Visa er bästa form!

Home Forums Medlemsbilder Visa er bästa form!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 596 total)
  • Author

My best…

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/Sune/trained%20zone.JPG]ZONE

Shit Zone kan med ;)

Vanessa Frykman wrote:
    shit vilken bra bild , Howie rules :worship:

eller kanske

Daniel Gustavsson wrote:
    Jo de var väll nu på LP , dock alldeles för mkt tömning samt för lite fyllning. Nästa gång då jä….. 8)

Foto: Howie

Shit pomfritt vilken redig karl :p

Nått att hålla i när åskan går! ;)

:bb2: Min första tävling första deff. :) Nu är man fet och olycklig igen :D Vissa anser ju bulkigare man är desto snyggare blir man. :D Men det var rätt kul vara bitter och sur hela tiden! NOT!

Ripper
    axl
    Boven
    Vanessa Frykman
    Eva-Lotta
    gurgel
    precious

:worship: Tack alla, kul att höra!. Målet är dock inställt ännu högre, och kommer inte försöka nå dit utan jag kommer (ska) nå dit. :bb3: Kommer absolut inte ge mig än. Vad målet är kommer väll visas upp förr eller senare. Att toppa formen kommer gå betydligt lättare nästa gång.Ja dem säger ju 3e gg gillt så då jävlar! hehe.

Må väl.

Mvh Daniel

Daniel Gustavsson wrote:
    Jo de var väll nu på LP , dock alldeles för mkt tömning samt för lite fyllning. Nästa gång då jä….. 8)

Foto: Howie

:worship: :up: finns bara ett ord o säga om den bilden o mannen WOW :bb3:
    jag tror på dig ja :D Kör hårt :up:

Daniel Gustavsson wrote:
    Ripper
    axl
    Boven
    Vanessa Frykman
    Eva-Lotta
    gurgel
    precious

:worship: Tack alla, kul att höra!. Målet är dock inställt ännu högre, och kommer inte försöka nå dit utan jag kommer (ska) nå dit. :bb3: Kommer absolut inte ge mig än. Vad målet är kommer väll visas upp förr eller senare. Att toppa formen kommer gå betydligt lättare nästa gång.Ja dem säger ju 3e gg gillt så då jävlar! hehe.

Må väl.

Mvh Daniel

ser fram emot att se dig på scen nästa gång då :worship:

Tror att jag var som hårdast nu på Lucia, men inser att jag måste bli ännu hårdare nästa gång!

En bild från Lucia Bf 2005..min första tävling, som definitivt gett mig mersmak :D

H

jaha hoppas att man kanske kan bygga på sig mer massa…
    Annars rätt nöjd…

om någon har synpunkter så dela gärna med er:emo-thumb

lägger upp lite rygg me…där tror jag det finns hel del att jobba med….:whistle:

keep up the good work!

Csaba wrote:
    Du var superbra! :) :drinks:

Tack Csaba, det var kul att snacka lite skit med dig backstage även om jag var lite snurrig och trött :)

Du vet vad jag sagt..nästa gång du har vägarna förbi Göteborg får vi ta ett pass ihop :up:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 596 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.