Visa er bästa form!

Home Forums Medlemsbilder Visa er bästa form!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 596 total)
  • Author
    RichardE wrote:
    Dagen innan Exhale Open 2005 Hamar/Norge…

Hur ser framtiden ut för dig Richard? Du skulle väll satsa på BB?

norsk_gadd wrote:
    Riktigt bra!
    Får man lov att fråga om lite stats?
    Vikt, längd osv.?

Ja klart jag kan dra lite stats:
    Senaste tävling (2005/05): 86,5kg 176cm ngra mått på div muskelgrupper har jag ej.

Nuvarande vikt ca 94kg

BENJAMIN: Har inga Tävlingsplaner ännu, kanske till hösten.. om det blir BB eller BF får vikten avgöra. Är ju tyvärr för tung för BF.. hört att jag har blyfot, kan va där vikten sitter :P

RichardE wrote:
    Senaste tävling (2005/05): 86,5kg 176cm ngra mått på div muskelgrupper har jag ej.

Nuvarande vikt ca 94kg

BENJAMIN: Har inga Tävlingsplaner ännu, kanske till hösten.. om det blir BB eller BF får vikten avgöra. Är ju tyvärr för tung för BF.. hört att jag har blyfot, kan va där vikten sitter :P

midjan då? mått?
    Såg riktigt bra ut!

RichardE wrote:

Nuvarande vikt ca 94kg

hej Richard!

tror att du skulle göra mycket bra ifrån dig i -87,5 kg:s klassen. snygg bild och snygg fysik!:emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    hej Richard!

tror att du skulle göra mycket bra ifrån dig i -87,5 kg:s klassen. snygg bild och snygg fysik!:emo-thumb

Tjena Jonas!
    Tackar för det…

Jo visst finns funderingarna på en debut i BB -87,5kg… får se hur nöjd jag blir med fysiken till höstan, då kan det bli av. ;)

Lyllos bruden…. haha… :|

Sam jr wrote:
    den har bilden tog jag nar jag skulle flasha for en brud ett par dagar innan lucia och den formen skulle jag kunna doda for nu ..MVH Samir 15 kg tyngre (eller fetare om man nu vill det)

*bump*

RichardE wrote:
    Tjena Jonas!
    Tackar för det…

Jo visst finns funderingarna på en debut i BB -87,5kg… får se hur nöjd jag blir med fysiken till höstan, då kan det bli av. ;)

Tjena Richard!

Grym fysik och form! Man ser vad som krävs för att bli en vinnare, *pust* man har lång väg kvar 😮

Ja ligger du på 94 pannor så kan det bli en hård deff, eller rent av omöjlig om du inte vill tappa för mycket muskelmassa. Tror i vilket fall som helst att du skulle göra bra ifrån dig på en byggarscen! :up:

Träna hårt mannen!

/Mvh Newbie

RichardE wrote:
    Dagen innan Exhale Open 2005 Hamar/Norge…

hur bra som helst :worship:

grym fysik…..

ok nu kommer nya bilder….jag har tagit till mig lite kritik men vaderna e sååå små…hehe så jag lägger inte upp några ben ännu:o

sen kanske det inte e så stor skillnad på ryggen men jag jobbar på det!!!

lillajag wrote:
    lägger upp lite rygg me…där tror jag det finns hel del att jobba med….:whistle:
    lillajag wrote:
    ok nu kommer nya bilder….jag har tagit till mig lite kritik men vaderna e sååå små…hehe så jag lägger inte upp några ben ännu:o

sen kanske det inte e så stor skillnad på ryggen men jag jobbar på det!!!

Tycker du ser välmående och sund ut, ett ideal jag gillar :up:

Sen ser jag även att du kört lite kardio med svabben innan korten :yahoo:

haha ja jag gjorde ju det=)….

Det snyggt att du är så symetrisk i ryggen. :up:
    Jag tycker för övrigt att det ser väldigt bra ut. Fortsätt så!

TACK ALLA det värmer, det får mig att köra ännu hårdare nu fram till BEACH 2006:P

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 596 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.