Visa er bästa form!

Home Forums Medlemsbilder Visa er bästa form!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 596 total)
  • Author

Här kommer en ryggbild tagen innan DC 05! Min första tävling 8)

Calle Sirén wrote:

Tjenare Calle.
    Riktigt bra rygg :emo-thumb När blir nästa tävling?
    mvh Magnus”gullefjun”Kemppi

Tjena Magnus! Kul o höra från ett proffs :) Nästa tävling som är spikad är definitivt DC, lyckades nämnligen åka av i rodden där sist så det sket sig rätt hårt ;) Lurar även på sm-kvalet och tävlingen i Floda! Har faktiskt hållt formen bra sen tävlingen (Har endast gått upp ca 4 kg) så nästa diet blir nog lite lättre! Själv då? Du ska köra Loaded cup va?

Ha det gött! Mvh Calle Sirén

Calle Sirén wrote:

Ryggen såg riktigt bra ut, Calle! Lägg upp på framsidan också om du har.

Okej Jacksatan, här kommer den… Inte lika bra som ryggen dock :D Observera: Jag har enormt svårt att spänna magen i denna posen! Måste vara någon genetisk defekt ;)

NetCurse wrote:
    Alexander Lindström, om det nu är offseason varför lägga upp den i ”Visa er bästa form”-tråden?

haha men va fan… hoppas du skojar…

2003
    [img=http://www.exhalemag.com/tavlingsavdelning/DC2003/bilder/BBHerr-90/DC-03_36a.jpg]

Calle Sirén wrote:
    Okej Jacksatan, här kommer den… Inte lika bra som ryggen dock :D Observera: Jag har enormt svårt att spänna magen i denna posen! Måste vara någon genetisk defekt ;)

Snyggt.

Calle Sirén wrote:
    Tjena Magnus! Kul o höra från ett proffs :) Nästa tävling som är spikad är definitivt DC, lyckades nämnligen åka av i rodden där sist så det sket sig rätt hårt ;) Lurar även på sm-kvalet och tävlingen i Floda! Har faktiskt hållt formen bra sen tävlingen (Har endast gått upp ca 4 kg) så nästa diet blir nog lite lättre! Själv då? Du ska köra Loaded cup va?

Ha det gött! Mvh Calle Sirén

Tjenare Calle.
    proffs det var att ta i:D ,men en glad amatör.:bb:
    fan då har du behålligt formen bra.Sjäv ser man mest ut som en slät säl.
    Lite för mycket av livets goda för min del.Har stora planer på en tävling i vår,men vill ej säga vad och när för en det är 100% klart.Men det ser mycket posetivt ut.Kul att du ska forsätta tävla det kommer att gå fint framöver:emo-thumb .Du får ha det så bra så hörs vi senare.
    Mvh Magnus”gullefjun”Kemppi

Magnus Kemppi wrote:
    Sjäv ser man mest ut som en slät säl.
    Lite för mycket av livets goda för min del.

Åhhnää, nu är du verkligen blyg av dej:bb:

Calle Sirén wrote:

Bra rygg! lite sämre framsida som du själv sa! kör hårt så kan de bli nått riktigt bra utav det :up:

Psirus: Axlarna är jag väl iofs ganska nöjd med, däremot behöver armarna slaktas ordentligt… Även bröstet behöver rejelt med stryk :) Men det kommer, var så säker!

Grym form stefan! rejäla klubbor:worship:

GymTT wrote:
    Grym form stefan! rejäla klubbor:worship:

Thanks! Nu ska det bli full fart framåt mot Lucia 2007. Då är jag veteran och då ska jag fan vinna:whistle:
    Torr.
    [img=http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/torr.jpg]Ådrig.[img=http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/ben2.jpg]

Bra ben! Riktigt bra midja också! Mvh Calle Sirén

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 596 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.