Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era ARMAR!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 december, 2007 at 21:31 #802134Anonym anvandareMemberCMG wrote:Ej dagsfärsk!!
Hej!
Tränar du något annat än armar och axlar?
Tränar du ben? Rygg?
Om du inte gör det så är det givetvis helt okej Det är du som bestämmer över din kropp men jag och väldigt många till tycker att det ser oerhört korkat ut med kroppar som varken har ben eller rygg.
6 december, 2007 at 21:48 #802135Anonym anvandareMemberTimme wrote:Hej!Tränar du något annat än armar och axlar?
Tränar du ben? Rygg?
Om du inte gör det så är det givetvis helt okej Det är du som bestämmer över din kropp men jag och väldigt många till tycker att det ser oerhört korkat ut med kroppar som varken har ben eller rygg.
haha klart att jag tränar rygg och ben. Jag har ju en helt vanlig tränings upplägg som de flesta har.
Kul att du kan se min rygg och ben från den bilden :emo-thumb
6 december, 2007 at 21:56 #802136Anonym anvandareMemberCMG wrote:haha klart att jag tränar rygg och ben. Jag har ju en helt vanlig tränings upplägg som de flesta har.Kul att du kan se min rygg och ben från den bilden :emo-thumb
Jag ber om ursäkt för att jag tog för givet att du inte tränade ben och rygg. Men med tanke på hur lite massa brösten och midjan har förhållande till armar och axlar så misstänkte jag att du nästan bara tränade armar och axlar. Sedan så hänger ju byxorna ned så att kallingarna syns. Pga det så drog jag slutsatsen att du inte tränade ben/röv.
Jag ber om ursäkt och jag skulle gärna se några helkroppsbilder på dig i dagsformtråden.
6 december, 2007 at 22:08 #802137Anonym anvandareMemberTimme wrote:Jag ber om ursäkt för att jag tog för givet att du inte tränade ben och rygg. Men med tanke på hur lite massa brösten och midjan har förhållande till armar och axlar så misstänkte jag att du nästan bara tränade armar och axlar. Sedan så hänger ju byxorna ned så att kallingarna syns. Pga det så drog jag slutsatsen att du inte tränade ben/röv.Jag ber om ursäkt och jag skulle gärna se några helkroppsbilder på dig i dagsformtråden.
Ja jag har inte världens bästa bröst har så klart ställen där jag vill förbättra.
Kolla gärna in min tråd. Sidan två när jag kör axlar så kan man se en del av min rygg. Tycker inte att den är liten i förhållande till mina armar.
[http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2
http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2%5DDagsform bilder är inte något jag kan lägga upp då det jag har idag är inget jag vill kalla för form haha : ) Ska försöka komma igång med min träning så gott jag kan snart igen!
6 december, 2007 at 22:48 #802138Anonym anvandareMemberCMG wrote:Ja jag har inte världens bästa bröst har så klart ställen där jag vill förbättra.Kolla gärna in min tråd. Sidan två när jag kör axlar så kan man se en del av min rygg. Tycker inte att den är liten i förhållande till mina armar.
[http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2
http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2%5DDagsform bilder är inte något jag kan lägga upp då det jag har idag är inget jag vill kalla för form haha : ) Ska försöka komma igång med min träning så gott jag kan snart igen!
Bra att du kämpar på! Lycka till nu och statsa på mycket massa!
7 december, 2007 at 11:13 #802139Anonym anvandareMemberMycket biceps.. här kommer en triceps
7 december, 2007 at 13:32 #802140Anonym anvandareMemberTed wrote:Mycket biceps.. här kommer en tricepsSnyggt!
7 december, 2007 at 14:26 #802141Anonym anvandareMembercalli3 wrote:Fina överarmar, lite mer pecs och underarmar tycker jag!, kör hårt!Håller med … underarmarna måste pumpas
7 december, 2007 at 17:28 #802142Anonym anvandareMemberEn liten triceps här
7 december, 2007 at 18:06 #802143Anonym anvandareMemberPowerbear wrote:En liten triceps härBrutalt! :worship:
7 december, 2007 at 18:41 #802144Anonym anvandareMemberMin avatar… från midsommarafton.
7 december, 2007 at 18:58 #802145Anonym anvandareMemberPowerbear wrote:En liten triceps härGrymt!
7 december, 2007 at 19:30 #802146Anonym anvandareMemberPowerbear wrote:En liten triceps härSatan, ser ut sådär och är 55 år. :up::up::up:
7 december, 2007 at 20:07 #802147Anonym anvandareMember:emo-thumb tack alla. Har lite tunna armar jämfört med Arne P
8 december, 2007 at 01:17 #802148Anonym anvandareMemberPowerbear wrote::emo-thumb tack alla. Har lite tunna armar jämfört med Arne PArne är fet :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.