Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era ARMAR!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 februari, 2008 at 16:51 #802359Anonym anvandareMemberMagnus M wrote:
58 cm kall….
Ser riktigt coolt ut Mange! Men nu får de banne mig inte bli mycket större annars blir du tvungen att få upp resten av kroppen också..:p
3 februari, 2008 at 17:01 #802360Anonym anvandareMemberMagnus M wrote:hmm, påminner om Greg Valentino… och alla vet ju hur hans träningsmetoder såg ut…
3 februari, 2008 at 17:08 #802361Anonym anvandareMemberWargclou wrote:hmm, påminner om Greg Valentino… och alla vet ju hur hans träningsmetoder såg ut…Minst sagt. Man kan ju alltid skratta åt det.
Eddie.
3 februari, 2008 at 17:15 #802362Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Minst sagt. Man kan ju alltid skratta åt det.Eddie.
+1
3 februari, 2008 at 17:19 #802363Anonym anvandareMemberMagnus M wrote:58 cm kall….Pinsamt!
Är du verkligen stolt över dom armarna?3 februari, 2008 at 17:55 #802364Anonym anvandareMemberÄnnu pinsammare är att ”Oljeshejken”, dvs. din vän, inga namn nämnda också sysslar med sånt. Kanske bättre att inte öppna portar som borde förbli stängda Jonas. Rör inte Mange…annars sätter jag igång..och då vet vi hur trådar spårar ur.
3 februari, 2008 at 18:53 #802365Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Ännu pinsammare är att ”Oljeshejken”, dvs. din vän, inga namn nämnda också sysslar med sånt. Kanske bättre att inte öppna portar som borde förbli stängda Jonas. Rör inte Mange…annars sätter jag igång..och då vet vi hur trådar spårar ur.Nu blev jag intresserad!
3 februari, 2008 at 19:04 #802366Anonym anvandareMemberMagnus M wrote:Överarmarna ser ju grova ut, men du har
inte tänkt på att träna underarmarna?MVH
3 februari, 2008 at 19:30 #802367Anonym anvandareMemberMagnus M wrote:58 cm kall….
Vilken discobyggare. Lite, lite mer pecs är du redo för beach-08 :up:
3 februari, 2008 at 19:42 #802368Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Ännu pinsammare är att ”Oljeshejken”, dvs. din vän, inga namn nämnda också sysslar med sånt. Kanske bättre att inte öppna portar som borde förbli stängda Jonas. Rör inte Mange…annars sätter jag igång..och då vet vi hur trådar spårar ur.Den här pojken menar att jag har olja i mina armar. Då tycker jag att alla som läser detta kan gå in och kolla in mina armar i min tråd så får ni se att så inte är fallet. Finns både film och bilder.
Eller som SKÄMTET Pikachu själv skrev i ett PM till mig. Jag Citerar (Sätt längre ner i biceps de ser för jävligt ut. Dina armar ser ut som dom blivit stungna av tusen getingar)
Så han vet ju tydligen hur man gör den lilla fega råttan som fortfarande gömmer sig bakom en hemlig avatar.
Här är länken [http://forum.body.se/showthread.php?t=19728]
3 februari, 2008 at 20:16 #802369Anonym anvandareMemberPikachu wrote:Ännu pinsammare är att ”Oljeshejken”, dvs. din vän, inga namn nämnda också sysslar med sånt. Kanske bättre att inte öppna portar som borde förbli stängda Jonas. Rör inte Mange…annars sätter jag igång..och då vet vi hur trådar spårar ur.Konstigt att det är samma gubbar som kommer i luven på varandra igen…
Tycker det är än mer konstigt att du anklagar någon annan att trycka upp sina armar och sedan försvarar Mange.
Jag bryr mig inte om vad någon gör, sa bara vad jag tyckte och det står jag för.
Jag tror inte att han du syftar på har gjort vad du tror, men det får ni träta om själva.
Jag ska försöka att bara läsa och bli underhållen nu…
Let the fight begin! :aggresiv:
Detta är det roligaste med forum, ger man sig in i leken…[/b]3 februari, 2008 at 20:29 #802370Anonym anvandareMemberWargclou wrote:hmm, påminner om Greg Valentino… och alla vet ju hur hans träningsmetoder såg ut…Nej Nej PROTEIN SHAKES PROTEIN SHAKES också tonfisk pasta varje kväll :whistle:
3 februari, 2008 at 20:35 #802371Anonym anvandareMemberEddie The Monster: Jag tror inte han menar dig faktiskt
3 februari, 2008 at 20:46 #802372Anonym anvandareMemberMagnus M wrote:58 cm kall….
Anabolatastic..! :whistle:
3 februari, 2008 at 20:48 #802373Anonym anvandareMemberRexen wrote:Anabolatastic..! :whistle: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.