Visa era armar nu rå!

Home Forums Medlemsbilder Visa era armar nu rå!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 346 through 355 (of 355 total)
  • Author

jaja lägg ner nu

Håller med, känns som att det bara bollas fram och tillbaka utan att någonting egentligen blir sagt :p

Jag trodde man skulle lägga upp bilder på sina armar här.[/b]

Men jag hade tydligen fel?[/b]

ps. Det betyder att ni som bråkar inte ska göra det här utan ta det privat istället.

JonasL wrote:
    Jag trodde man skulle lägga upp bilder på sina armar här.[/b]

Men jag hade tydligen fel?[/b]

ps. Det betyder att ni som bråkar inte ska göra det här utan ta det privat istället.

JA MEN OM DU TÄNKER LITE LÄNGRE SÅ JUH MER NI[/b] LÄGGER ER I JUH MERA TEXT OCH TJAFFS BLIR DET ISTÄLLET FÖR BILDER.

SKA INTE SKRIVA NGT MERA NU[/b]

Bah, försök inte skylla på mig nu.

JonasL wrote:
    Bah, försök inte skylla på mig nu.

Haha syndabock :D :p

Stripperella wrote:
    Haha JAG skrev från hans konto eftersom det är så drygt att logga in o ut varje gång man ska svara på något!! Christian är inte osäker, o han har absolut INGET att vara osöker över.. ser man ut som honom så har man juh verkligen allt! :up:

Och som Christian skrev ”hon tyckte att de var lite kaxigt att säga att du kunde ta henne, när du aldrig skulle lyckas!”

INSTÄMMER

Vi säger så, vem det nu är som skriver…

Ta den där diskussionen via pm om ni måste – här ska det postas bilder. :buttrock:

Pectoralis wrote:
    haha hon var inloggad från mej på sin dator, hon såg de efter åt..hon kan skicka 18989897 sånna inlägg, ja behöver inte vara svartsjuk på en sånn som dej huhuhu. hon tyckte att de var lite kaxigt att säga att du kunde ta henne, när du aldrig skulle lyckas!

”ja behöver inte vara svartsjuk på en sånn som dej huhuhu”

Innebär med andra ord vadå? Utlänsk? Eller syftade du kanske på att jag inte har en ful hockyfrilla och skjorta? Om du inte kan ta att folk komenterar din tjej så kanske du ska ta och be henne inte lägga upp bilder framöver. Hela den här disskutionen startade med att du svarade på en komplimang jag gav din tjej där du svarade att jag aldrig skulle kunna få en tjej som din. Komplimangen var riktad henne och inte dig om jag inte minns fel. Så vad är ditt problem din jävla pajas?

Tråd låst för off-topic trams. Bra jobbat grabbar och tjejer. :)

Tråd låses upp när varningar och spöstraff kommit överens om i modforumet.

Viewing 10 posts - 346 through 355 (of 355 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.