Anonym anvandareMembergrekelito wrote:Haha! Dagens skämt. Har du ens sett Sessans biceps? Hon dwarfar majoriteten av alla killar här på gymmet.Jasså gör hon det? Inte på bilderna i den här tråden i alla fall!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.