Visa era ARMAR!

Home Forums Medlemsbilder Visa era ARMAR!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 347 total)
  • Author
    CMG wrote:
    Ej dagsfärsk!!

Hej!

Tränar du något annat än armar och axlar?

Tränar du ben? Rygg?

Om du inte gör det så är det givetvis helt okej :) Det är du som bestämmer över din kropp men jag och väldigt många till tycker att det ser oerhört korkat ut med kroppar som varken har ben eller rygg.

Timme wrote:
    Hej!

Tränar du något annat än armar och axlar?

Tränar du ben? Rygg?

Om du inte gör det så är det givetvis helt okej :) Det är du som bestämmer över din kropp men jag och väldigt många till tycker att det ser oerhört korkat ut med kroppar som varken har ben eller rygg.

haha klart att jag tränar rygg och ben. Jag har ju en helt vanlig tränings upplägg som de flesta har.

Kul att du kan se min rygg och ben från den bilden :emo-thumb

CMG wrote:
    haha klart att jag tränar rygg och ben. Jag har ju en helt vanlig tränings upplägg som de flesta har.

Kul att du kan se min rygg och ben från den bilden :emo-thumb

Jag ber om ursäkt för att jag tog för givet att du inte tränade ben och rygg. Men med tanke på hur lite massa brösten och midjan har förhållande till armar och axlar så misstänkte jag att du nästan bara tränade armar och axlar. Sedan så hänger ju byxorna ned så att kallingarna syns. Pga det så drog jag slutsatsen att du inte tränade ben/röv.

Jag ber om ursäkt och jag skulle gärna se några helkroppsbilder på dig i dagsformtråden.

Timme wrote:
    Jag ber om ursäkt för att jag tog för givet att du inte tränade ben och rygg. Men med tanke på hur lite massa brösten och midjan har förhållande till armar och axlar så misstänkte jag att du nästan bara tränade armar och axlar. Sedan så hänger ju byxorna ned så att kallingarna syns. Pga det så drog jag slutsatsen att du inte tränade ben/röv.

Jag ber om ursäkt och jag skulle gärna se några helkroppsbilder på dig i dagsformtråden.

Ja jag har inte världens bästa bröst har så klart ställen där jag vill förbättra.

Kolla gärna in min tråd. Sidan två när jag kör axlar så kan man se en del av min rygg. Tycker inte att den är liten i förhållande till mina armar.

[http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2
    http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2%5D

Dagsform bilder är inte något jag kan lägga upp då det jag har idag är inget jag vill kalla för form haha : ) Ska försöka komma igång med min träning så gott jag kan snart igen!

CMG wrote:
    Ja jag har inte världens bästa bröst har så klart ställen där jag vill förbättra.

Kolla gärna in min tråd. Sidan två när jag kör axlar så kan man se en del av min rygg. Tycker inte att den är liten i förhållande till mina armar.

[http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2
    http://forum.body.se/showthread.php?t=18177&page=2%5D

Dagsform bilder är inte något jag kan lägga upp då det jag har idag är inget jag vill kalla för form haha : ) Ska försöka komma igång med min träning så gott jag kan snart igen!

Bra att du kämpar på! Lycka till nu och statsa på mycket massa!

Mycket biceps.. här kommer en triceps

Ted wrote:
    Mycket biceps.. här kommer en triceps

Snyggt!

calli3 wrote:
    Fina överarmar, lite mer pecs och underarmar tycker jag!, kör hårt! :)

Håller med … underarmarna måste pumpas :|

En liten triceps här :)

Powerbear wrote:

Brutalt! :worship:

Min avatar… från midsommarafton.

Powerbear wrote:

Grymt!

Powerbear wrote:

Satan, ser ut sådär och är 55 år. :up::up::up:

:emo-thumb tack alla. Har lite tunna armar jämfört med Arne P :)

Powerbear wrote:
    :emo-thumb tack alla. Har lite tunna armar jämfört med Arne P :)

Arne är fet :emo-thumb

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 347 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.