Visa er rätt så mediokra form

Home Forums Medlemsbilder Visa er rätt så mediokra form

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 87 total)
  • Author
    Janpeter Sangborn wrote:
    En panel bestående av fem professorer i anatomi, tre experter på bildmanipulation samt notarius publicus har avgivit följande utlåtande:

Bildpostaren far med osanning. I vårt tycke kan vi icke, upprepar ICKE, finna några som helst tecken på så kallade lovehandles. Först när fettansamlingen i midjeregionen uppnår omfång som lätteligen fångas med mobilkamera av enklare modell är det tillåtet att titulera dem lovehandles. Bildpostaren bör således korrigeras i sitt svekfulla beteende och å det skarpaste intalas allvaret i att falskeligen inleda oskyldiga betittare i ett fåfängt sökande efter ovan nämnda handtag. Panelen har utsett en kortvuxen spanjor att verkställa såväl korrigering samt övervakning mot eventuella framtida övertramp. Vet hut och skäms!

Ska hon inte få en reprimand för att man ser tydliga tecken på att hon burit en bandana också? :nod

Jag bidrar bed två gamla bilder :D

[img=http://lh4.google.com/image/david.nordin/RdMSx9MpuZI/AAAAAAAAAbE/yookCB0ADfc/s288/DSC02594.jpg][img=http://lh5.google.com/image/david.nordin/RdMTBNMpuaI/AAAAAAAAAbM/XKA2fhWDuzY/s288/DSC02573.jpg]Väger idag 30kg+ i jämförelse, mycket muskler men givetvis en del späck med

Jacksatan wrote:
    Ska hon inte få en reprimand för att man ser tydliga tecken på att hon burit en bandana också? :nod

Självklart! Tack för tipset! Skvallerbytta…
    Antecknar detta för framtida bruk.

Dessan wrote:
    For The Win .. samma lika sen sist? :D

Haha, i min bok så står det för Fuck The World. som i sin tur är utvecklat från Fuck The War som användes av wietnamsoldater.

Därför jag inte fick ihop det riktigt…

Sammy wrote:
    Haha, i min bok så står det för Fuck The World. som i sin tur är utvecklat från Fuck The War som användes av wietnamsoldater.

Kanske var det Fuck The War against the lovehandels? :D

Sammy wrote:

förstår att man blir lite fundersam då :p

Jay wrote:
    Den där axelbredden är inte att leka med, grymt. :up:

bara 59 småa cm :nerd:

Calle Sirén wrote:
    Kanske var det Fuck The War against the lovehandels? :D

haha, ja så kanske det va!

Väcker liv i den här gamla tråden nu då. Ca 10kg från min tävlingsform.

100KG…

Tycker jag såg rätt cool ut dock…LOL!

ZONE

All time fet…112kg

Lars Berglund wrote:
    All time fet…112kg

Va FAN…Ny rakad?:D

Medioker..bra tråd:up:

Passar bra här. :D

[img=http://img61.imageshack.us/img61/9779/sidechestjj6.jpg]

AndreasP wrote:
    Va FAN…Ny rakad?:D

Haha, ja du NY rakad vet jag inte…jag hoppas verkligen inte detta är min dagsform, då blir det liiite tajt att hinna på 5 veckor! :D

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 87 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.