Visa er bästa form!

Home Forums Medlemsbilder Visa er bästa form!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 596 total)
  • Author
    Linn wrote:
    Du är grymt snygg på den bilden Camilla!!

Håller med:up:

Shit vad snyggt!!! vill se ut som du camilla!!;)….nån gång kanske man kommer göra det….

Camilla Öhman wrote:
    Här é en bild från SM…den ligger säkert redan i nån annan tråd…men då kör jag en repris!

Formen jag hade på SM é helt klart den bästa jag någonsin haft…därmed har jag inte sagt att den inte kan bli bättre…men dé får bli nästa utmaning:P

Såg kanon ut där Camilla, tycker absolut inte du ska sluta med tävlandet med tanke på den potential som du har. :) Hälsa gubben.

Mvh Daniel

Daniel Gustavsson wrote:
    Jo de var väll nu på LP , dock alldeles för mkt tömning samt för lite fyllning. Nästa gång då jä….. 8)

Foto: Howie

Du ser grymt rååå ut på den bilden. :worship:
    Kanon bild att visa upp för sina barn när man fyllt 50 +…. så här såg pappa minsann ut när han var ung.:D

En slapp lördag som denna så kan man ju roa sig med att städa hdd`n. Hittade några bilder. Den 1a bilden har vår käre Howie tagit. Duktig kille de där. Hans dvd kommer beställas så fort de går. Lite bidrag blir de väll till honom då så han fortsätter sin fotokarriär :)
    Den andra bilden är tagen av Mia från gymmet där Lars F undrar vad f.n jag håller på med :)

Just nu: Ja just nu är de prioriteringsträning som gäller , tror jag skrivit det innan men de flesta passen går åt till framlår, tjocklek på ryggen samt bröst.

Mvh Daniel

AndreasP wrote:
    Du ser grymt rååå ut på den bilden. :worship:
    Kanon bild att visa upp för sina barn när man fyllt 50 +…. så här såg pappa minsann ut när han var ung.:D

Hehe Tack, jo jag tycker själv den är rätt bra faktiskt, inte ofta man är så nöjd själv om en bild. Den där Howie kan sin sak som sagt :emo-thumb
    Ska vara ärlig att jag har faktiskt framkallat den oxå 😮 tänkte lägga den inlåst tillsammans med mitt testamente hehe

Bilden du har är från Nogp förra året va? Kommer ihåg du var hård som granit , riktigt bra där Andreas. :bb3:

Daniel Gustavsson wrote:
    En slapp lördag som denna så kan man ju roa sig med att städa hdd`n. Hittade några bilder. Den 1a bilden har vår käre Howie tagit. Duktig kille de där. Hans dvd kommer beställas så fort de går. Lite bidrag blir de väll till honom då så han fortsätter sin fotokarriär :)
    Den andra bilden är tagen av Mia från gymmet där Lars F undrar vad f.n jag håller på med :)

Just nu: Ja just nu är de prioriteringsträning som gäller , tror jag skrivit det innan men de flesta passen går åt till framlår, tjocklek på ryggen samt bröst.

Mvh Daniel

Oj oj oj ;)

Imponerande fysik, Daniel! Och med det lägger jag in i bedömningen att du är tävlande bodybuilder och inte bara har en sjyst fysik jämfört med en randomsnubbe på gymmet. =)
    Det är väl just bröst och framsida lår som skulle kunna köttas på mer, vilket du verkar medveten om.

Tycker att ni alla har en grymt bra kroppar!!!!:up:

Kommer dröja ett tag innan jag lägger upp några bilder!!!
    Har precis börjat träna och det är super roligt:) hoppas kunna tävla om några år…..(mycket träning tills dess)
    Kan säga så här: man blir verkligen inspererad av alla bilder!!!!

Håller med Minna, klart snygga resultat! Man blir både inspirerad och lite ”avundsjuk”.

Om det här är min bästa form vet jag inte, men det är från slutet av sommaren när jag tränat styrka typ 2,5 mån :nerd:
    Är kickboxare och har gymmat väldigt lite i mina dar, det är kickboxet jag satsar på. men längre fram (när jag vunnit VM och sånt och det inte finns mer att sträva efter) kanske kanske jag börjar ”bygga” på riktigt eftersom det är kul. (om inte grunden är helt åt helvete.)

Det skulle för övrigt isf enkom vara exhale/bodys förtjänst.
    :nerd:

smurfpucko wrote:
    Om det här är min bästa form vet jag inte, men det är från slutet av sommaren när jag tränat styrka typ 2,5 mån :nerd:
    Är kickboxare och har gymmat väldigt lite i mina dar, det är kickboxet jag satsar på. men längre fram (när jag vunnit VM och sånt och det inte finns mer att sträva efter) kanske kanske jag börjar ”bygga” på riktigt eftersom det är kul. (om inte grunden är helt åt helvete.)

Det skulle för övrigt isf enkom vara exhale/bodys förtjänst.
    :nerd:

:up:

TeTe wrote:
    Här var jag i rätt så ok form :happy:

rätt så ok : du är i GRYM form ju..skit snyggt :emo-thumb

Daniel Gustavsson wrote:

Mvh Daniel

Skit snygg pose på första bilden :worship:

Linn, Exhale Freddan, lillajag och Danne – Tack ska ni ha!:happy:

Vi får väl se…om eller när jag tävlar igen:| …tycker ju att dé é grymt kul att stå på byggarscenen, och förbättringspunkter, vad gäller min tävlingsfysik, finns det gott om…såå…som sagt, vi får väl se….:bb2:

*usch* sådana trådar är kanon för motiveringen o kass för självförtroendet. 😮

Ruggigt imponerande allihopa! Men Camilla, du var något utöver det vanliga!
    Daniel P, väldigt bra fysik!:worship:

Nu har man nått att jobba emot de närmsta 4-6-10åren…:whistle:

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 596 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.