Visa biceps, tjejer!

Home Forums Medlemsbilder Visa biceps, tjejer!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 233 total)
  • Author

Skratt , osunt hit eller osunt dit jag skiter i fullaste fan fall nån ser osund ut eller inte , visa biccarna! ovavsätt ni står me dropp vid sidan om eller inte!! Fan gå ut och sälj maj blommor i maj istället för att prata om sundhet det hör knappast till tråden.

Alex423 wrote:
    Skratt , osunt hit eller osunt dit jag skiter i fullaste fan fall nån ser osund ut eller inte , visa biccarna! ovavsätt ni står me dropp vid sidan om eller inte!! Fan gå ut och sälj maj blommor i maj istället för att prata om sundhet det hör knappast till tråden.

Visa biccarna och så kommenteras dom väl?

Den har diskussion kan man ju ha hur lange som helst.
    Sa da maste ju jag oxa bidra :)
    Vi skulle ju kunna starta en trad dar man lager upp bilder och sen
    i stalet for att diskussion kroppsdelar sa kan vi prata om
    hur halsosam man ar.
    Tror dock inte att det var av avundsjuka eller menat som ett pahopp
    av Sessan.

Underhållande! :pop:

Tänker inte ens bemöta huruvida jag skulle vara avis eller inte – tror faktiskt inte att jag har någon anledning (inte i det här fallet i alla fall).

Det finns andra skäl till varför jag postade det jag gjorde och det är verkligen inte för att vara elak mot Madde på något sätt. Skulle hon konsultera läkare kontinuerligt som kunde bekräfta att hon mår bra, både fysiskt och psykiskt – så skulle jag inte heller bry mig. Men att ryggdunka i det här fallet och EVENTUELLT bidra till att någon far illa – no way!

Visa bilder = räkna med kritik. Klarar man inte det? Skit i att visa bilderna. Punkt.

Skapar bilder diskussioner – superroligt! Me like. :up:

Nä, nu måste jag gå och köra lite biccar….är ju så avis. :p

Albin wrote:
    Visa biccarna och så kommenteras dom väl?

Nej tydligen inte när man börjar prata om folks hälsoproblem eller läser du inte? Slänger nån upp en bild så kan man ist skriva : Ser kasst ut , mer volym , ser bra ut , fina refflor ,etc etc.

Alex423 wrote:
    Nej tydligen inte när man börjar prata om folks hälsoproblem eller läser du inte? Slänger nån upp en bild så kan man ist skriva : Ser kasst ut , mer volym , ser bra ut , fina refflor ,etc etc.

– ”Kommentera min fysik”

– ”Den ser osund ut”

Hur är ovanstående inte en kommentar/kritik om fysiken?
    Kan skriva? Vadå kan skriva, det är klart att man kan dunka rygg och premiera något uppenbart ohälsosamt…nu väljer dock vissa att inte göra det.

Mike_s wrote:
    Jasså gör hon det? Inte på bilderna i den här tråden i alla fall!

Kan faktiskt förstå att du tar åt dig personligt – Madde är ju trots allt din flickvän och såvitt jag har förstått så är det du som styr åtminstone kosten. :emo-thumb

Så då är jag hemskt ledsen ifall du blir sårad över att någon kritiserar ditt arbete.

Om det finns något jag är avundsjuk på gällande fenomenet Xsmall så är det hennes styrka – speciellt i förhållande till kroppsvikt. Jag menar, hur många tjejer böjer dryga 100 kg när de inte ens väger i närheten av hälften. :)

Fasiken….armpass idag var det ju! Vad gör jag här i soffan med en påse godis och film?? :pop:

Albin wrote:
    – ”Kommentera min fysik”

– ”Den ser osund ut”

Hur är ovanstående inte en kommentar/kritik om fysiken?
    Kan skriva? Vadå kan skriva, det är klart att man kan dunka rygg och premiera något uppenbart ohälsosamt…nu väljer dock vissa att inte göra det.

Bara för man är ner deffad så ser man osund ut eller vadå kommentera fysiken , nej kommentera biceps är detta om ”visa biceps tjejer”. Skriver du till tävlande att dom ser osunda ut fall dom kastar upp en bild med ribbor på röven tex. , för de ser ju inte direkt hälsosamt ut eller..
    Jag tror folk lägger upp bilder för att få kritik eller beröm om deras muskulatur inte om fall dom ser osunda ut eller inte :S .

Mike_s wrote:
    Jasså gör hon det? Inte på bilderna i den här tråden i alla fall!

Nu vet jag iofs inte vad för gym du tränar på men av de gymmen (har blivit några genom åren nu) så är Sessan biceps svårslagna.. Det är inte så att du lider av lite selektiv syn?! ;)

Sessan wrote:
    Om det finns något jag är avundsjuk på gällande fenomenet Xsmall så är det hennes styrka – speciellt i förhållande till kroppsvikt. Jag menar, hur många tjejer böjer dryga 100 kg när de inte ens väger i närheten av hälften. :)

Plussar på det här! Grym styrka på en så nätt liten kropp :up:

Sessan wrote:
    Fasiken….armpass idag var det ju! Vad gör jag här i soffan med en påse godis och film?? :pop:

Iväg och träna nu ditt ”fetto” det håller inte att ligga och njuta av livets goda om man ska bli GRYMMAST!

TeTe wrote:
    Plussar på det här! Grym styrka på en så nätt liten kropp :up:

Iväg och träna nu ditt ”fetto” det håller inte att ligga och njuta av livets goda om man ska bli GRYMMAST!

Absolut! Hade jag böjt 140 kg (som är lite mer än min dubbla kroppsvikt) så hade jag varit i sjunde himlen. Nä, trots att jag har stor röv så gör jag inte ens i närheten av Maddes vikter, stoooor respekt för det.

Aaaa….har svårt att motivera mig just nu. Choklad kanske inte bygger biceps, men fasiken så gott det är! Har hört att vila, njutning och livskvalitét är viktigt för tillväxten. ;)

Den här diskussionen dyker upp varje gång xsmall postar bilder. :)

Alex423 wrote:
    Bara för man är ner deffad så ser man osund ut eller vadå kommentera fysiken , nej kommentera biceps är detta om ”visa biceps tjejer”. Skriver du till tävlande att dom ser osunda ut fall dom kastar upp en bild med ribbor på röven tex. , för de ser ju inte direkt hälsosamt ut eller..
    Jag tror folk lägger upp bilder för att få kritik eller beröm om deras muskulatur inte om fall dom ser osunda ut eller inte :S .

Nej och jag hade inte skrivit det om det nu handlade om en människa 1 week out från tävling.
    Allvarligt Alex, tror du det är hälsosamt att vara i tävlingsform i paritet med tävlingsdagen?

Egentligen vill jag inte lägga mig i, men jag vill hålla med sessan att xsmall ser osund ut, jag TROR inte på att kroppen mår bra i längden att vara så rippad, låg BF. Hon må kanske bra nu men det kan komma som ett brev på posten om några år. Jag skiter egentligen i Madde för jag tycker hon har en konstig inställning.

Btw Sessan, du har en jävligt grym kropp, den e jag avundsjuk på :D

Sessan wrote:
    Helt seriöst Madde…det finns ingenting imponerande eller snyggt med det där. Bara sjukt läskigt och så långt ifrån sunt eller hälsosamt som det bara kan bli.

Sedan kan du hävda att alla som kritiserar dig är feta osv som du brukar, då är jag i så fall fet – men jag skulle aldrig i livet utsätta mig för det du gör mot din kropp.

Ät upp dig till tävlingsform åtminstone.

word! :up:

gymmaren wrote:
    xsmall är i tävlingsform och ser inte värre ut än tjejerna på bb-tävlingar och dessutom så har hon en blogg där man kan se att hon är väldigt seriös med sin träning.

Näe hon ser inte värre ut än dom.
    Men doms er ut så på tävling och inte till vardags flera månader om året.
    Det är nog där ”skon klämmer” för folk som påpekat det hela

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 233 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.