Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era ARMAR!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 december, 2007 at 22:06 #802089Anonym anvandareMemberBlanca wrote:är de fel på måttbandet? asså dom ser sjukt mkt större ut än vad de visar! sjukt fint iaf!!
Eller hur? Det det kan omöjligt stämma. Jag mäter 41 cm och har absolut inte lika välsvarvade armar. (ingen kamera för tillfället)
2 december, 2007 at 22:12 #802090Anonym anvandareMemberJa det e fel på det måttbandet.. Jag köpte det när vi skulle mäta snopp i trean och jag visste att min balle var minst 15centimer längre än alla andras.
Eftersom vår lärare på den tiden var gammal porrproducent ville jag inte riskera att denna informationen kom ut till läraren.
Därför köpte jag ett fakemåttband så att min balle krympte från 30centimeter till 17 vilket ändå ansågs ganska normalt….
Fan e ni dumma på riktigt eller?
Jag e tre äpplen hög och tävlingshård…Förväntade ni er 50 armar eller?
2 december, 2007 at 22:15 #802091Anonym anvandareMemberhaha
2 december, 2007 at 22:30 #802092Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ja det e fel på det måttbandet.. Jag köpte det när vi skulle mäta snopp i trean och jag visste att min balle var minst 15centimer längre än alla andras.Eftersom vår lärare på den tiden var gammal porrproducent ville jag inte riskera att denna informationen kom ut till läraren.
Därför köpte jag ett fakemåttband så att min balle krympte från 30centimeter till 17 vilket ändå ansågs ganska normalt….
hellre har jag armar som samir än blancas de kan jag lova !
2 december, 2007 at 22:37 #802093Anonym anvandareMember*SUCK*
Snyrre armar Samir. :up:
2 december, 2007 at 23:06 #802094Anonym anvandareMemberHAHAHA Samir
Ska bli kul som fan att se dig på scen i helgen mannen, rocka hårt!! :up:
2 december, 2007 at 23:22 #802095Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ja det e fel på det måttbandet.. Jag köpte det när vi skulle mäta snopp i trean och jag visste att min balle var minst 15centimer längre än alla andras.Eftersom vår lärare på den tiden var gammal porrproducent ville jag inte riskera att denna informationen kom ut till läraren.
dagens!
3 december, 2007 at 09:15 #802096Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack .. na, en halvcentimetera va det fan …:ike::worship:
3 december, 2007 at 10:06 #802097Anonym anvandareMemberOch där ser ni hur grova ett par 39or kan vara!
3 december, 2007 at 10:13 #802098Anonym anvandareMember…. dubbelpost. Radera gärna.
3 december, 2007 at 11:30 #802099Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ja det e fel på det måttbandet.. Jag köpte det när vi skulle mäta snopp i trean och jag visste att min balle var minst 15centimer längre än alla andras.Eftersom vår lärare på den tiden var gammal porrproducent ville jag inte riskera att denna informationen kom ut till läraren.
Hahahaha
Fan va bra!
Lite låg på kolisar eller?3 december, 2007 at 11:32 #802100Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ja det e fel på det måttbandet.. Jag köpte det när vi skulle mäta snopp i trean och jag visste att min balle var minst 15centimer längre än alla andras.Eftersom vår lärare på den tiden var gammal porrproducent ville jag inte riskera att denna informationen kom ut till läraren.
Fan va skön du är Samir , Nu blev dagen bättre:emo-thumb
3 december, 2007 at 11:43 #802101Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Fan va skön du är Samir , Nu blev dagen bättre:emo-thumbF*n vad besviken jag blev nu Vanni..trodde jag skulle få se en bild av dina ”guns” GIVE IT TO ME BABY!!
3 december, 2007 at 11:45 #802102Anonym anvandareMemberSamir wrote:Jag e tre äpplen hög och tävlingshård…Förväntade ni er 50 armar eller?haha sån jävlar rolig kommentar, brukar kalla min polare för att han är 3 äpplen hög:p
Lycka till i helgen, tror bb passar dig mycket bättre än cbb:up:3 december, 2007 at 11:54 #802103Anonym anvandareMember35 spända centimeter
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.