Visa era armar nu rå!

Home Forums Medlemsbilder Visa era armar nu rå!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 355 total)
  • Author
    Daniel Gustavsson wrote:
    E de du som är på din avatar oxå? Bildern/bilderna ser mkt bra ut.

Jo, det e jag:) Tackar…bilderna på avataren är från förra sommaren

Erika wrote:
    Jo, det e jag:) Tackar…bilderna på avataren är från förra sommaren

De e du? Då tycker jag du slår en dubbelbicce med armarna väldigt bra. Du måste bara upp på scen. Att du inte siktar på Lucia till dec, hade jag gjort.Och från förra sommaren säger du, betyder att du e bättre nu om du inte legat på latsidan.

Erika wrote:
    Mitt första ”riktiga” inlägg…hoppas det funkar:)

DET FUNKAR! Sikka armar!!! U go girl!

Daniel Gustavsson wrote:
    De e du? Då tycker jag du slår en dubbelbicce med armarna väldigt bra. Du måste bara upp på scen. Att du inte siktar på Lucia till dec, hade jag gjort.Och från förra sommaren säger du, betyder att du e bättre nu om du inte legat på latsidan.

Haha, bara och bara…kan inte posera och det känns som om det krävs rätt mkt kring diet o sånt. Tävlar du…om man bestämmer sig för att tävla, vars ska man börja och med vad?
    Det är ju snart sommar så jag har börjat jobba på sommarformen:)

Tack för alla snälla kommentarer:)

Erika wrote:
    Haha, bara och bara…kan inte posera och det känns som om det krävs rätt mkt kring diet o sånt. Tävlar du…om man bestämmer sig för att tävla, vars ska man börja och med vad?

Så dåligt poserar du inte. Sidechest bilden är ju riktigt bra och din avatarbild är inte heller dålig. Om du bor i Umeå så har du väl IKSU i närheten? Där tränar ju många som tävlar i bla Athletic Fitness. Ta hjälp av dem och masa dig upp på scen snarast! :nod :emo-thumb

Erika wrote:
    Tack… Har börjat bli sugen på att prova tävla men jag vet inte riktigt vars man ska börja:)

Här under har du en byggare från Umeå. Ni är ju ett helt gäng däruppe, bara att hugga tag i någon och fråga.

Powerbear wrote:
    Här kommer en tunnis, ej bra höjd med armen.

Ser som vanligt bra ut Leif. Du är trots allt ingen ungdom längre. :D

Erika wrote:
    Tack för alla snälla kommentarer:)

Vart i Umeå tränar du? Har för mig att jag såg nån jäkligt bitig tjej på IKSU förra sommaren som jag lade märke till. Hon liknade dig.

Erika wrote:

Grymt Erika

Lägg gärna ut fler bilder. Det är klart du ska tävla.

mvh Jesper

TeTe wrote:
    Så dåligt poserar du inte. Sidechest bilden är ju riktigt bra och din avatarbild är inte heller dålig. Om du bor i Umeå så har du väl IKSU i närheten? Där tränar ju många som tävlar i bla Athletic Fitness. Ta hjälp av dem och masa dig upp på scen snarast! :nod :emo-thumb

Jo jag får nog ta och göra det…tränar på Iksu o prövade på att träna lite med AF-folket men insåg att det inte var min gren men de hjälper nog mer än gärna mig med mina andra planer om de nu nån gång blir av… det gäller ju att våga ta sig upp på scen:)

Jesper Näsström wrote:
    Grymt Erika

Lägg gärna ut fler bilder. Det är klart du ska tävla.

mvh Jesper

börjar verkligen bli sugen nu iaf…måste bara våga:)

Erika wrote:

Jo jag tävlar. När nästa tävling blir märker vi.

Ja de lättaste e ju att du haffar ngn som har tävlat innan, samt genomfört helst ett par dieter tidigare o tävlat. Känner du ingen som tävlat?
    Annars om du vet om ngn som gjort de, fråga om hon/han har lust att hjälpa dig. =)

alltid lika hemlig daniel :D

Daniel Gustavsson wrote:
    Jo jag tävlar. När nästa tävling blir märker vi.

Ja de lättaste e ju att du haffar ngn som har tävlat innan, samt genomfört helst ett par dieter tidigare o tävlat. Känner du ingen som tävlat?
    Annars om du vet om ngn som gjort de, fråga om hon/han har lust att hjälpa dig. =)

Erika wrote:

riktig nice bild. bra massa du har tjejen :nod

Erika wrote:

We like it :P

Kanonfin arm! :) Tävlar du?

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.