Visa era magar!

Home Forums Medlemsbilder Visa era magar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 769 total)
  • Author
    Posts
  • #367743
    Kleine wrote:
    Mage var det ja!

    shit :emo-thumb

    är det så du ser ut just nu??

    #367744
    zonecapone wrote:
    On a diet as we speak…

    ZONE

    Väntar med höga förväntningar:emo-thumb

    #367745
    Calle Sirén wrote:
    Nej, om man skulle gå och träna sin biceps-peak en stund!

    :D :D :D

    #367746
    lovelysmile wrote:
    +1 Duktiga gubbs!

    Inga djärva gummsingar då?! :) Kom igen nu! Visa gubbarna vart alla möbler i Body huset ska stå!!!

    Jag kan börja med att sätta upp en liiiiten[/b] nyckelhylla för min belly är ca 10 kg ur form just nu. Bilden är hursomhelst från tidigare när jag var på Liseberg med ett gäng och såg söta Lisa Miskovsky sjunga fint.

    EDIT. Bortse från VM 06 trosorna. :ph34r: Bizzy kjoltyg här med inbokad tvättdag vilken dag som helst nu. :D

    Riktigt nice mage :emo-thumb

    #367747
    Quote:
    shit

    är det så du ser ut just nu??

    LOL…I wish:p
    Nej,men förhoppningsvis om ca 9månaser igen.:emo-thumb

    #367748
    sebbeboy wrote:
    Riktigt nice mage :emo-thumb

    tenkijuuu Sebbe! :)

    #367749
    lovelysmile wrote:
    +1 Duktiga gubbs! :up:

    Inga djärva gummsingar då?! :) Kom igen nu! Visa gubbarna vart alla möbler i Body huset ska stå!!!

    Jag kan börja med att sätta upp en liiiiten[/b] nyckelhylla för min belly är ca 10 kg ur form just nu. Bilden är hursomhelst från tidigare när jag var på Liseberg med ett gäng och såg söta Lisa Miskovsky sjunga fint.

    EDIT. Bortse från VM 06 trosorna. :ph34r: Bizzy kjoltyg här med inbokad tvättdag vilken dag som helst nu. :D

    Men halluuuw wifey 10kg?! Då blir det ju inget kvar utav dig ju
    Nice undies lady
    !

    #367750
    sh0w wrote:
    Men halluuuw wifey 10kg?! Då blir det ju inget kvar utav dig ju
    Nice undies lady
    !

    Tack my precious!! YEAH nu har jag tvättat så det lär dröja ett tag innan jag tar på mig mina italian nickers igen :D
    Blir nog NÅGRA kilo bort innan jag blir nöjd för den här sommaren. Folket här får se en smal framsida men glömmer helt bort den oh-so-juicy bastanta baksidan. Får se, allt handlar om hur jag känner mig.

    #367751

    Min mage…me det förstår ni nog:p

    #367752

    [img=http://bodybuildingonline.biz/forum/images/smilies/eek3.gif]

    #367753
    Erika wrote:
    Min mage…me det förstår ni nog:p

    i love it ;)

    #367754
    Fighterbabe wrote:
    Vems mage? Min? :

    Du har en bra magruta!
    Vi vill ju bara se magen i den här tråden .
    kämpa på nu med viktnedgången.

    #367755
    Vanessa Frykman wrote:
    Du har en bra magruta!
    Vi vill ju bara se magen i den här tråden .
    kämpa på nu med viktnedgången.

    Plusett

    #367756
    Fighterbabe wrote:
    En magruta? Jag har väl ingen ruta? Eller? :

    Jojo, jag hade ju kunnat beskära bilderna lite kanske… :|

    Tack! Jag jobbar på det… Lite skillnad är det nog ändå tycker jag… Den ”blöta” bilden i bikini är förra året, bilden under (också i bikini) är tagen för ca 2 månader sedan.

    En magruta = Ett område helt utan antydningar till magmuskulatur. Vanligen ser man fyra/sex/åtta rutor. Men man brukar skoja och säga ”Jorå, jag har en magruta!” om man inte har dessa synliga.

    Hade kunnat beskära bilderna? Haha, aa. Lite grann. Men den bilden där magen är i fokus var ju inga problem med, däremot de med kläder på och dylikt kanske inte hör hemma här riktigt… Det finns ju en tråd om kläder!

    :)

    Och angående skillnaden, så tänkte jag lite på samma sak. Det såg mindre illa ut på den under än den vid poolen, så det är på väg åt rätt håll iaf. Hur mycket har du gått ner?

    MVH

    #367757
    Fighterbabe wrote:
    En magruta? Jag har väl ingen ruta? Eller? :

    Jojo, jag hade ju kunnat beskära bilderna lite kanske… :|

    Tack! Jag jobbar på det… Lite skillnad är det nog ändå tycker jag… Den ”blöta” bilden i bikini är förra året, bilden under (också i bikini) är tagen för ca 2 månader sedan.

    Vill inte ta något ifrån dig, men;

    Saken är den att det i din nuvarande takt vad gäller viktnedgång (vad jag kan se utifrån bilderna du postat i denna, och andra, trådar) kommer ta väldigt lång tid för dig att komma ner i den formen som du verkar sträva efter att vara i.

    Jag tror det bästa för dig i dagsläget skulle vara att gå in på en keto-diet, och basera ditt dagliga intag kring protein samt fett. På den nivån du ligger nu skulle du troligtvis inte drabbas av de klassiska ”biverkningarna” av denna typ av diet till en början.. De kommer främst när du plockat ner dig en bra bit i BF%.

    Jag har iofs inte tagit hänsyn till dina personliga förhållningssätt vad gäller mat, tidigare erfaranheter osv.. Men jag baserar mitt uttalande på vad jag ser på de bilder du lägger upp.

    Vad är ditt mål? När ska du uppnå detta? Är du villig att lägga om hela din livsstil?

    En sista fråga bara: Räknar du vad du stoppar i dig överhuvudtaget i dagsläget? (Förutsätter iofs att ditt mål är en viktminskning)

    MVH

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 769 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.