Visa dina ben!?

Home Forums Medlemsbilder Visa dina ben!?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 169 total)
  • Author

De är sommar, vad händer då..? jo shortsen ska på… vilken jävla ångest asså! :( så kom igen nu, visa era ben stora som små…

jonny.v wrote:
    De är sommar, vad händer då..?

hahahaha, eller hur ? -brallorna stannar på tills påkarna
    ser vetiga ut, dvs om 10-20 år ;)

har ni killar komplex för era ben?? verkar som om de flesta vill undvika att visa sina ben, ser mest armar o ryggar här! =)

bidrager väll med min sämsta muskelgrupp iallfall när bilden blev tagen för ca 8 mån se förmodligen en bra bit bättre nu :nerd:

ON:[/b]
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/contestseason03/zone2daysoutfromqualif03.jpg]OFF:[/b]
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/growing/squat_intro.jpg]ZONE[/b]

paulina73 wrote:
    har ni killar komplex för era ben?? verkar som om de flesta vill undvika att visa sina ben, ser mest armar o ryggar här! =)

kolla nästa gång du är på gymmet. 9 av 10 ggr kommer du att se att det är tomt vi hörnan för benträning (nån enstaka gång andvänds bensparken), och nästan fullt i hörnan för bröst och bicepsträning. börja kolla på folks ben. dom flesta tränar i byxor. även på sommaren. du kan säkert se över 10 killar på en kväll som utan att skämmas skulle kunna ställa sig på scen och tävla i af efter en deff.
    dvs, om dom hade haft några ben

lite att fundera på :D

Martin.P wrote:
    bidrager väll med min sämsta muskelgrupp iallfall när bilden blev tagen för ca 8 mån se förmodligen en bra bit bättre nu :nerd:

Ja dom där såg jättedåliga ut tycker jag :)

Martin.P wrote:

Ser bra ut martin, du fick till en bra form på Lucian.

Nu när du ökat intesiteten i dina benpass så lär benen se vassare ut nästa år.

Srednq wrote:
    kolla nästa gång du är på gymmet. 9 av 10 ggr kommer du att se att det är tomt vi hörnan för benträning (nån enstaka gång andvänds bensparken), och nästan fullt i hörnan för bröst och bicepsträning. börja kolla på folks ben. dom flesta tränar i byxor. även på sommaren. du kan säkert se över 10 killar på en kväll som utan att skämmas skulle kunna ställa sig på scen och tävla i af efter en deff.
    dvs, om dom hade haft några ben

lite att fundera på :D

okej, det är väl undantagen som bekräftar regeln?

SJälv kör jag byxor året runt mer eller mindre p gymmet, enbart för att det är skönt och klibbar ej på tex sitsar.
    dock så kör jag ben hårt regelbundet vader, fram + baksida ben osv…

så det finns dom som tränar MED byxor fastän de har ”ben”…

dagen innan laddning för LP 05;)

Här är mina från tävlingsdagen på lucian:bb2:

Får bli vassen för mig ;)

mickebodyb wrote:
    Här är mina från tävlingsdagen på lucian:bb2:

GRYMT tryck, de skulle bara varit lite hårdare

nicke wrote:
    hahahaha, eller hur ? -brallorna stannar på tills påkarna
    ser vetiga ut, dvs om 10-20 år ;)

Chicken…:ike:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 169 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.