Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367728

    Min mage efter årets deff
    http://imageshack.us [img=http://img53.imageshack.us/img53/7766/anteklarmeddeffp78kgfb0.jpg [http://imageshack.us [img=http://img53.imageshack.us/img53/7766/anteklarmeddeffp78kgfb0.jpg]]]

    #367729

    Slänger väl upp en magbild jag med då, från 2003… höll på att fippla med självutlösaren och som ni ser så blev det taget liite för tidigt bara, men magen syns ju alla fall så..:pop:

    #367730

    Bedårande kistor gossar!!!

    MVH

    #367731

    +1 Duktiga gubbs! :up:

    Inga djärva gummsingar då?! :) Kom igen nu! Visa gubbarna vart alla möbler i Body huset ska stå!!!

    Jag kan börja med att sätta upp en liiiiten[/b] nyckelhylla för min belly är ca 10 kg ur form just nu. Bilden är hursomhelst från tidigare när jag var på Liseberg med ett gäng och såg söta Lisa Miskovsky sjunga fint.

    EDIT. Bortse från VM 06 trosorna. :ph34r: Bizzy kjoltyg här med inbokad tvättdag vilken dag som helst nu. :D

    #367732
    lovelysmile wrote:
    EDIT. Bortse från VM 06 trosorna. :ph34r: Bizzy kjoltyg här med inbokad tvättdag vilken dag som helst nu. :D

    Ja, minst en gång varje sommar bör man tvätta dem! :emo-thumb

    #367733
    henkebenke wrote:
    Ja, minst en gång varje sommar bör man tvätta dem! :emo-thumb

    HÄ HÄ den bjuder jag på henkebenke
    Nattinatt! :)

    #367734
    lovelysmile wrote:
    +1 Duktiga gubbs!

    Inga djärva gummsingar då?! Kom igen nu! Visa gubbarna vart alla möbler i Body huset ska stå!!!

    Jag kan börja med att sätta upp en liiiiten[/b] nyckelhylla för min belly är ca 10 kg ur form just nu. Bilden är hursomhelst från tidigare när jag var på Liseberg med ett gäng och såg söta Lisa Miskovsky sjunga fint.

    EDIT. Bortse från VM 06 trosorna. :ph34r: Bizzy kjoltyg här med inbokad tvättdag vilken dag som helst nu. :D

    vart ska du plocka dom 10 kilorna ;) i love the undies;)

    #367735
    lovelysmile wrote:
    +1 Duktiga gubbs!

    Inga djärva gummsingar då?! Kom igen nu! Visa gubbarna vart alla möbler i Body huset ska stå!!!

    Jag kan börja med att sätta upp en liiiiten[/b] nyckelhylla för min belly är ca 10 kg ur form just nu. Bilden är hursomhelst från tidigare när jag var på Liseberg med ett gäng och såg söta Lisa Miskovsky sjunga fint.

    EDIT. Bortse från VM 06 trosorna. :ph34r: Bizzy kjoltyg här med inbokad tvättdag vilken dag som helst nu.

    Måsta ha vart en väldigt kort fotograf du hittade :p Bra mage :up: men det ser ut att vara nått tryckfel på trosorna, byt dem mot ett par det står AC Milan på istället :D

    #367736
    zonecapone wrote:
    Late summer 2003…

    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/contestseason03/zone2daysoutfromqualifmini.jpg]ZONE

    Inte illa :emo-thumb När får vi se dig i den formen igen?

    #367737

    givet viss ska binais komma in och äga tråden.riktigt bra mage.diggar din fysik.

    #367738
    Petter__Jonsson wrote:
    Måsta ha vart en väldigt kort fotograf du hittade Bra mage :up: men det ser ut att vara nått tryckfel på trosorna, byt dem mot ett par det står AC Milan på istället :D

    Dialogen innan fotograferingen var:
    Jag: ”Se till att fota mig lång och smal nu Lisen!”
    Lisen: ”Yes box, ska trolla bäst jag kan! Se bara till att hålla all din jönk så den inte väller över kanten av the trönk!” medan hon gick ner på huk tills hon satt nere på marken. :D

    Så därför ser snubben M. bakom oss ut att vara en lång jätte.
    Ang. ”tryckfelet” nääää du Petter! HELA Italien förtjänar en shout-out men du kan skaffa mig ett par AC Milan så ska jag gå runt som en vandrande anslagstavla iiibland när alla andra nickers är i tvättkorgen! Deal?! :D

    #367739
    Petter__Jonsson wrote:
    Inte illa :emo-thumb När får vi se dig i den formen igen?

    On a diet as we speak…

    ZONE

    #367740
    ~Frida~ wrote:
    10 kg ur form?? Är du GALEN wifey??
    Det är väl inte Posh Spice vi vill se ut som?
    Din mage är super sexy!!
    :friends:

    Vicky Bäckhamn? NEJ TACK!
    Tack miss divine eyes med mina drömaxlar och… det mesta annat! Allt handlar om fotovinkel. Du har inte sett min rumpa och ben som står rakt ut åt alla hållen. Har alltid haft en platt belly och det verkar nog som att jag är en av de som har svårare att lägga på mig där. Nu är rutorna täckta av ett fint lager hull. :)

    Vanessa Frykman wrote:
    vart ska du plocka dom 10 kilorna
    i love the undies

    ole ole ole oooleeeee italiaaa italiaaaaaa :kicking:
    Har nog överdrivit lite det där med 10 kg för jag har byggt på mig en del muskelmassa men finns lite att skala av för att få fram konturer i benen och sånt som jag gillar. Det där stora renoveringsarbetet/utbyggnaden de lux har inte kommit igång än. :ph34r:

    #367741
    lovelysmile wrote:
    Dialogen innan fotograferingen var:
    Jag: ”Se till att fota mig lång och smal nu Lisen!”
    Lisen: ”Yes box, ska trolla bäst jag kan! Se bara till att hålla all din jönk så den inte väller över kanten av the trönk!” medan hon gick ner på huk tills hon satt nere på marken.

    Så därför ser snubben M. bakom oss ut att vara en lång jätte.
    Ang. ”tryckfelet” nääää du Petter! HELA Italien förtjänar en shout-out men du kan skaffa mig ett par AC Milan så ska jag gå runt som en vandrande anslagstavla iiibland när alla andra nickers är i tvättkorgen! Deal?! :D

    Låter som en magisk fotograf det där :p Trollar hon så bra måste få låna henne av dig nästa gång jag ska ta bilder :D

    Japp, den dealen är tagen, haha 8)

    #367742

    Mage var det ja!

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.