Home › Forums › Medlemsbilder › Visa er rätt så mediokra form
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2007 at 17:15 #827019Anonym anvandareMember
lovehandles FTW! :wazzup:
14 februari, 2007 at 17:17 #827020Anonym anvandareMemberDessan wrote:lovehandles FTW! :wazzup:jag måste ännu en gång fråga om FTW har ändrat betydelse sen sist jag blev underrättad?
bra fort förövrigt.
14 februari, 2007 at 17:25 #827021Anonym anvandareMemberSammy wrote:jag måste ännu en gång fråga om FTW har ändrat betydelse sen sist jag blev underrättad?bra fort förövrigt.
For The Win .. samma lika sen sist?
14 februari, 2007 at 17:26 #827022Anonym anvandareMemberDessan wrote:lovehandles FTW! :wazzup:Jag tror att den har hamnat på fel tråd, det ser riktigt bra ut :up: .
14 februari, 2007 at 17:29 #827023Anonym anvandareMemberNordberg wrote:Jag tror att den har hamnat på fel tråd, det ser riktigt bra ut :up: .var det inte bulk-bilder man skulle slänga upp här?
är nog 4-5 kg tyngre där än jag brukar vara, det är illa för mig
14 februari, 2007 at 17:33 #827024Anonym anvandareMemberDessan wrote:var det inte bulk-bilder man skulle slänga upp här?är nog 4-5 kg tyngre där än jag brukar vara, det är illa för mig
Man måste ju ha vinterpäls i det här landet :p .
14 februari, 2007 at 17:39 #827025Anonym anvandareMemberNordberg wrote:Man måste ju ha vinterpäls i det här landet :p .oooja, jag har fixat en rejäl maskering! :nod
14 februari, 2007 at 17:42 #827026Anonym anvandareMemberDessan wrote:oooja, jag har fixat en rejäl maskering! :nodHaha, nää det ser bra ut :up: .
14 februari, 2007 at 17:44 #827027Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Bra pecs! :emo-thumbhEhE, det såg bra ut, fin bredd and so on.
HEHEHEEE!!
14 februari, 2007 at 18:26 #827028Anonym anvandareMemberJay wrote:Den som skrattar…gör rätt i det…[/b]
Jay is bringing sexy back
Them other boys don’t know how to slack
He know’s he’s special with this back :nod
He aint gonna turn around and show his chest14 februari, 2007 at 22:22 #827029Anonym anvandareMemberDessan wrote:lovehandles FTW! :wazzup:En panel bestående av fem professorer i anatomi, tre experter på bildmanipulation samt notarius publicus har avgivit följande utlåtande:
Bildpostaren far med osanning. I vårt tycke kan vi icke, upprepar ICKE, finna några som helst tecken på så kallade lovehandles. Först när fettansamlingen i midjeregionen uppnår omfång som lätteligen fångas med mobilkamera av enklare modell är det tillåtet att titulera dem lovehandles. Bildpostaren bör således korrigeras i sitt svekfulla beteende och å det skarpaste intalas allvaret i att falskeligen inleda oskyldiga betittare i ett fåfängt sökande efter ovan nämnda handtag. Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp. Vet hut och skäms!
14 februari, 2007 at 23:40 #827030Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:En panel bestående av fem professorer i anatomi, tre experter på bildmanipulation samt notarius publicus har avgivit följande utlåtande:Bildpostaren far med osanning. I vårt tycke kan vi icke, upprepar ICKE, finna några som helst tecken på så kallade lovehandles. Först när fettansamlingen i midjeregionen uppnår omfång som lätteligen fångas med mobilkamera av enklare modell är det tillåtet att titulera dem lovehandles. Bildpostaren bör således korrigeras i sitt svekfulla beteende och å det skarpaste intalas allvaret i att falskeligen inleda oskyldiga betittare i ett fåfängt sökande efter ovan nämnda handtag. Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp. Vet hut och skäms!
sorry mastah, skall ej upprepas. *smörar för huvuddomaren*
14 februari, 2007 at 23:44 #827031Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp.Phew, trodde du menade mig innan jag läste ”kortvuxen”. Mina resliga 173,5 cm förutsätter jag klassas som nothing short of spectacular?
15 februari, 2007 at 00:19 #827032Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Jag tänkte just skicka en igår där jag är knallhård på 95kg, men du var ju tvungen att gå o prata med tjejen i 2timmar så nu tappade jag sugen.
Bra biccar föresten! Syntol ftw.Ähh säg som det är Jack, du är bara rädd att bli utklassad av såväl mig som Guiance.:bb2:
15 februari, 2007 at 08:00 #827033Anonym anvandareMemberDessan wrote:lovehandles FTW! :wazzup:Den där axelbredden är inte att leka med, grymt. :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.