Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367713
    Marcus Syvertsen wrote:
    Misstaget du begått är att du kopplade ihop hans två utlåtanden, det första ”Magen ser bra ut” och det andra ”Vad kör du för övningar?” för du antog direkt att han var ute efter en mage som såg likadan ut. Något som du kanske skulle lagt ner mer uppmärksamhet på var att personens mage var välutvecklad och i god form, och att detta är någonting som rätt många strävar efter. Oberoende utav grundläggande struktur.

    Hör du inte själv hur roligt det låter att man INTE ska dela med sig utav övningar och träningsscheman? Och vad får dig att tro att det är isolationsövningar som killen är ute efter? Jag vet inte hur det är med dig men jag kör inte bara bänk, mark och böj på mina träningspass. Jag kör ett par ordentligt konstiga övningar för olika muskler för att jag upplever att de passar mig bäst, varav många kommer ifrån andra människor jag diskuterat fram det med.

    Nu får han svara på ditt otrevliga befäls-inlägg istället, för jag är sjukt trött på dina poster och vill inte bli bannad på grund av nått du sagt åt någon annan.

    Grejen är att jag håller med dig i stort, men det var formulerat (Anser jag) som om det var precis så som du skrev: ”Snygg mage, hur kör du?”. Drar man inte paralellen att personen i fråga strävar efter en lika dan mage så behövs vidare utbildning inom det svenska språket.

    För övrigt förstår jag inte alls vad du stör dig på i mina inlägg, då jag för det mesta är mycket saklig och informativ.

    Mvh Calle

    #367714

    Dubbelpost

    #367715
    Calle Sirén wrote:
    Grejen är att jag håller med dig i stort, men det var formulerat (Anser jag) som om det var precis så som du skrev: ”Snygg mage, hur kör du?”. Drar man inte paralellen att personen i fråga strävar efter en lika dan mage så behövs vidare utbildning inom det svenska språket.

    För övrigt förstår jag inte alls vad du stör dig på i mina inlägg, då jag för det mesta är mycket saklig och informativ.

    Mvh Calle

    Isf har vi delade åsikter.

    Eftersom att detta är ett forum för kroppsbyggare och folk överlag som är intresserade utav fysisk träning så betyder ”snygg mage” inte nödvändigtvis det som det betyder i vardagen, utan helt enkelt ”smakfullt/väl utvecklad muskulatur i magpartiet”.

    Jag förutsätter därmed att personer med en såpass onaturligt välutvecklad fysik som personen i fråga satt inne med, är ute efter något annat än utseendeidealet, eftersom att t.ex. Marcus Schenkenberg har snygg kropp, men enligt min mening skulle göra bort sig totalt på en BB-scen.

    :)

    #367716

    Calle och Marcus PM-funktion borde ha en dejt med varandra. Där kan ni säkert reda ut allt möjligt mysigt. :)

    #367717
    Jay wrote:
    Calle och Marcus PM-funktion borde ha en dejt med varandra. Där kan ni säkert reda ut allt möjligt mysigt. :)

    Varna oss för att vi diskuterar på ett forum, gör det.

    :p

    #367718
    Jay wrote:
    Calle och Marcus PM-funktion borde ha en dejt med varandra. Där kan ni säkert reda ut allt möjligt mysigt. :)

    Done. Åh du är så söt när du är arg Jay :P

    #367719
    Marcus Syvertsen wrote:
    Varna oss för att vi diskuterar på ett forum, gör det.
    :p

    Nejrå, jag är den snälle moderatorn. Verkade bara som ni hade saker att säga som passade bättre i kärleksbrev. ;)

    Calle Sirén wrote:
    Done. Åh du är så söt när du är arg Jay :P

    Bokar ett rum till oss. :P

    #367720

    Längtar till att börja deffa igen och komma i form men får vänta några månader till:(

    #367721
    Macke89 wrote:
    Schysst mage!:emo-thumb Du hänger inne på FB också va?

    tackar Jo det stämmer bra det men det forumet är det lite mer dagisnivå på : )

    dbbb wrote:
    Magen ser bra ut, vad kör du för övningar mage?

    Tack så mycket. Blev en väldig diskution om detta inlägg.
    Men ska svara på ditt inlägg.- Först vill jag bara säga att jag alltid haft hyffsat bra mage men tränar den sten hårt det skall inte förglömmas.

    Som jag kör nu är det.

    Cablecurl på bänk. Sitter åp knä på en bänk tar tag i ett vhandtag placerar det bakom nacken o ”curlar”

    Ben lyft med tiokilos tyngd knuten runt fötterna

    Sittups på medecinboll.

    Varierar även med magmaskin.

    //musclehunt.blogg.se

    #367722

    Vart tog alla fina bellies vägen gumms och gubbs?! :)

    Platta, runda, rutade x2, x4, x6, håriga, luddiga, hårlösa, bulliga, solbrända, ljushyade, mörkhyade, veniga, tatuerade, de som är prydda med härliga krigarmärken (=bristningar) :buttrock: osv…

    Kom igen nu! :) Alla har vi en maaage!! :nod

    #367723

    Jahaja, aa här har du min.

    MVH

    #367724

    Late summer 2003…

    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/contestseason03/zone2daysoutfromqualifmini.jpg]ZONE

    #367725

    En gammal brottarmage här….

    #367726

    060424 –74kg :D

    #367727

    Har haft med någon magbild innan men här kommer en till från min förra deff.

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.