Visa era ARMAR!

Home Forums Medlemsbilder Visa era ARMAR!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 347 total)
  • Author
    Marcus Syvertsen wrote:
    Vart är världen på väg…

:(

MVH

Exakt, brukar jag med tänka när jag ser alla -50 armar här på forumet :D

Vad hade du för midjemått nu igen..? Är det händelsevis det och inte låren som begränsar ditt användande av vanliga byxor?

Lars Berglund wrote:

Normala människor resonerar snarlikt i fallen där armarna faktiskt överskrider 50cm…

;)

MVH

Lars Berglund wrote:

:D😀

Marcus Syvertsen wrote:
    Vad hade du för midjemått nu igen..? Är det händelsevis det och inte låren som begränsar ditt användande av vanliga byxor?

Normala människor resonerar snarlikt i fallen där armarna faktiskt överskrider 50cm…

;)

MVH

Haha, ja du jag tror att jag har bra mkt mer runt ena mitt lår än vad du har runt midjan, och denna gång får du fundera om det är nåt positivt :emo-thumb själv hade jag 86 runt midjan och 79 runt låret på tävlingen…hur ligger du till?? *s*

Lars Berglund wrote:
    Haha, ja du jag tror att jag har bra mkt mer runt ena mitt lår än vad du har runt midjan, och denna gång får du fundera om det är nåt positivt :emo-thumb själv hade jag 86 runt midjan och 79 runt låret på tävlingen…hur ligger du till?? *s*

Jag kan faktiskt mäta för din skull, och se. Men jag misstänker tyvärr att du har rätt ang. ditt lår kontra min midja.

:D

Vart på midjan mäter man förresten? Där det är som smalast emellan höfterna och revbenen eller kring bäckenet?

MVH

Lovehandle wrote:
    natten mellan luciapokalen och classic pro, fläskfilé, potatis med vatten, tryck som faan! o jag försökte le samtidigt, får anlita Daniel Gustavsson eller nåt:)

I’ll have whatever he’s having!

Ser bra ut =)

Lovehandle wrote:
    natten mellan luciapokalen och classic pro, fläskfilé, potatis med vatten, tryck som faan! o jag försökte le samtidigt, får anlita Daniel Gustavsson eller nåt:)

hallååå ja!

[http://imageshack.us [img=http://img412.imageshack.us/img412/1991/biceps1mj7.jpg]]

40 cm, halvpump från ryggträning… 16 år.

Iofs inte bara på armen, men endå:whistle:

M.Larsson wrote:
    Iofs inte bara på armen, men endå:whistle:

ser riktigt bra ut överlag!

axlarna ser riktigt söta ut:D:D

Blanca wrote:
    ser riktigt bra ut överlag!

axlarna ser riktigt söta ut:D:D

Tack så mkt:) Jo jag har försökt sminka dom lite och putsa till, så de skulle bli riktigt söta :|

carrolax wrote:
    40 cm??? hade gissat på typ 30..på den bilden iaf.
    inget illa menat.. hade varit kul med en bättre bild bara :D

Håller med :up:

får väl visa mina 43or (varma) då..:)

carrolax wrote:
    40 cm??? hade gissat på typ 30..på den bilden iaf.
    inget illa menat.. hade varit kul med en bättre bild bara :D

Antingen så ljuger han eller så mäter han fel skulle jag tro :)

Lovehandle wrote:

Stabilt!

Smart med glappet mellan speglarna med, gör att man får nån extra halv-cm på underarmen.:D

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 347 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.