Visa er rätt så mediokra form

Home Forums Medlemsbilder Visa er rätt så mediokra form

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 87 total)
  • Author

lovehandles FTW! :wazzup:

Dessan wrote:

jag måste ännu en gång fråga om FTW har ändrat betydelse sen sist jag blev underrättad?

bra fort förövrigt.

Sammy wrote:
    jag måste ännu en gång fråga om FTW har ändrat betydelse sen sist jag blev underrättad?

bra fort förövrigt.

For The Win .. samma lika sen sist? :D

Dessan wrote:

Jag tror att den har hamnat på fel tråd, det ser riktigt bra ut :up: .

Nordberg wrote:
    Jag tror att den har hamnat på fel tråd, det ser riktigt bra ut :up: .

var det inte bulk-bilder man skulle slänga upp här? ;)

är nog 4-5 kg tyngre där än jag brukar vara, det är illa för mig :P

Dessan wrote:
    var det inte bulk-bilder man skulle slänga upp här? ;)

är nog 4-5 kg tyngre där än jag brukar vara, det är illa för mig :P

Man måste ju ha vinterpäls i det här landet :p .

Nordberg wrote:
    Man måste ju ha vinterpäls i det här landet :p .

oooja, jag har fixat en rejäl maskering! :nod

Dessan wrote:
    oooja, jag har fixat en rejäl maskering! :nod

Haha, nää det ser bra ut :up: .

Xyanile wrote:
    Bra pecs! :emo-thumb

hEhE, det såg bra ut, fin bredd and so on.

HEHEHEEE!!

Jay wrote:
    Den som skrattar…

gör rätt i det…[/b]

Jay is bringing sexy back
    Them other boys don’t know how to slack
    He know’s he’s special with this back :nod
    He aint gonna turn around and show his chest :|

Dessan wrote:

En panel bestående av fem professorer i anatomi, tre experter på bildmanipulation samt notarius publicus har avgivit följande utlåtande:

Bildpostaren far med osanning. I vårt tycke kan vi icke, upprepar ICKE, finna några som helst tecken på så kallade lovehandles. Först när fettansamlingen i midjeregionen uppnår omfång som lätteligen fångas med mobilkamera av enklare modell är det tillåtet att titulera dem lovehandles. Bildpostaren bör således korrigeras i sitt svekfulla beteende och å det skarpaste intalas allvaret i att falskeligen inleda oskyldiga betittare i ett fåfängt sökande efter ovan nämnda handtag. Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp. Vet hut och skäms!

Janpeter Sangborn wrote:
    En panel bestående av fem professorer i anatomi, tre experter på bildmanipulation samt notarius publicus har avgivit följande utlåtande:

Bildpostaren far med osanning. I vårt tycke kan vi icke, upprepar ICKE, finna några som helst tecken på så kallade lovehandles. Först när fettansamlingen i midjeregionen uppnår omfång som lätteligen fångas med mobilkamera av enklare modell är det tillåtet att titulera dem lovehandles. Bildpostaren bör således korrigeras i sitt svekfulla beteende och å det skarpaste intalas allvaret i att falskeligen inleda oskyldiga betittare i ett fåfängt sökande efter ovan nämnda handtag. Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp. Vet hut och skäms!

sorry mastah, skall ej upprepas. *smörar för huvuddomaren* :|

Janpeter Sangborn wrote:
    Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp.

Phew, trodde du menade mig innan jag läste ”kortvuxen”. Mina resliga 173,5 cm förutsätter jag klassas som nothing short of spectacular?:

Jacksatan wrote:
    Jag tänkte just skicka en igår där jag är knallhård på 95kg, men du var ju tvungen att gå o prata med tjejen i 2timmar så nu tappade jag sugen.
    Bra biccar föresten! Syntol ftw.

Ähh säg som det är Jack, du är bara rädd att bli utklassad av såväl mig som Guiance.:bb2:

Dessan wrote:

Den där axelbredden är inte att leka med, grymt. :up:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.