Visa era armar nu rå!

Home Forums Medlemsbilder Visa era armar nu rå!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 355 total)
  • Author
    Maric___ wrote:
    Å 013 eftersom du är så duktig på att klaga.. så kan väll jag klaga på dig.. Bilden på din visningsbild har du glömmt att klippa resten av håret? Ser lite gayigt ut :S inte bara jag som tycker de här helller :D :)

du ser inte så straight ut själv. Inte bara jag som tycker det här heller :D :)

Grolm wrote:
    du ser inte så straight ut själv. Inte bara jag som tycker det här heller :D :)

hahaha..där satt den..:emo-thumb

013 wrote:
    Försöker du slå rekord i flest inlägg under en veckas tid eller?

Är du rädd att han ska ta förstaplatsen från dig? ;)

Jacksatan wrote:
    Är du rädd att han ska ta förstaplatsen från dig? ;)

Ingen risk mannen,, har inte behov av att synas o skryta:emo-thumb
    Take care man

Maric__> Jag har inte sagt att alla skriver nödvändiga inlägg,MEN det har inte med saken att göra.Utan nu gav jag dig kritik,så blanda inte in en massa andra.Utan ta åt dig o tänk till.Nepp är inte lagd åt det hållet, så du får flirta med någon annan..Vid närmare eftertanke så gillade jag den frisyren,så den återkommer nog,,

013 wrote:
    Ingen risk mannen,, har inte behov av att synas o skryta:emo-thumb
    Take care man

Skojade bara. Take care du med!

Jacksatan wrote:

Rätt illa att du ska behöva förklara att du skojar.:D

Jacksatan wrote:

Hehe I know man..You are one of the good guys8)

Maric___ wrote:
    Ojdå silken ”biff” synd bara att du har acne kanske df du inte vill visa ditt ansikte kan jag tänka mig :) Fint hår Btw… kamm hört talas om det nångång?

Ser bra ut förrutom seniga muskler.. dina Biceps vad har hänt med dom:S ser ut som 50% av dom är där… resten har du filat väck …

Kallas peak, blir lätt så om man har sånna där ”gener” som du snackade om förut. ;)

Har du lust att förklara för mig lite mer omständigt vad en ”senig muskel” är för någonting?

”aaa klart jag kan men behöver inte ta det här..”

Mycket övertygande.

Maric___ taggar ner några hekto om du vill vara kvar på forumet.

Maric___ wrote:
    Jaaa jag försöker men lätt å ”tagga ner” när han fjanten skriver massa skit hela tiden

:pop:

kärlek börjar alltid med bråk ;)

Maric___ wrote:
    Aa VÄLDIGT nödvändigt inlägg som du brukar skriva

Skulle inte du tagga ner?

TeTe wrote:
    kärlek börjar alltid med bråk ;)

Haha är det så:emo-thumb Då måste detta vara rena köttmarknaden,, för vem kommer bli den lycklige av 10 st:| I så fall tycker jag jingel,nu har dom fått varann skulle passa bra!!
    Have a nice weekend TeTe

Melin>Taggar är det inte sånt som sprayas på hus väggar:) I så fall är det precis vad herrn gör,, Taggar i forumet=)Haha take care Melin

Lisa G Andersson wrote:
    i förrgår: och i fjor, gud va mager man var

[img=http://i28.photobucket.com/albums/c240/Lisus/arm.jpg][img=http://i28.photobucket.com/albums/c240/Lisus/arm2.jpg]

Se där!!>Rejäl ökning:emo-thumb bara fightas med vikterna o hålla humöret uppe!!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.