Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era ARMAR!
Nu är jag trött på all diskussion om armar i dagsformstråden, så jag sätter upp en egen arena där vi kan slåss om vem som har bäst mått osv.
:bb2: :bb3: :bb:
Här ska alla som vill öppna käften lägga upp en bild på sin egen arm, givetvis flexad. Lunarbilder är väl antagligen omöjligt att undgå när det kommer till att fota armar, men hur som så tror jag att vi alla mår bra av att se lite sjyssta guns.
Skriv gärna ner mått också, ifall ni har det tillgängligt. Det är alltid kul att veta, eftersom att vissa bilder inte riktigt gör en arm rättvis storleksmässigt!
Trådskaparen börjar, visst. Men jag ska iväg och köra ben nu, så jag lägger in en bild på mina små pinnar när jag kommer hem.
MVH
HELA 35 cm:D
43,5
44-45cm kalla
47,5 cm8)
Dags att bidra då antar jag. Vet inte hur tjocka de är exakt, dock ser de större ut än måttet säger haha… Ni får väl placera varsin kvalificerad gissning och se hur nära verkligheten, som senast jag kollade för någon månad sedan kanske, var 36cm lika kalla som de är nu på bilderna.
Tränar dem ju nästan aldrig så det är nog inte så stor skillnad. 😮
47,5cm?! Sencii är mannen hittils alltså!
MVH
50+ på tävling
Fan jag har 48cm när jag är off. Men de ser hälften så stora ut som dina.
Här kommer en på min också!
Riktigt snyggt Andreas! Ska vråla lite extra på lucia så du får stiga upp överst:up:
Ps. Fasiken alla har lyckats få biceps utan mig:D
På senaste tävlingen 48cm & nu Off season ca50cm… Kanske de växer lite till om man e snäll o tränar hårt;)
Tar en till:)
:worship:
Tack andreas:) …Tänk om man kunde bli lika hård som dig oxå, grym form har du:up::up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY