Home › Forums › Medlemsbilder › Visa era armar nu rå!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 april, 2007 at 17:33 #895251Anonym anvandareMember
jaja lägg ner nu
17 april, 2007 at 17:36 #895252Anonym anvandareMemberHåller med, känns som att det bara bollas fram och tillbaka utan att någonting egentligen blir sagt :p
17 april, 2007 at 19:23 #895253Anonym anvandareMemberJag trodde man skulle lägga upp bilder på sina armar här.[/b]
Men jag hade tydligen fel?[/b]
ps. Det betyder att ni som bråkar inte ska göra det här utan ta det privat istället.
17 april, 2007 at 19:32 #895254Anonym anvandareMemberJonasL wrote:Jag trodde man skulle lägga upp bilder på sina armar här.[/b]Men jag hade tydligen fel?[/b]
ps. Det betyder att ni som bråkar inte ska göra det här utan ta det privat istället.
JA MEN OM DU TÄNKER LITE LÄNGRE SÅ JUH MER NI[/b] LÄGGER ER I JUH MERA TEXT OCH TJAFFS BLIR DET ISTÄLLET FÖR BILDER.
SKA INTE SKRIVA NGT MERA NU[/b]
17 april, 2007 at 19:39 #895255Anonym anvandareMemberBah, försök inte skylla på mig nu.
17 april, 2007 at 19:41 #895256Anonym anvandareMemberJonasL wrote:Bah, försök inte skylla på mig nu.Haha syndabock :p
18 april, 2007 at 02:35 #895257Anonym anvandareMemberStripperella wrote:Haha JAG skrev från hans konto eftersom det är så drygt att logga in o ut varje gång man ska svara på något!! Christian är inte osäker, o han har absolut INGET att vara osöker över.. ser man ut som honom så har man juh verkligen allt! :up:Och som Christian skrev ”hon tyckte att de var lite kaxigt att säga att du kunde ta henne, när du aldrig skulle lyckas!”
INSTÄMMER
Vi säger så, vem det nu är som skriver…
18 april, 2007 at 06:29 #895258Anonym anvandareMemberTa den där diskussionen via pm om ni måste – här ska det postas bilder. :buttrock:
18 april, 2007 at 07:23 #895259Anonym anvandareMemberPectoralis wrote:haha hon var inloggad från mej på sin dator, hon såg de efter åt..hon kan skicka 18989897 sånna inlägg, ja behöver inte vara svartsjuk på en sånn som dej huhuhu. hon tyckte att de var lite kaxigt att säga att du kunde ta henne, när du aldrig skulle lyckas!”ja behöver inte vara svartsjuk på en sånn som dej huhuhu”
Innebär med andra ord vadå? Utlänsk? Eller syftade du kanske på att jag inte har en ful hockyfrilla och skjorta? Om du inte kan ta att folk komenterar din tjej så kanske du ska ta och be henne inte lägga upp bilder framöver. Hela den här disskutionen startade med att du svarade på en komplimang jag gav din tjej där du svarade att jag aldrig skulle kunna få en tjej som din. Komplimangen var riktad henne och inte dig om jag inte minns fel. Så vad är ditt problem din jävla pajas?
18 april, 2007 at 08:09 #895260Anonym anvandareMemberTråd låst för off-topic trams. Bra jobbat grabbar och tjejer.
Tråd låses upp när varningar och spöstraff kommit överens om i modforumet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.