Home › Forums › Medlemsbilder › Visa er bästa form!
grym bild piranha, hur ser det ut för tillfället då ?
Tror nog Piranha menade att det verkligen var lite bf, annars vet jag inte riktigt vad han har för självuppfattning
Piranha menar säkert lite fett på den bilden men också lite muskler förhållandevis till idag. Att det är en jävligt najs form han vistar upp kan knappt påpekas förmånga gånger.
Länk
[http://www.youtube.com/watch?v=vl-5w795aBg]
År2000 innan Depression,mc-olycka mm.
Väger idag 32 kilo mer
Större
iaf större kejda hehehehehhee
:bb3: :bb3:
Ok ryggbilden är en en tävlande i IPF har glömmt vem men har sett bilden :frust:
EDIT: Kan vara någon i WPO också men men. Finns postad av Nitrometan på Kolozzeum
EDIT: Kan vara någon i WPO också men men. Finns postad av Nitrometan på Kolozzeum
Oleksander Kutcher :buttrock:
The best is yet to come!
schysta brallor Zone !!
Riktigt bra form! :emo-thumb
men han kommer väl väga 15kg mer när han toppat formen, blir grymt kul att se.
Formen förra sommaren tyvärr är den inte lika bra nu, snyft.
Dags att göra något åt det sen efter all julmat. Hoppas bara man kan bli fri från de skador man har så man kan köra på och öka i vikter igen och komma i bättre form.
Dags att göra något åt det sen efter all julmat. Hoppas bara man kan bli fri från de skador man har så man kan köra på och öka i vikter igen och komma i bättre form.
Å du säger att jag inte får någon mat!
God form där, bara att komma igen å öka! Skall heja på dig!
Min bedste form:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY