Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367698
    Yazo wrote:
    Så jävla grym du e Susan!
    Villa ha din mage… ;)

    😮 ..Tack*generad*
    Yazo,du har också en BRA mage!!:up: …//S*

    #367699
    SUSAN wrote:
    😮 ..Tack*generad*
    Yazo,du har också en BRA mage!!:up: …//S*

    Fast jag har ett par lager mer fett… :D

    #367700
    Anna Lübeck wrote:
    Har inga direkt magbilder på ahmad, men det spelar ju ingen roll, den e rätt bra här med:P

    Asså denna killen!!! I mina Ögon, PERFEKT!
    I harmoni… KROPP,HÄRTA Å SJÄL!!

    Ja han är utan tvekan en av mina favoriter i Sverige :up:
    Grym!:worship:

    #367701

    Blek orakad odeffad …men ändå en mage: )

    [http://musclehunt.blogg.se/1174410893_vrdeff.html]

    #367702

    Magen ser bra ut, vad kör du för övningar mage?

    #367703
    dbbb wrote:
    Magen ser bra ut, vad kör du för övningar mage?

    Spelar det någon roll? Man kan inte påverka utseendet på magmusklaturen förutom att göra musklerna större…

    #367704
    Calle Sirén wrote:
    Spelar det någon roll? Man kan inte påverka utseendet på magmusklaturen förutom att göra musklerna större…

    Ja, det spelar roll, för vissa övningar är bättre än andra för många människor. Vad är träningsforum till för, om det inte spelar någon roll hur andra tränar?

    #367705

    Marcus: Det är många poster med samma tema från dig nu. Det här är inte rätt plats.

    Jag syftar på det borttagna ur din text.

    #367706
    Jay wrote:
    Maci: Det är många poster med samma tema från dig nu. Det här är inte rätt plats.

    Jag syftar på det borttagna ur din text.

    Han heter inte Maci han heter Marcus Syvertsen :p

    #367707
    Jay wrote:
    Marcus: Det är många poster med samma tema från dig nu. Det här är inte rätt plats.

    Jag syftar på det borttagna ur din text.

    Förstod först inte vad du syftade på, men när jag tänkte efter så kom även jag fram till att det jag skrev om gick att misstolka gravt.

    Det var dock inte tanken, syftade faktiskt enbart på ovanliga och speciella sätt att träna den här gången.

    #367708
    mysk wrote:
    Blek orakad odeffad …men ändå en mage: )

    [http://musclehunt.blogg.se/1174410893_vrdeff.html]

    Schysst mage!:emo-thumb Du hänger inne på FB också va?

    #367709
    Marcus Syvertsen wrote:
    Det var dock inte tanken, syftade faktiskt enbart på ovanliga och speciella sätt att träna den här gången.

    Ah, kanon. No harm no foul. :)

    #367710
    Jay wrote:
    Ah, kanon. No harm no foul. :)

    Arå, måste ju sköta mig… Ligger surt till med alla varningar. :p

    #367711
    Marcus Syvertsen wrote:
    Ja, det spelar roll, för vissa övningar är bättre än andra för många människor. Vad är träningsforum till för, om det inte spelar någon roll hur andra tränar?

    Men den del av magen som syns är bara en muskel, som inte kan förändras med olika övningar. Men fortsätt du leva i din illusionerade värld. :emo-thumb Det finns många som kör en massa isolationsövningar och liknande som garanterat hade fått bättre resultat med ordentliga basövningar. Detta är anledningen till forumet enligt mig. Att hjälpa varandra mot ett effektivare träningsupllägg, allt med relevant och sakriktig kunskap.

    Nej, om man skulle gå och träna sin biceps-peak en stund!

    #367712

    Misstaget du begått är att du kopplade ihop hans två utlåtanden, det första ”Magen ser bra ut” och det andra ”Vad kör du för övningar?” för du antog direkt att han var ute efter en mage som såg likadan ut. Något som du kanske skulle lagt ner mer uppmärksamhet på var att personens mage var välutvecklad och i god form, och att detta är någonting som rätt många strävar efter. Oberoende utav grundläggande struktur.

    Hör du inte själv hur roligt det låter att man INTE ska dela med sig utav övningar och träningsscheman? Och vad får dig att tro att det är isolationsövningar som killen är ute efter? Jag vet inte hur det är med dig men jag kör inte bara bänk, mark och böj på mina träningspass. Jag kör ett par ordentligt konstiga övningar för olika muskler för att jag upplever att de passar mig bäst, varav många kommer ifrån andra människor jag diskuterat fram det med.

    Nu får han svara på ditt otrevliga befäls-inlägg istället, för jag är sjukt trött på dina poster och vill inte bli bannad på grund av nått du sagt åt någon annan.

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.