Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367638

    Slänger upp en till när man ändå är i farten o skämma ut sig :D Detta är en ”Wannabe-fitness-sidechest”, men magen och dess deff syns rätt bra :P

    #367639

    LovelySmile tack =)

    #367640

    Dietstart förra onsdagen…utgångsläget på magarna (tagna ikväll på gymmet)
    [img=http://i131.photobucket.com/albums/p298/pallebodybuilder/rygg337.jpg][img=http://i131.photobucket.com/albums/p298/pallebodybuilder/rygg331.jpg]

    #367641

    Lägger in min avatar bild, en lite äldre bild på min ”disco gym tid”
    Min deff börjar om 3 veckor o har en del att skala av *fniss*
    [img=http://img81.imageshack.us/img81/9472/dsc04373fq5.jpg]

    #367642
    Calle Sirén wrote:
    Slänger upp en till när man ändå är i farten o skämma ut sig :D Detta är en ”Wannabe-fitness-sidechest”, men magen och dess deff syns rätt bra :P

    Tjena MM-brother :wazzup:

    När e det dags att slänga på sig posebrallorna igen då? Är det bara AF som gäller för din del?
    Ha det gött!

    #367643
    Dan_The_Man wrote:
    Tjena MM-brother :wazzup:

    När e det dags att slänga på sig posebrallorna igen då? Är det bara AF som gäller för din del?
    Ha det gött!

    Hehe tjenare 8) I dagsläget är endast AF lämpligt för att jag är på tok för klen för CBB. Men som du kanske sett i fitnesstråden så har jag mer eller mindre bestämt mig för att köra Af Sm i år ;) Själv då? Planer?

    #367644
    Calle Sirén wrote:
    Hehe tjenare 8) I dagsläget är endast AF lämpligt för att jag är på tok för klen för CBB. Men som du kanske sett i fitnesstråden så har jag mer eller mindre bestämt mig för att köra Af Sm i år ;) Själv då? Planer?

    Ahh vad kul =) Då önskar jag dig lycka till där.
    Jag har siktet på CBB i Lucia. Får se hur man klarar sig : Så länge jag inte kommer sist så e jag glad hehe.
    Körde ju athletic förra året, men det funkar inte för mig… skyller på längd och vikt :p Sååå… bara posering hade nog passat bättre…. fast mer size behövs ju.

    #367645

    10 minuter sen. Tycker det är rätt hyffsad då jag aldrig rört en hantel eller gym.

    #367646
    Axelh wrote:
    10 minuter sen. Tycker det är rätt hyffsad då jag aldrig rört en hantel eller gym.

    Lite fel forum då kanske?

    #367647

    så ser den ut när jag inte e tjock…;)

    #367648
    Axelh wrote:
    10 minuter sen. Tycker det är rätt hyffsad då jag aldrig rört en hantel eller gym.

    Och så har du heller ingenting….Du är mager och 2 markeringar syns på magen….grattis!

    #367649
    Bamse7-9 wrote:
    Och så har du heller ingenting….Du är mager och 2 markeringar syns på magen….grattis!

    Hade han aldrig sagt något, så hade jag trott han tränade…. grattis!

    #367650
    Vandraren wrote:
    Lite fel forum då kanske?

    Är rätt säker på att detta är rätt tråd, forum. Jag tränar hemma med situps, crunch, armhävningar, pushups m.m.

    #367651

    min mage..folk tror jag ljuger när jag säger att jag kör nästan aldrig den när jag e off:D

    #367652
    ROBERT_YOUNAN wrote:
    min mage..folk tror jag ljuger när jag säger att jag kör nästan aldrig den när jag e off:D

    Bra där … jag har inte heller kört så mycket men när jag deffa så kom den fram som man inte sett förut så det är väl som man ser ut där under olika på alla iofs…

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.