Home › Forums › Medlemsbilder › Visa er bästa form!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2007 at 08:53 #601521Anonym anvandareMember
dessa forum har sabbat mycket. alla ska deffa fram och tillbaka. jag har själv trillat dit på det och har man inte riktigt koll på hur man deffar så blir det kattskit av allt. och har man inte muskler nog så kommer man se anorektisk ut på så låg fett%.
de stora pojkar och flickorna borde vara lite ärligare och inte säga att man bör deffa till en tunnis som exempelvis mig. utan istället ge råd om att lägga på sig lite mer muskler innan.
finns damer på mitt gym som deffar dagen efter de blivit medlemmar på gymmet och blir så tunna så armbågarna och knäna är det som är störst på kroppen.
13 januari, 2007 at 11:37 #601522Anonym anvandareMemberSammy wrote:dessa forum har sabbat mycket. alla ska deffa fram och tillbaka. jag har själv trillat dit på det och har man inte riktigt koll på hur man deffar så blir det kattskit av allt. och har man inte muskler nog så kommer man se anorektisk ut på så låg fett%.de stora pojkar och flickorna borde vara lite ärligare och inte säga att man bör deffa till en tunnis som exempelvis mig. utan istället ge råd om att lägga på sig lite mer muskler innan.
finns damer på mitt gym som deffar dagen efter de blivit medlemmar på gymmet och blir så tunna så armbågarna och knäna är det som är störst på kroppen.
Sen kan man tänka lite själv också och inte bara följa vad de stora pojkarna och flickorna gör inför sina tävlingar. Det är väl ganska elementärt att om man ska bygga mycket massa så ska man strunta i att deffa. Men sen är det väl upp till var och en vad man trivs i. Vissa vill inte gå omkring och vara obekväma med sitt utseende bara för att nå ett slutgiltigt mål.
15 januari, 2007 at 01:04 #601523Anonym anvandareMemberAlonzo wrote:Sen kan man tänka lite själv också och inte bara följa vad de stora pojkarna och flickorna gör inför sina tävlingar. Det är väl ganska elementärt att om man ska bygga mycket massa så ska man strunta i att deffa. Men sen är det väl upp till var och en vad man trivs i. Vissa vill inte gå omkring och vara obekväma med sitt utseende bara för att nå ett slutgiltigt mål.vissa tänker inte själv utan gör som ”dom andra” gör. så därför bör man nämna detta tycker jag.
18 januari, 2007 at 19:22 #601524Anonym anvandareMemberHär kommer en gammal bild på en OK form Spänner dock inte benen.
Mvh Calle Sirén18 januari, 2007 at 19:59 #601525Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Här kommer en gammal bild på en OK form Spänner dock inte benen.
Mvh Calle SirénVad låg vikt och längden på?
Ser riktigt bra ut, men hur gammal är bilden?
:up:18 januari, 2007 at 20:05 #601526Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Vad låg vikt och längden på?
Ser riktigt bra ut, men hur gammal är bilden?
:up:Tackar. Är ju självklart inte nöjd med massan, har ett lite ”smalt” utseende. Vägde ca 74-75 på 175 cm över havet 😮 Så man är lättviktare. Bilden är från december 2005.
4 februari, 2007 at 23:22 #601527Anonym anvandareMemberhär kommer lite bilder på min bästa form:)
5 februari, 2007 at 08:53 #601528Anonym anvandareMemberROBERT_YOUNAN wrote:här kommer lite bilder på min bästa form:)RIKTIGT SNYGGT DET DÄR DU!! ska bli kul att se dig mer på scen framöver:up:
6 februari, 2007 at 15:41 #601529Anonym anvandareMembermåste vara min absolut bästa form
Censored by tråk-Andreas.
6 februari, 2007 at 16:42 #601530Anonym anvandareMemberGrymt Paul :up:
6 februari, 2007 at 16:51 #601531Anonym anvandareMemberdetta är väll inget gay forum eller :nono:
6 februari, 2007 at 17:52 #601532Anonym anvandareMemberpaul wrote:måste vara min absolut bästa formJag vill inte va den som är den…men du får nog beskära bilderna liiiiite iaf om de ska falla inom sedlighetens ramar (vi har minderåriga här;)).
Väldigt imponerande form annars:up:
6 februari, 2007 at 20:32 #601533Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Jag vill inte va den som är den…men du får nog beskära bilderna liiiiite iaf om de ska falla inom sedlighetens ramar (vi har minderåriga här;)).Väldigt imponerande form annars:up:
ööh..??ok fattar inte riktigt varför men får väll göra så då(visar ju upp mig i mina kallingar utan att nån klagar)jag visar ju inte upp mina genitalier eller så.men tack för komentaren iallefall
6 februari, 2007 at 20:50 #601534Anonym anvandareMemberpaul wrote:ööh..??ok fattar inte riktigt varför men får väll göra så då(visar ju upp mig i mina kallingar utan att nån klagar)jag visar ju inte upp mina genitalier eller så.men tack för komentaren iallefallNej, inga genitalier – men everything but;) Det är inte så mycket en kritik mot just dina bilder som en allmän stämning i bäcken…så det inte blir alltför naket i de här trådarna.
Ta det inte personligt:)
6 februari, 2007 at 21:20 #601535Anonym anvandareMemberricki wrote:Grymt Paul :up:tack förresten(tråkigt med alla gnällrövar bara:( )menar inte dig andreas
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.